Ce este cunoașterea clientului?
Acceptarea și înțelegerea clienților dvs., care se bazează pe comportamentul, preferințele și experiențele lor cu compania dvs., utilizate pentru a lua decizii.. Aceasta este cunoașterea clientului. Direcționează companiile către noi modalități de a servi mai bine clienții.
Este o cunoaștere a clienților și a pieței. Cunoașterea clientului este foarte utilă în aproape orice formă de afacere. Are într-adevăr un impact asupra fiecărui sistem de marketing.
Obțineți un mare beneficiu pentru afacerea dvs. și aflați cum să utilizați cunoașterea clientului la întregul său potențial.
Frequently Asked Questions
Ce înseamnă termenul cunoașterea clientului?
Cunoașterea clientului înseamnă o înțelegere aprofundată a clienților, a comportamentului, preferințelor, nevoilor și așteptărilor acestora. O puteți obține analizând datele clienților, de ex. date demografice, istoricul navigării, achiziții, returnări, reacții la campanii. Acest lucru se face pentru a aduce o mai bună înțelegere a clientului.
Este importantă cunoașterea clientului?
Cunoașterea consumatorilor este importantă, deoarece are un impact semnificativ asupra performanței și eficacității campaniilor dvs. de marketing și vânzări. Informațiile despre consumatori vă permit să înțelegeți mai bine și să vă cunoașteți clienții. Datorită acestui fapt, companiei îi este mai ușor să planifice activități care vor fi direcționate către un anumit grup țintă.
Cum să colectați informații despre clienți?
Colectarea de informații despre consumatori este extrem de importantă în gestionarea afacerii dvs. Obținerea de informații nu este o sarcină ușoară, deci trebuie să țineți cont de mai mulți factori. În primul rând, ar trebui să colectați și să analizați feedback-ul clienților cu privire la produse, servicii, servire și campanii. De asemenea, este extrem de important să analizăm nu numai opiniile, ci și stările de spirit ale clienților care reflectă emoțiile lor. Însă colectarea statisticilor nu trebuie să se limiteze doar la clienții dvs. Puteți de asemenea investiga potențialii dvs. clienți care vă pot oferi informații suplimentare cu privire la motivele pentru care nu v-au ales încă produsul. În plus, desigur, merită să analizați cu atenție datele din rapoartele generate de programele pe care le utilizați zilnic.
Expert’s note
Cunoașterea clientului este fundamentul unei bune gestionări a afacerii. Este important să înțelegeți preferințele și experiențele clienților pentru a putea oferi soluții personalizate și pentru a consolida relațiile cu aceștia.
Șabloane de comunicare elementare din baza de cunoștințe
Șabloanele de comunicare din baza de cunoștințe oferă răspunsuri cuprinzătoare și accesibile la întrebările clienților, îmbunătățind comunicarea și eficiența în gestionarea asistenței. Evitați termenii tehnici și jargonul pentru a asigura o comunicare eficientă.
LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel pentru îmbunătățirea relațiilor, vânzărilor și fidelității la brand. Echipa de serviciu pentru clienți trebuie să răspundă la recenzii negative și să ofere soluții adaptate, iar LiveAgent poate ajuta agenții să exprime empatie față de clienți și să ofere asistență eficientă.
Clienții dvs. sunt mulțumiți de serviciul dvs. pentru clienți?
LiveAgent este o soluție multifuncțională pentru toate nevoile de asistență, combinând funcții puternice de ticketing, centru de apel încorporat, chat live, portal de autoservire și integrări cu platforme de socializare majore. Oferă o experiență omnicanală a serviciului, evaluare a satisfacției clienților, instrumente eficiente și motivație pentru angajați, și este utilizat de peste 21.000 de companii din întreaga lume.