Încercare gratuită

Tichete interne

Ce sunt tichetele interne?

Tichetele interne pot fi definite ca solicitări de asistență trimise de angajații dumneavoastră. Crearea unui flux de lucru prin intermediul căruia angajații pot să trimită tichete interne atunci când se confruntă cu dificultăți vă permite să gestionați problemele din cadrul organizației dintr-o căsuță de mesaje centralizată partajată.

Solicitările interne sunt vizibile doar agenților și nu pot fi vizualizate de niciun client sau utilizator final.

Tichet intern
Tichet intern

Cum se utilizează tichetele interne?

Tichetele interne pot fi utilizate pentru:

  • Trimiterea de solicitări de asistență interne
  • Trimiterea de note interne către colegi
  • Crearea de sarcini pentru un agent/grup de agenți specific din cadrul unui anumit departament
  • Crearea unei note proprii/unui memento propriu cu posibilitatea de a amâna tichetul intern
Tichete interne
Tichet intern

La crearea unui tichet intern, aveți opțiunea de a defini:

  • Departamentul căruia doriți să atribuiți tichetul
  • Agentul căruia doriți să atribuiți tichetul
  • Clientul despre care este vorba în tichet
  • Linia de subiect

După definirea câmpurilor de mai sus, vă puteți crea tichetul prin simpla compunere a unui mesaj sau prin folosirea de răspunsuri predefinite, mesaje planificate sau anexe.

Use internal tickets to assign tasks

Create task reminders for yourself or your colleagues with internal tickets. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free trial

Cum se creează tichetele interne

  1. Autentificați-vă în LiveAgent.
  2. Dați clic pe butonul + din colțul din dreapta sus al ecranului (de lângă butonul De rezolvat și imaginea de profil).
Tichete interne

3. Dați clic pe Tichet intern nou.

creare tichet intern
  1. Dați clic pe meniul derulant Departament și selectați departamentul căruia doriți să îi atribuiți tichetul.
  2. Dați clic pe meniul derulant Agent și selectați agentul căruia doriți să îi atribuiți tichetul (vă puteți selecta și pe dumneavoastră).
  3. Opțional: Dați clic pe meniul derulant Client și selectați clientul la care se referă tichetul (nu vă îngrijorați, acesta nu va fi notificat și nici nu va vedea tichetul).
  4. Dați clic pe câmpul Subiect și alegeți un subiect pentru tichet.
  5. Dați clic pe caseta de text galbenă și scrieți-vă mesajul. Puteți utiliza anexe, răspunsuri predefinite sau mesaje planificate.
  6. Când sunteți gata, dați clic pe butonul portocaliu Creare.
crearea unui tichet intern

Unde pot vedea tichetul intern odată ce l-am creat?

Odată ce ați creat tichetul intern, acesta se va afla în panoul Tichete din LiveAgent. Va fi afișat ca tichet „Nou” și va conține linia de subiect creată. Pentru a vă ajuta să diferențiați între un tichet intern și un tichet obișnuit, toate tichetele interne sunt marcate ca „tichete interne” în linia de subiect.

tichet intern în biroul de asistență

Cum puteți beneficia de caracteristica de tichete interne?

Caracteristica de tichete interne poate fi benefică oricărei întreprinderi și organizații în mai multe feluri, inclusiv prin:

Asistență centralizată internă și externă

Având solicitările de asistență atât interne, cât și externe într-un singur loc, vă veți asigura că agenții de asistență sunt întotdeauna productivi. Aceștia nu vor mai fi nevoiți să irosească timp prețios trecând de la un dispozitiv la altul și monitorizând alte conturi și instrumente.

Soluționarea mai rapidă a problemelor

Nivelurile mai mari de productivitate asigură o rezolvare mai rapidă a problemelor. Ați putea crede că tichetele interne nu necesită o rezolvare imediată a problemelor; totuși, vă înșelați amarnic.

De exemplu, imaginați-vă că unul dintre agenții de asistență se confruntă cu o problemă în timp ce asistă un client. Acesta trimite o solicitare, însă nimeni nu se grăbește să îi răspundă. Lipsa unui răspuns poate prelungi apoi durata de soluționare a tichetului clientului, afectând nivelul de mulțumire al acestuia cu privire la serviciile dumneavoastră. În cel mai rău caz, clientul poate fi atât de nemulțumit încât să renunțe.

Raport de performanță în programul de servicii pentru clienți – LiveAgent

Mai multă satisfacție în general

Având toate tichetele într-un singur loc și răspunzând prompt la acestea, vă veți asigura că atât clienții, cât și angajații sunt mulțumiți. În plus, veți evita experiențele negative pentru clienți, epuizarea psihologică a angajaților și sentimentul de neputință al agenților în fața nemulțumirilor clienților.

Caracteristica de evaluare a agenților în programul de servicii pentru clienți – LiveAgent

Care este diferența între tichetele interne și tichetele obișnuite?

Tichetele interne reprezintă solicitări trimise de angajați, în timp ce tichetele obișnuite sunt trimise de clienți. De regulă, clienții pot trimite tichete prin intermediul oricărui canal de comunicare pe care l-ați conectat la programul dumneavoastră de birou de asistență. Printre aceste canele se pot număra poșta electronică, conversațiile directe, rețelele sociale, telefonul, baza de cunoștințe, formularele de contact sau chiar forumurile.

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

De asemenea, tichetele interne pot fi trimise doar pe cale internă în cadrul biroului de asistență, așa cum este descris în pașii de mai sus.

Resurse din baza de cunoștințe

Dacă doriți să aflați mai multe despre tichete interne, accesați baza noastră de cunoștințe, blogul, academia sau canalul de YouTube. În plus, am selectat câteva resurse care au legătură cu tichetele interne și care ar putea fi de interes pentru dumneavoastră.

Happy customers are the best customers

We offer concierge migration services from most of the popular help desk solutions.

Badges

Sunteți gata să creați tichete interne?

Descoperiți cât de simplă este trimiterea de solicitări interne cu LiveAgent. Încercați chiar astăzi perioada noastră de încercare gratuită atotcuprinzătoare de 14 zile. Fără obligații, fără nevoia de a folosi cardul bancar.

Try LiveAgent Today​

We offer concierge migration services from most of the popular help desk solutions.

3,000+ reviews Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce sunt tichetele interne?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tichetele interne pot fi definite ca solicitări de asistență trimise de angajații dumneavoastră. Crearea unui flux de lucru prin intermediul căruia angajații pot să trimită tichete interne atunci când se confruntă cu dificultăți vă permite să gestionați problemele din cadrul organizației dintr-o căsuță de mesaje centralizată partajată.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cine poate vizualiza tichetele interne?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Solicitările interne sunt vizibile doar agenților și nu pot fi vizualizate de niciun client sau utilizator final.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Care este diferența între tichetele interne și tichetele obișnuite?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tichetele interne reprezintă solicitări trimise de angajați, în timp ce tichetele obișnuite sunt trimise de clienți. De regulă, clienții pot trimite tichete prin intermediul oricărui canal de comunicare pe care l-ați conectat la programul dumneavoastră de birou de asistență. Printre aceste canele se pot număra poșta electronică, conversațiile directe, rețelele sociale, telefonul, baza de cunoștințe, formularele de contact sau chiar forumurile. De asemenea, tichetele interne pot fi trimise doar pe cale internă în cadrul biroului de asistență, așa cum este descris în pașii de mai sus.” } }] }

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo