Împiedicați mai mulți Agenți să lucreze la același Tichet. LiveAgent arată cine vizualizează un tichet și cine răspunde la acesta.

LiveAgent arată:
- Cine vizualizează un tichet
- Cine răspunde la un tichet
Cu funcția Detectarea Coliziunii dintre Agenți, nu va trebui niciodată să vă faceți griji cu privire la trimiterea unui răspuns repetitiv. Lucrând cu algoritmul De Rezolvat, detectarea coliziunilor asigură faptul că agenții nu deschid un tichet la care se lucrează deja.
Scared of erasing your colleague’s work?
LiveAgent’s collision detection features will alert you whenever you attempt to answer a chat or ticket that’s already being worked on. Try it today.
Descoperiți cum sistemul de ticketing LiveAgent transformă gestionarea solicitărilor clienților într-un proces rapid și eficient, cu funcționalități precum distribuire automatizată a tichetelor, reguli personalizate și jurnal de audit. Aflați mai multe despre beneficiile aduse de acest instrument esențial pentru serviciul clienți!
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Descoperiți cea mai bună alternativă pentru conversații directe
Cele mai bune alternative de conversații directe conțin un set specific de caracteristici care vă vor ajuta în drumul spre succes. Descoperiți-le chiar astăzi!