Zapier este unul dintre cele mai simple moduri de conectare, integrare sau îmbinare a două sau mai multe aplicații cu funcționalități diferite într-o singură soluție convenabilă. Funcționează fără probleme și poate conecta cele mai multe aplicații împreună. Zapier funcționează alături de integrările noastre native pentru LiveAgent.
Zapier vă permite să integrați multe aplicații, integrări și programe cu LiveAgent pentru o experiență de lucru perfectă. LiveAgent se integrează cu un număr mare dintre acestea pentru a vă asigura că toată lumea va găsi ceea ce are nevoie pentru a-și îmbunătăți fluxul de lucru.
Aceste integrări sunt concepute pentru a vă îmbunătăți fluxul de lucru și pentru a vă conecta la biroul de asistență cu alte aplicații pentru o experiență perfectă. Asta înseamnă că nu trebuie să comutați între diferite programe, primiți notificări în panoul de bord și urmăriți actualizările importante.
Exemplu: Alice este manager de birou de asistență și vrea să țină evidența progresului echipei sale în diferite sarcini cu un instrument de colaborare. Cu toate acestea, ea trebuie să se concentreze și pe rezolvarea tichetelor care continuă să vină. Alice folosește LiveAgent pentru asistență pentru clienți și ProjectManager.com pentru crearea și gestionarea sarcinilor pentru echipa ei. Alice folosește Zapier pentru a conecta cele două aplicații, astfel încât să poată urmări sarcinile ProjectManager.com în panoul de bord al contului său LiveAgent.
Aruncați o privire la lista integrărilor LiveAgent și găsiți-le pe cele pe care doriți să le conectați.
Need a tool for email marketing?
Look no further! LiveAgent can do it all -- whether it’s streamlining emails, creating email templates, or keeping you organized. Try it today for free.
Custom roles available permissions
LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.
El uso de WhatsApp para el servicio al cliente es una excelente manera de crear un canal de comunicación directa. Los programas de CRM pueden mejorar la satisfacción del cliente. Zendesk y ServiceNow son opciones destacadas. Los sistemas de tickets de problemas son esenciales para brindar soporte al cliente. LiveAgent ofrece una variedad de características y alternativas para el servicio al cliente.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.