Baza multiplă de cunoștințe* vă oferă oportunitatea de a crea un număr nelimitat de portaluri pentru clienți separate, unde fiecare dintre acestea poate avea propriile setări, aspect și conținut. Această caracteristică este foarte utilă pentru acele companii care vor să își distingă portalurile de asistență pentru clienți și să își urmeze orientările strategiei de marcă.
Cum se activează baza multiplă de cunoștințe
Primul pas pentru a crea noile portaluri suplimentare ale bazei de cunoștințe este să accesați setările LiveAgent, secțiunea Configurare -> Sistem -> Extensii a panoului și să activați funcția dând clic pe comutator. Asigurați-vă că comutatorul este verde – această culoare indică faptul că este activ. Al doilea pas este de a crea efectiv o bază de cunoștințe suplimentară. Odată ce ați accesat panoul de administrare „Portal pentru clienți”, veți vedea un buton nou acolo – „Creare”. Dați clic pe acesta pentru a iniția procesul. Urmați ghidul nostru pas cu pas pentru a beneficia de cea mai bună imagine de ansamblu posibilă.
Fiecare bază de cunoștințe cuprinde același tip de conținut disponibil: articole, forumuri, casete pentru păreri și sugestii, elemente grafice de control.
*Fiecare bază de cunoștințe suplimentară este evaluată la prețul de achiziție timpurie de 19$.
Resurse din baza de cunoștințe
Stylize knowledge base articles with ease
Start creating beautiful context-rich knowledge base articles with our “What You See Is What You Get” editor. Try it today. No credit card required.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Descoperiți cum un portal pentru clienți LiveAgent poate transforma serviciul dvs. de asistență prin autoservire 24/7. Accesați ghiduri, tutoriale video, forumuri și trimiteți tichete pentru un suport eficient și non-stop. Încercați gratuit pentru a îmbunătăți experiența clienților și a reduce solicitările. Aflați mai multe despre costuri și beneficii!
Caracteristicile portalului pentru clienți
Explorați caracteristicile esențiale ale portalului pentru clienți oferit de LiveAgent, inclusiv baza de cunoștințe, forumul pentru clienți și trimiterea tichetelor. Descoperiți cum aceste funcționalități vă pot îmbunătăți serviciile prin personalizare și ușurință de utilizare. Asigurați-vă că alegeți software-ul potrivit pentru afacerea dvs., ținând cont de costuri și securitate. Vizitați acum pentru a afla mai multe și a testa gratuit!
Baza de cunoștințe – Răspunsul la întrebări provocatoare
Descoperă cum LiveAgent îți transformă experiența clienților cu o bază de cunoștințe eficientă. Oferă autoservire prin portaluri pentru clienți, întrebări frecvente și forumuri comunitare. Află cum să răspunzi la întrebări provocatoare și să gestionezi discuțiile pentru a asigura satisfacția clienților. Explorează șabloanele gratuite și începe să îmbunătățești serviciile oferite de compania ta. Încearcă gratuit!