Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

research 23 illu

Twitter

Serviciul pentru clienți pe Twitter poate face ca afacerile să pară mai demne de încredere, la fel ca și pe Facebook. Potrivit Twitter, 83% dintre utilizatorii Twitter care au trimis un mesaj pe Twitter unei companii – și au primit un răspuns – s-au simțit mai bine în legătură cu compania respectivă și au fost mai predispuși să facă afaceri cu aceasta.

Deși Twitter nu este cel mai popular canal de social media, este totuși utilizat în mod obișnuit pentru serviciul clienți. Potrivit Forrester, 31% dintre clienți raportează că au contactat o companie prin Twitter.

Cu toate acestea, destul de surprinzător, doar 3% dintre tweet-urile despre problemele legate de serviciul clienți indică numele de utilizator al companiei cu simbolul @, ceea ce face incredibil de dificilă îndeplinirea așteptărilor privind timpul de răspuns al clienților. Potrivit Lithium, 78% dintre clienții care se plâng de un brand pe Twitter se așteaptă la un răspuns în decurs de o oră. 

#Twitter

31%

dintre clienți declară că au contactat o companie prin intermediul Twitter. Forrester

Meditator graf standing woman

#Twitter

78%

dintre clienții care se plâng de un brand pe Twitter se așteaptă la un răspuns în decurs de o oră.

Lithium

#ProblemeServiciuClienți

3%

dintre tweet-urile despre problemele legate de serviciul clienți indică numele de utilizator al companiei cu simbolul @.

MarketingLand

research 23 3percent

#Twitter

83%

dintre utilizatorii Twitter care au trimis un tweet către o companie și au primit un răspuns s-au simțit mai bine în legătură cu compania respectivă și au fost mai dispuși să facă afaceri cu ea.

Twitter

research 23 83percent

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație