Ce este un înlocuitor?
Textul alternativ utilizat în schițele de e-mail care vor fi editate, pe baza contextului e-mailului, se numește „înlocuitori”. De exemplu, dacă un angajat folosește o schiță de e-mail care are un înlocuitor „salut”, acesta va fi înlocuit automat de data răspunsului sau de numele angajatului.
Înlocuitorii sunt utilizați în principal pentru notificări prin e-mail și răspunsuri predeterminate, deoarece fac ca e-mailurile să pară mai unice.
Frequently Asked Questions
Ce este un înlocuitor?
Înlocuitorul este textul alternativ utilizat în schițele de e-mail. Este editat pe baza contextului mesajului. Este utilizat în principal pentru notificări prin e-mail și mesaje automate.
Care sunt avantajele utilizării înlocuitorilor?
Înlocuitorii vă ajută să vă conectați mai bine cu publicul dvs., trimițând mesaje personalizate folosind câmpuri precum prenumele, adresa de e-mail și o selecție de câmpuri personalizate. Acestea vă permit să creați mesaje în masă care vă automatizează munca.
Este posibil să utilizați înlocuitori în LiveAgent?
Puteți utiliza înlocuitori în LiveAgent. Datorită utilizării lor, este posibil să personalizați mesajele și, de asemenea, să sprijiniți și să facilitați munca agenților.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.