Ce este automatizarea scenariului?
O automatizare a scenariilor este un proces strict legat de executarea regulilor bazate pe anumite condiții. Prin declanșarea unei reguli, puteți automatiza anumite scenarii, de exemplu, când apare un tichet care conține un cuvânt cheie „factură”, pe baza unui scenariu a unei reguli, îl puteți eticheta automat cu o etichetă „Factură” și îl puteți transfera către departamentul de facturare. (Există sute de mii de variante posibile.)
Frequently Asked Questions
Ce este automatizarea scenariului?
Automatizarea scenariului vă permite să efectuați mai multe actualizări de tichete cu un singur click. Sprijină activitățile legate de gestionarea scenariilor recurente.
Cum puteți utiliza automatizări de scenarii?
Automatizarea scenariului facilitează efectuarea sarcinilor repetitive. Automatizează în mod semnificativ activitatea agenților. Agentul poate selecta toate tichetele care pot fi atribuite unui anumit scenariu și le poate executa cu acțiuni în bloc.
Este disponibilă funcția de automatizare a scenariilor în LiveAgent?
Funcția de automatizare a scenariilor este disponibilă în LiveAgent și vă permite să automatizați în mod semnificativ activitatea echipei de servicii pentru clienți.
Expert’s note
Automatizarea scenariului facilitează efectuarea sarcinilor repetitive și îmbunătățește eficiența operațională. Este important să găsim un echilibru între automatizare și interacțiunea umană.
Oferiți clienților servicii de asistență excelente.
LiveAgent oferă o platformă de serviciu clienți pe mai multe canale, inclusiv sistem avansat de ticketing și chat live rapid. De asemenea, furnizează resurse precum seminarii web și liste de verificare pentru gestionarea proceselor. Aflați mai multe despre companiile partenere, precum FrëschKëscht și Post Affiliate Pro, și comparați-le pentru a găsi cea mai potrivită soluție pentru dvs.