Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

research 16 illu

Utilizarea chat-ului live

Chat-ul live este un instrument de asistență popular, deoarece este ușor de accesat. Nu necesită ca utilizatorii să se conecteze la diferite platforme sau să descarce programe sau plugin-uri externe. În schimb, clienții pot pur și simplu să facă click pe butonul de chat de pe site-ul web al unui furnizor și să primească ajutor de la agenți în timp real. Din acest motiv, mai mult de 42% dintre clienți îl preferă în locul e-mailului, 23% rețelelor de socializare și 16% forumurilor. 

Chat-ul live este o caracteristică populară în rândul tuturor categoriilor de vârstă, clienții cu vârste cuprinse între 18 și 34 de ani declarând că îl folosesc “de multe ori”, iar cei cu vârste de peste 35 de ani că îl folosesc “de câteva ori.”

Afacerile B2B și B2C folosesc, de asemenea, chat-ul live, în principal pentru vânzări și asistență pentru clienți. Se raportează că aproape 85% dintre companiile din sectorul B2B și 74% din sectorul B2C utilizează chat-ul live pentru vânzări.

În același mod în care toate canalele de asistență au ore de vârf, agenții de asistență prin chat live primesc cele mai multe chat-uri între orele 11 și 15.

#ChatPentruVânzări

85%

din companiile din sectorul B2B și 74% din cele din sectorul B2C îl folosesc pentru vânzări. Zoho

Meditator graf man

#UtilizareChatLive

Clienții cu vârsta de

18-34

au utilizare chat-ul live “de mai multe ori”, iar clienții cu vârsta de

35+

au raportat că au folosit “de câteva ori” chat-ul live pentru asistență.

Help Scout

#ChatDeAfaceri

B2B&B2C

utilizează chat-ul live în primul rând pentru vânzări și asistență pentru clienți.

Zoho

research 16 b2b

#OreDeVârfChat

Orele de vârf ale chat-ului live sunt de la

11

-

15

Zendesk

research 16 11 3

#PreferințeChat

42%

dintre clienți preferă chat-ul live, față de doar 23% pentru e-mail și 16% pentru social media sau forumuri. Super Office

Meditator graf standing woman

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație