Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

research 4 illu

Ce cred clienții

Potrivit Bain & Company, 80% dintre directorii executivi cred că afacerea lor oferă servicii excelente pentru clienți; doar 8% dintre clienții lor sunt de acord. Cum este posibil să existe un astfel de decalaj între ceea ce este perceput și ceea ce este real? Pe scurt, în majoritatea companiilor lipsește reacția clienților sau nu au bucle de feedback închise. Lipsa feedback-ului le împiedică să își îmbunătățească serviciile, deoarece nu există o expunere la critici sau sugestii de îmbunătățire.

Deci, ce îi descurajează pe clienți să cumpere și ce ar putea face ca experiența clienților să fie mai bună? Statisticile indică faptul că procesele au devenit prea automatizate, iar personalizarea lipsește. De exemplu, Harris Interactive a constatat că 75% dintre respondenți au declarat că durează prea mult timp pentru a ajunge la un agent live. Acest lucru arată că firmele se bazează exclusiv pe roboți de chat și sisteme automatizate alimentate de AI(Inteligența Artificială).

Bazarea pe automatizare nu ar fi neapărat un lucru rău dacă sistemele existente ar oferi asistență relevantă. Dar, din păcate, nu este cazul. Peste 29% dintre consumatori spun că găsesc răspunsurile regizate cele mai frustrante pentru că nu sunt utile.

În continuare, statisticile privind experiența clienților arată că sistemele automatizate, cum ar fi meniurile IVR, sunt excesiv de lungi și irelevante, în timp ce formularele de contact integrate sunt prea complicat de completat. Este o problemă semnificativă, deoarece clienții urăsc să își piardă timpul, mai ales atunci când problema în cauză este urgentă. Acest sentiment este reciproc în toate grupurile de consumatori. De exemplu, decidenții B2B spun că lipsa de rapiditate în interacțiunea cu furnizorii este punctul lor nevralgic numărul unu, de două ori mai des decât prețul

Clienții doresc să facă afaceri cu companii care sunt ușor de accesat pe canalele pe care le preferă. De exemplu, 57% dintre clienți preferă să contacteze companiile prin intermediul canalelor digitale decât să folosească serviciul de asistență clienți bazat pe voce. Prin urmare, furnizarea de asistență pe rețelele de socializare, e-mail, chat live și aplicații de mesagerie este vitală. În plus, clienții vor să știe că, în cazul în care întâmpină o problemă, companiile de la care cumpără vor fi ușor de contactat și dispuse să îi ajute. De fapt, asistența pentru clienți este atât de crucială încât 86% dintre clienți sunt dispuși să plătească mai mult dacă este garantat un serviciu mai bun. Mai mult, 80% dintre consumatori consideră că un serviciu mai bun cuprinde rapiditate, comoditate, ajutor bine informat și servicii prietenoase

După cum puteți vedea, deciziile de cumpărare sunt puternic influențate de servicii. Mai mult de 96% dintre clienții din întreaga lume spun că serviciile pentru clienți reprezintă un factor important în alegerea lor de fidelizare față de o marcă. În plus, 73% din totalul persoanelor indică experiența ca fiind un factor esențial în deciziile lor de cumpărare. Prin urmare, este imperativ să perfecționați experiența clienților prin feedback și să faceți schimbări în funcție de constatările dvs.

#AsistențăClienți
#ContactareaAgențilorLive

75%

dintre clienți consideră că durează prea mult timp pentru a ajunge la un agent live. Harris Interactive

Meditator graf woman

#ServiciuClienți

96%

dintre consumatori spun că serviciile pentru clienți reprezintă un factor important în alegerea loialității lor față de o marcă.

Microsoft

research 4 customers loyalty

#ExperiențaClienților

86%

dintre clienți sunt dispuși să plătească mai mult pentru o experiență excelentă a clienților.

PWC

research 4 customers paymore

#AsistențăClienți

57%

dintre clienți preferă să contacteze companiile prin intermediul mediilor digitale decât să apeleze la asistență vocală pentru clienți.

Ameyo

research 4 customers contact

#RăspunsuriRegizate
#RăspunsuriFrustrante

29%

dintre consumatori spun că răspunsurile regizate sunt cele mai frustrante, iar 38% dintre întreprinderi sunt de acord. Kayako

Meditator graf man

#ObiceiuriDeCumpărare

73%

din totalul oamenilor indică experiența ca fiind un factor important în deciziile lor de cumpărare.

PWC

research 4 experience important

#ProblemaPentruCompaniileB2B

B2B

decidenți spun că lipsa de rapiditate în interacțiunea cu furnizorii este principala problemă, de două ori mai des decât prețul.

The Temkin Group

research 4 b2b

#ExperiențeClienți

80%

dintre consumatori spun că viteza, comoditatea, un ajutor bine informat și servicii prietenoase sunt cele mai importante elemente ale unei experiențe pozitive pentru clienți.

PWC

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×

Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație