Ce sunt automatizările?
Automatizați sarcinile obișnuite din diferite cazuri în LiveAgent. Automatizarea (Regulile) este o caracteristică perfectă, care vă permite acest lucru. Este utilizată pentru crearea de fluxuri de lucru care ajută la rezolvarea rapidă și satisfăcătoare a cazurilor. Definiți un amestec de criterii și condiții și specificați o activitate pe care ar trebui să o facă această funcție. Puteți crea o automatizare pentru mai multe cazuri diferite. Este simplu.
O automatizare aduce multe avantaje și beneficii. Vă economisește timpul. În LiveAgent vă puteți crea automatizările personalizate.
Aflați mai multe despre Reguli (Automatizări) în LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Ce înseamnă termenul automatizări?
Automatizarea este un proces care vizează creșterea eficienței și eficacității muncii. Dacă sarcinile angajaților sunt repetitive și pot fi definite prin criterii, și definesc acțiunile exacte care trebuie îndeplinite de funcție, acestea pot fi efectuate automat. Acest lucru vă economisește timp care poate fi cheltuit cu alte activități care vă vor îmbunătăți serviciul pentru clienți.
Ce automatizări oferă LiveAgent?
LiveAgent automatizează procese precum: mutarea tuturor tichetelor care conțin un anumit cuvânt într-un anumit departament, eliminarea spamului sau etichetarea, atribuirea tichetelor, trimiterea unui mesaj, serviciul de chatbot.
Expert’s note
Automatizările reprezintă o modalitate eficientă de a economisi timp și de a îmbunătăți eficiența fluxului de lucru în serviciul pentru clienți.
Oferiți clienților servicii de asistență excelente.
LiveAgent oferă o platformă de serviciu clienți pe mai multe canale, inclusiv sistem avansat de ticketing și chat live rapid. De asemenea, furnizează resurse precum seminarii web și liste de verificare pentru gestionarea proceselor. Aflați mai multe despre companiile partenere, precum FrëschKëscht și Post Affiliate Pro, și comparați-le pentru a găsi cea mai potrivită soluție pentru dvs.
LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.