Ce reprezintă aprecierile?
Criticile și aprecierile reprezintă un mod grozav de a explica ceea ce simțiți despre o companie, produse sau servicii. Aprecierile reprezintă opusul criticilor. Faptul că primiți aprecieri din partea clienților este motivant pentru personalul din departamentul de suport clienți și manageri și înseamnă că acei clienți au fost cu adevărat mulțumiți. Dezvoltarea aptitudinilor, tehnologiei, cunoștințelor este foarte importantă.
Frequently Asked Questions
Ce reprezintă aprecierile?
Aprecierile reprezintă complimente făcute de clienți la adresa companiei atunci când aceștia sunt mulțumiți de suportul primit. Dacă serviciul dvs. de suport clienți este unul de top, cel mai probabil clienții îl vor aprecia. Acest lucru reprezintă cel mai bun feedback din partea clienților.
Cum pot clienții oferi aprecieri?
Cum ar trebui să reacționeze un agent de suport la complimente?
Răspunsurile neîntârziate la aprecierile și complimentele clienților reprezintă un prim pas pentru a face clienții să se simtă și mai apreciați. Puteți lua în calcul varianta de a oferi clienților o reducere, un cadou sau un avantaj pe viață.
Expert’s note
O apreciere din partea clienților poate fi o sursă importantă de motivație și poate contribui la creșterea satisfacției și loialității acestora. Oferiți clienților recunoștința lor, utilizând cuvinte potrivite și gesturi simbolice.
Oferiți clienților servicii de asistență excelente.
LiveAgent oferă o platformă de serviciu clienți pe mai multe canale, inclusiv sistem avansat de ticketing și chat live rapid. De asemenea, furnizează resurse precum seminarii web și liste de verificare pentru gestionarea proceselor. Aflați mai multe despre companiile partenere, precum FrëschKëscht și Post Affiliate Pro, și comparați-le pentru a găsi cea mai potrivită soluție pentru dvs.