Încercare gratuită
research_12_illu

Preferințele clienților

În timp ce instrumentele de autoservire sunt preferate, este necesar ca ocazional să se apeleze la asistență pentru clienți. Când vine vorba de preferințele privind canalele de asistență, CMO Council afirmă că 86% dintre clienți preferă asistența prin e-mail, 65% asistența telefonică, 53% asistența pe site, cum ar fi chat-ul live, 52% asistența prin text, iar 48% preferă asistența în persoană.

70% dintre clienți apreciază, de asemenea, asistențaproactivă și au adesea o părere favorabilă despre mărcile care o oferă. În ceea ce privește durata de răspuns, clienții cred cu tărie că mai repede, este mai bine. Ei se așteaptă ca firmele să le răspundă la e-mailurile lor în decurs de o oră, iar aproape jumătate (46%) dintre toți clienții se așteaptă ca firmele să le răspundă la solicitările lor în mai puțin de 4 ore.

#PreferințeDeRăspuns
#RăspunsRapid

46%

dintre clienți se așteaptă ca firmele să răspundă mai repede de 4 ore.

Super Office

Meditator graf woman

#ComunicareCuClienții

Canalele de comunicare preferate pentru serviciul clienți:

CMO Council

#PreferințePrinEmail

Clienții se așteaptă ca firmele să le răspundă la e-mailurile lor în termen de

o oră

Toister Performance Solutions

research_12_an_hour

#PercepțieMarcă

70%

dintre clienți au o părere mai favorabilă față de brandurile care oferă servicii proactive pentru clienți.

Statista

research_12_70%
Cuprins
Customer service statistics
Call center statistics
Help desk statistics
Live chat statistics
Knowledge base statistics

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație