Ce este panoul de bord?
Panoul de bord constă într-un ecran care afișează informațiile pentru utilizator într-un singur loc, astfel încât informațiile să fie ușor de accesat. Acest lucru îi ajută pe agenți să fie la curent cu cele mai importante informații din cadrul companiei.
Panoul de bord oferă date în timp real și îi ajută pe agenți să își monitorizeze performanța. De exemplu, atunci când un agent de servicii clienți se conectează la contul său, pe pagina web a companiei, poate vedea numărul de tichete deschise care i-au fost alocate și agenții care lucrează în departamentul său. Dacă există o mulțime de tichete deschise, înseamnă că agentul și echipa sa nu lucrează bine pentru a satisface nevoile clienților.
Frequently Asked Questions
Ce este panoul de bord?
Panoul de bord este un instrument care vă permite să gestionați informațiile și să vă desfășurați activitatea. Acesta afișează și stochează într-un singur loc date importante din diverse surse. De obicei, se utilizează vizualizări de date, care permit înțelegerea ușoară a datelor afișate și a dependențelor acestora. Acesta vă permite să urmăriți tendințele și să excludeți erorile.
Cum se accesează panoul de bord în LiveAgent?
Pentru a accesa panoul de bord, trebuie să fiți utilizator LiveAgent. După ce se loghează în sistem pe contul său, utilizatorului i se prezintă un panou de bord care vă permite să urmăriți numărul de tichete deschise alocate unui anumit client, informații despre câte persoane lucrează într-un anumit departament. Panoul de bord îi ajută pe agenți să își monitorizeze performanța.
Ce tipuri de panouri de bord oferă LIveAgent?
Există trei tipuri principale de panouri de bord, primul fiind panoul de bord, care vă spune ce se întâmplă în acel moment. Al doilea este un panou de bord strategic care urmărește KPI (indicatorii cheie de performanță). Ultimul este panoul de bord analitic, care este folosit pentru a procesa datele în vederea identificării punctelor forte. În LiveAgent aveți acces la panoul de bord.
Expert’s note
Panoul de bord este un instrument care ajută agenții să își monitorizeze performanța și să acceseze date în timp real. Acesta poate fi un ajutor important pentru a satisface nevoile clienților.
Gamificarea în Serviciul Clienți
Caracteristicile de gamificare vă pot motiva echipa de asistență să lucreze mai mult și mai inteligent. Permiteți agenților dvs. să câștige insigne și niveluri în timp.
LiveAgent este un software pentru gestionarea serviciului clienților, oferind soluții multiple pentru a gestiona cererile clienților, integrare cu social media și jurnale de conversații. Este recunoscut pentru eficiență și a primit recenzii excelente de la companii mari. Oferă un sistem de bilete hibrid și este o soluție rentabilă pentru întreprinderi mici, medii și mari. Oferă și asistență, migrare de date și soluții software pentru serviciul clienți, telefonie VoIP și gestionarea reclamațiilor.
LiveAgent oferă o sistem de gestionare a serviciilor pentru clienți, inclusiv tichete de asistență și soluții de migrare și telefonie. Tichetul de asistență permite clienților să trimită întrebări către organizație și este gestionat de un agent. Acesta stochează toate conversațiile într-un singur loc.
A knowledge base is an online self-service library containing information about products, services, and specific brand issues. It helps customers and employees gain knowledge to solve problems. The content of a knowledge base depends on its purpose, whether it is for internal use such as HR processes or for external use such as customer information. LiveAgent's knowledge base allows you to create categories based on your products or services, and customer types, providing clients with access to articles, videos, tutorials, etc. that can help them solve any problems they may encounter. It can be customized to fit your specific needs.