Ce este un supervizor al serviciului pentru clienți?
Supervizorii serviciului pentru clienți sunt personalul care delegă sarcini și monitorizează activitatea agenților. De asemenea, aceștia sunt responsabili pentru instruirea și angajarea agenților, ei trebuie să se asigură că persoanele care intră în companie devin un atu pentru aceasta.
Un supervizor al serviciului pentru clienți trebuie să se asigure că serviciul pentru clienți furnizat este la înălțime și că nu îi lipsesc nevoile esențiale de care ar putea avea nevoie clientul. El trebuie să se asigure că clientul nu este dezamăgit după ce a contactat agentul de servicii pentru clienți. Clientul ar trebui să fie mulțumit, iar supervizorul trebuie să se asigure.
Frequently Asked Questions
Cine este supervizorul serviciului pentru clienți?
Supervizorul serviciului pentru clienți este o persoană care este responsabilă pentru supravegherea serviciului pentru clienți și funcționarea eficientă a acestuia. Poate fi responsabil pentru supravegherea reprezentanților serviciului sau a întregii echipe. Un rol important al Supervizorului Serviciului Clienți este, de asemenea, crearea de reguli și proceduri pentru serviciul clienți.
Ce abilități ar trebui să aibă supervizorul serviciului pentru clienți?
Supervizorul serviciului pentru clienți ar trebui să aibă mai multe abilități importante - atât soft cât și greu. Ar trebui să poată utiliza mijloace de comunicare cu diferite persoane. De asemenea, ar trebui să fie răbdător și empatic, ceea ce îl poate face să simtă în pielea atât a clientului, cât și a angajatului. De asemenea, el ar trebui să prezinte abilități diplomatice care să-l ajute la rezolvarea problemelor, precum și abilități tehnice. De asemenea, este extrem de important pentru el să aibă cunoștințe extinse despre produsele și serviciile oferite de o anumită organizație.
Puteți adăuga un supervizor al serviciului clienți în LiveAgent?
Nu puteți adăuga rolul supervizorului serviciului pentru clienți în LiveAgent, dar puteți acorda persoanei cu acest rol un rol mai important în sistem (cum ar fi administrator sau proprietar). Datorită acestui fapt, el va avea un acces larg la datele agenților individuali, clienților și raportului relevant.
Expert’s note
Supervizorul serviciului pentru clienți este responsabil de supravegherea și eficientizarea serviciului pentru clienți, inclusiv instruirea și delegarea sarcinilor agenților.
LiveAgent este un software pentru experiența clienților, cu caracteristici precum sistemul de tichete de asistență, software-ul de centru de apeluri de intrare, software-ul de autoservire și raportare și analiză pentru urmărirea succesului. Aceste instrumente pot îmbunătăți satisfacția clienților și reduce costurile de asistență. LiveAgent poate fi personalizat și instalat, iar utilizatorii primesc datele de autentificare prin e-mail după finalizarea instalării. Pagina de internet utilizează module cookie. Utilizatorii pot programa un apel pentru a vedea cum LiveAgent poate fi avantajos pentru afacerile lor.
Listă de verificare privind asigurarea calității call center-ului
Folosiți această listă de verificare privind asigurarea calității call center-ului pentru a vă asigura că agenții dvs. sunt capabili să gestioneze fiecare apel - fără excepție.