Exportați tichete din pagina de vizualizare a tichetelor într-un fișier CSV descărcabil pentru a obține un instantaneu al datelor în momentul în care selectați opțiunea respectivă.
Printre datele tichetelor din exportul CSV se numără:
- Starea
- Prenumele
- Numele
- Adresa de poștă electronică
- Codul de identificare a tichetului
- Codul de identificare a departamentului
- Numele departamentului
- Codul de identificare a agentului
- Numele agentului
- Etichetele
- Subiectul
- Previzualizarea mesajului de poștă electronică
- Data creării
- Codul de identificare a conversației
- Data modificării
- Data soluționării
- Data redeschiderii
- Starea modificată
- Numărul de mesaje în intrare
- Numărul de mesaje în ieșire
Puteți alege coloanele de date ale tichetului pe care doriți să le includeți în fișierul de export.
Urmăriți videoclipul pentru a vedea cum funcționează:
Export tickets with ease
Export tickets to CSV files for easy sharing and data management. Try it today for free. No credit card required.
LiveAgent este un software pentru experiența clienților, cu caracteristici precum sistemul de tichete de asistență, software-ul de centru de apeluri de intrare, software-ul de autoservire și raportare și analiză pentru urmărirea succesului. Aceste instrumente pot îmbunătăți satisfacția clienților și reduce costurile de asistență. LiveAgent poate fi personalizat și instalat, iar utilizatorii primesc datele de autentificare prin e-mail după finalizarea instalării. Pagina de internet utilizează module cookie. Utilizatorii pot programa un apel pentru a vedea cum LiveAgent poate fi avantajos pentru afacerile lor.
Listă de verificare privind asigurarea calității call center-ului
Folosiți această listă de verificare privind asigurarea calității call center-ului pentru a vă asigura că agenții dvs. sunt capabili să gestioneze fiecare apel - fără excepție.