Încercare gratuită
research 26 illu

Așteptări pentru social media

În ciuda faptului că social media este unul dintre cele mai puțin preferate canale de servicii pentru clienți, este încă foarte solicitat. Peste 63% dintre clienți se așteaptă ca firmele să ofere servicii pentru clienți prin intermediul rețelelor de socializare – iar 90% dintre utilizatorii de social media s-au conectat deja cu o marcă sau o afacere prin intermediul platformei alese.

La contactarea mărcilor prin social media, 40% dintre consumatori se așteaptă la un răspuns în prima oră, în timp ce 79% se așteaptă la un răspuns în primele 24 de ore. Dacă așteptările lor sunt îndeplinite și au o experiență pozitivă, este cu 71% mai probabil să recomande altora marca pe social media.

#SocialMedia

63%

dintre clienți se așteaptă de fapt ca firmele să ofere servicii pentru clienți prin intermediul rețelelor de socializare – și

90%

dintre utilizatorii de social media s-au conectat deja cu un brand sau o afacere prin intermediul platformei alese

Super Office

#ExperiențeGrozave

Probabilitatea ca

un consumator să recomande altora o marcă pe rețelele de socializare după ce a avut o experiență pozitivă este de aproximativ

71%

Statista

research 26 71percent

#SocialMedia

40%

dintre consumatori se așteaptă ca mărcile să răspundă în prima oră de la contactarea lor pe social media, în timp ce

79%

așteptați un răspuns în primele 24 de ore.

Ambassador

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație