Încercare gratuită
research_23_illu

Twitter

Serviciul pentru clienți pe Twitter poate face ca afacerile să pară mai demne de încredere, la fel ca și pe Facebook. Potrivit Twitter, 83% dintre utilizatorii Twitter care au trimis un mesaj pe Twitter unei companii – și au primit un răspuns – s-au simțit mai bine în legătură cu compania respectivă și au fost mai predispuși să facă afaceri cu aceasta.

Deși Twitter nu este cel mai popular canal de social media, este totuși utilizat în mod obișnuit pentru serviciul clienți. Potrivit Forrester, 31% dintre clienți raportează că au contactat o companie prin Twitter.

Cu toate acestea, destul de surprinzător, doar 3% dintre tweet-urile despre problemele legate de serviciul clienți indică numele de utilizator al companiei cu simbolul @, ceea ce face incredibil de dificilă îndeplinirea așteptărilor privind timpul de răspuns al clienților. Potrivit Lithium, 78% dintre clienții care se plâng de un brand pe Twitter se așteaptă la un răspuns în decurs de o oră. 

#Twitter

31%

dintre clienți declară că au contactat o companie prin intermediul Twitter. Forrester

Meditator graf standing woman

#Twitter

78%

dintre clienții care se plâng de un brand pe Twitter se așteaptă la un răspuns în decurs de o oră.

Lithium

#ProblemeServiciuClienți

3%

dintre tweet-urile despre problemele legate de serviciul clienți indică numele de utilizator al companiei cu simbolul @.

MarketingLand

research_23_3percent

#Twitter

83%

dintre utilizatorii Twitter care au trimis un tweet către o companie și au primit un răspuns s-au simțit mai bine în legătură cu compania respectivă și au fost mai dispuși să facă afaceri cu ea.

Twitter

research_23_83percent
Cuprins
Customer service statistics
Call center statistics
Help desk statistics
Live chat statistics
Knowledge base statistics

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație