Ce este un software de asistență?
Software-ul de asistență este aici pentru a gestiona relațiile cu clienții. Este o platformă online, unde agenții dvs. pot rezolva problemele clienților.
În programul de asistență, fiecare problemă ridicată este transformată într-un tichet. Aceste tichete nu conțin informații despre client, ci doar despre problema acestuia. Acest lucru poate duce la repetarea tichetelor, iar clienții devin frustrați.
Software-ul de asistență oferă multe avantaje atât pentru agenți, cât și pentru clienți. Agenții pot să atribuie, să prioritizeze și să clasifice tichetele și să sorteze cu ușurință tichetele rezolvate și nesoluționate. Portalul pentru clienți oferă clienților o bază de cunoștințe și un forum comunitar, unde aceștia pot găsi soluții pentru problemele lor.
Frequently Asked Questions
Cum se definește un software de asistență?
Software-ul de asistență este un software care sprijină activitatea echipei de asistență pentru clienți. Datorită acestuia, aveți posibilitatea de a integra toți agenții într-un singur spațiu, de a accesa căsuța de e-mail, chat-uri live, apeluri, formulare de contact, precum și datele clienților, istoricul contactelor și rapoarte.
Care sunt caracteristicile esențiale ale unui software de asistență?
Printre funcțiile necesare ale software-ului de asistență tehnică se numără accesul la toate canalele de comunicare, cum ar fi e-mail, rețele de socializare, chat live și call center, o interfață intuitivă, capacitatea de a se integra cu alte instrumente și opțiuni de cooperare cu alți agenți. Bineînțeles, software-ul trebuie să fie manipulat la un nivel excelent.
LiveAgent oferă software de asistență?
LiveAgent oferă software de asistență tehnică. Software-ul include toate opțiunile necesare pentru a menține departamentul de asistență clienți la cel mai înalt nivel. Nu numai că oferă funcționalitate pe mai multe canale, dar oferă și acces la rapoarte și la istoricul activităților. De asemenea, include o mulțime de funcții suplimentare care pot îmbunătăți activitatea echipei.
Expert’s note
Software-ul de asistență este o platformă esențială pentru rezolvarea problemelor clienților. Prin integrarea tuturor canalelor de comunicare, LiveAgent oferă o soluție cuprinzătoare pentru un serviciu excelent de asistență tehnică.
Listă de verificare privind asigurarea calității serviciului de asistență
Aflați cum să vă pregătiți agenții de serviciu clienți pentru a oferi soluții precise, termene de rezolvare și să asculte activ pentru a oferi o experiență excelentă clienților. Utilizați instrumente precum software-ul de management al tichetelor și ghidurile de depanare pentru a eficientiza fluxul de lucru și a oferi soluții alternative.
Software de asistență la sediu
Software-ul de asistență la sediu oferă infrastructură, flexibilitate și securitate pentru îmbunătățirea proceselor în organizații. Economisește timp și bani. Perfect pentru afaceri. Try LiveAgent!
Listă de verificare privind asigurarea calității serviciului clienți
Clasificarea categoriilor este crucială pentru strategia de servicii clienți. Analiza performanței cu fișa de evaluare vă oferă o imagine clară a progresului. Implicați agenții în procesul de asigurare a calității. Colectați feedback din diferite domenii și utilizați inteligența artificială și analizele pentru a îmbunătăți serviciile. Pregătiți un panou de bord de asigurare a calității pentru a compara obiectivele cu rezultatele.
LiveAgent oferă o sistem de gestionare a serviciilor pentru clienți, inclusiv tichete de asistență și soluții de migrare și telefonie. Tichetul de asistență permite clienților să trimită întrebări către organizație și este gestionat de un agent. Acesta stochează toate conversațiile într-un singur loc.