Încercare gratuită

Importanța ticketing-ului

Sistemele de ticketing pot îmbunătăți experiența de asistență pentru clienți, atât pentru agenți, cât și pentru clienți.

Sistemele se integrează cu aplicații terțe și conțin sisteme integrate de gestionare a relațiilor cu clienții, facilitând colectarea, vizualizarea și modificarea informațiilor contextuale despre clienți. În esență, sistemele de ticketing oferă agenților o bază bună de asistență pentru clienți și îi pregătesc pentru succes.

Sistemul le permite să ofere servicii bine informate și personalizate, îmbunătățind experiența clienților și veniturile companiei. Corelația este de netăgăduit. Potrivit Forbes, 84% dintre companiile care depun eforturi pentru a-și îmbunătăți experiența clienților raportează o creștere a veniturilor. În plus, satisfacția clienților crește veniturile, în parte, din cauza zvonurilor pozitive. Potrivit Salesforce, nu mai puțin de 72% dintre clienții mulțumiți sunt dornici să împărtășească experiențele lor cu prietenii, familia, colegii și online.

Cu toate acestea, multe întreprinderi consideră că investiția într-un software de ticketing este inutilă. Rezultatul este că întreaga lor afacere are de suferit – de la reprezentanții serviciului clienți până la fluxul de venituri. Potrivit unui studiu realizat de Parature, 42% dintre agenți nu pot rezolva cererile de asistență clienți din cauza sistemelor învechite sau deconectate. Acest lucru îi face pe clienți să fie frustrați, 22% dintre ei abandonând coșurile de cumpărături și 97% renunțând la ele fără a lăsa niciun feedback sau indiciu cu privire la motivul pentru care au făcut acest lucru.

Sistemele deconectate și interacțiunile negative cu clienții contribuie, de asemenea, la rotația reprezentanților serviciului clienți, care este în medie de 29% anual.

#RezolvareTichet

42%

dintre agenți nu reușesc să rezolve cererile clienților din cauza sistemelor învechite sau deconectate.

Parature

#RatăRotațieCSR

Rata medie anuală de rotație a reprezentanților serviciului clienți este de

29%

LinkedIn

research 13 29percent

#RenunțareaClienților

97%

dintre clienții care renunță, o fac fără să lase vreun feedback sau să lase indicii cu privire la motive.

Mixpanel

research 13 97percent

#CreștereVenituri

84%

dintre companiile care se străduiesc să își îmbunătățească experiența clienților raportează o creștere a veniturilor lor.

Forbes

research 13 84percent

#ZvonuriPozitive

72%

dintre clienți vor împărtăși experiențele bune de asistență cu alte persoane.

Salesforce

research 13 72percent

#CliențiiAbandoneazăCoșurileDeCumpărături

22%

dintre clienți au abandonat un coș de cumpărături din cauza lipsei de informații.

Tyche Softwares

research 13 22percent

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație