Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

research 8 illu

Investiții în software pentru call center

Fiecare afacere ar trebui să se străduiască să creeze o experiență excepțională a call center-ului. Cu cât experiența clientului este mai pozitivă, cu atât este mai probabil ca acesta să rămână implicat și loial. Consumatorii implicați cumpără cu 90% mai frecvent, cheltuiesc cu 60% mai mult pe tranzacție și sunt de cinci ori mai predispuși să indice că marca căreia îi sunt loiali este singura de la care ar cumpăra în viitor. Mai mult, clienții cu o experiență bună cheltuiesc cu 140% mai mult decât cei care au o experiență slabă de servicii pentru clienți.

Potrivit Temkin Group, promoterii sunt de 4,2 ori mai predispuși să cumpere din nou, de 5,6 ori mai predispuși să ierte o companie după o greșeală și de 7,2 ori mai predispuși să încerce o nouă ofertă decât detractorii. Clienții implicați sunt, de asemenea, mai predispuși să devină promotori și să introducă noi clienți în afacerea dvs. De asemenea, aceștia sunt mai iertători atunci când vine vorba de experiențe slabe ale clienților.

După cum puteți vedea, clienții implicați sunt prețioși. Prin urmare, este în interesul dvs. să le creați experiențe pozitive și să îi păstrați loiali mărcii dvs. Nu uitați, o simplă  creștere cu 5% a retenției clienților poate crește profiturile cu până la 95% pe termen lung.

#RetențiaClienților
#Profituri

5%

creșterea gradului de fidelizare a clienților poate crește profiturile cu până la 95% pe termen lung.

HBS

Meditator graf woman

#StatisticiClienți

Consumatorii implicați cumpără

90%

mai frecvent, cheltuiesc cu 60% mai mult pe tranzacție și au de cinci ori mai multe șanse să indice că este singura marcă pe care o vor cumpăra în viitor.

Rosetta

#AsistențăClienți

Clienții care au o experiență bună a clienților cheltuiesc

140%

mai mult decât cei care au o experiență negativă.

Harvard Business Review

research 8 140percent

#PromotorNPS

Promotorii sunt

4.2

ori mai probabil să cumpere din nou

5.6

ori mai predispuși să ierte o companie după o greșeală

7.2

ori mai predispuși să încerce o nouă ofertă în comparație cu detractorii

Temkin Group

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație