Încercare gratuită
research 22 illu

Facebook

De-a lungul anilor, Facebook a evoluat într-un canal de bază pentru serviciul clienți. Facebook raportează că peste 20 de miliarde de mesaje sunt trimise în fiecare lună între oameni și companii pe Facebook Messenger.

Conform cercetărilor din industrie, 59% dintre clienți folosesc Facebook pentru a contacta companiile, iar 33% dintre clienți au contactat o companie folosind Facebook și canale sociale similare. 

Pentru că, consumatorii comunică deja cu familia și prietenii lor pe Facebook, acesta este un canal atractiv pentru serviciul clienți. În plus, clienții consideră că întreprinderile care oferă asistență pe Facebook sunt mai respectabile și mai demne de încredere, aproape 69% dintre consumatorii americani declarând că acest lucru îi face să se simtă mai încrezători în ceea ce privește marca.

#Facebook

33%

dintre clienți au contactat o companie folosind Facebook și alte canale de socializare similare.

Forrester

#Facebook

59%

dintre clienți folosesc Facebook pentru a contacta companiile.

Khoros

research 22 59percent

#Facebook

20mld

mesaje sunt trimise în fiecare lună între persoane și întreprinderi pe Facebook Messenger.

Mixpanel

#Facebook

69%

dintre utilizatorii americani de Facebook care trimit mesaje companiilor spun că acest lucru îi face să se simtă mai încrezători în ceea ce privește marca. HootSuite

Meditator graf man

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație