Încercare gratuită
research_17_illu

Avantajele chat-ului live

Se știe că eforturile de asistență existente prin chat live oferă multe beneficii. În primul rând, face ca afacerile să pară mai respectabile și mai demne de încredere. De exemplu, s-a raportat că 63% dintre clienți sunt dispuși să se întoarcă la un site web care oferă chat live. Mai mult, 79% dintre întreprinderi au declarat că implementarea chat-ului live a crescut loialitatea clienților, vânzările și veniturile.

În al doilea rând, chat-ul live permite întreprinderilor să ofere asistență proactivă. Potrivit Statista, 70% dintre clienți au o părere mai favorabilă despre mărcile care oferă un serviciu proactiv pentru clienți. Mai mult, 60% dintre mărcile care oferă asistență proactivă pentru clienți raportează o creștere a vânzărilor. Creșterea vânzărilor este un rezultat direct al asistenței în timp real. Răspunzând la întrebările clienților chiar înainte ca aceștia să trimită comanda poate elimina orice îndoială sau teamă pe care o au, împingându-i direct prin pâlnia de vânzări. Ca atare, chat-ul live duce la o creștere de 48% a veniturilor pe oră de chat și la o creștere de 40% a ratei de conversie.

#AsistențaCreșteVânzările
#AsistențăProactivăPentruClienți

60%

dintre mărci au raportat o creștere a vânzărilor cu ajutorul asistenței proactive pentru clienți.

Super Office

Meditator graf woman

#ChatulCreșteConversiile

Chat-ul live duce la o

48%

creștere a veniturilor pe oră de chat și o creștere de 40% a ratei de conversie.

Super Office

research_17_48percent

#ServiciuCliențiProactiv

70%

dintre clienți au o părere mai favorabilă despre mărcile care oferă servicii proactive pentru clienți.

Statista

Call center agent on phone with customer

#ChatulÎmbunătățește

79%

dintre întreprinderi au declarat că implementarea chat-ului live a dus la creșterea loialității clienților, a vânzărilor și a veniturilor.

Super Office

research_17_79percent

#LoialitateaFațăDeMarcă

63%

dintre clienți au fost mai predispuși să se întoarcă pe un site web care oferă chat live.

Emarketer

Meditator graf man
Cuprins
Customer service statistics
Call center statistics
Help desk statistics
Live chat statistics
Knowledge base statistics

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație