Exportați tichete din pagina de vizualizare a tichetelor într-un fișier CSV descărcabil pentru a obține un instantaneu al datelor în momentul în care selectați opțiunea respectivă.
Printre datele tichetelor din exportul CSV se numără:
- Starea
- Prenumele
- Numele
- Adresa de poștă electronică
- Codul de identificare a tichetului
- Codul de identificare a departamentului
- Numele departamentului
- Codul de identificare a agentului
- Numele agentului
- Etichetele
- Subiectul
- Previzualizarea mesajului de poștă electronică
- Data creării
- Codul de identificare a conversației
- Data modificării
- Data soluționării
- Data redeschiderii
- Starea modificată
- Numărul de mesaje în intrare
- Numărul de mesaje în ieșire
Puteți alege coloanele de date ale tichetului pe care doriți să le includeți în fișierul de export.
Urmăriți videoclipul pentru a vedea cum funcționează:


Export tickets with ease
Export tickets to CSV files for easy sharing and data management. Try it today for free. No credit card required.
Importul în masă este o metodă rapidă de importare a volumelor mari de date. Pentru a realiza importul în bloc în LiveAgent, este necesar să pregătiți un fișier CSV, care conține toate datele necesare pentru utilizatori sau organizații. Acest instrument face adăugarea mai multor utilizatori în sistem mai rapidă și mai ușoară.
LiveAgent este o platformă de servicii pentru clienți care oferă caracteristici de integrare, opțiuni de autoservire și gestionare a reclamațiilor. Compania are parteneri VoIP, program de afiliere și un blog cu știri și seminarii web. Există și opțiuni de asistență în cadrul platformei și un sistem de migrare de date. LiveAgent poate fi contactat prin diferite canale, cum ar fi site-uri de socializare, abonare la buletinul de știri și numere de telefon, iar integritatea datelor este protejată prin politici de securitate și confidențialitate.
LiveAgent oferă mai multe caracteristici decât HelpShift, inclusiv ticketing, chat live și self-service, cu prețuri mai accesibile. În plus, LiveAgent are și un Call Center, spre deosebire de HelpShift. Integrarea pe Facebook este disponibilă la ambele soluții. Pentru a crea un cont, trebuie ales un nume pentru subdomeniu și să se primească actualizări despre produse și alte oferte promoționale. LiveAgent este o alternativă mai bună pentru asistența pentru clienți decât HelpShift.