Creați categorii în portalul pentru clienți în funcție de produse, servicii sau tipuri de clienți. Adăugați articole din baza de cunoștințe, forumuri sau casete pentru păreri și sugestii. Creați interfețe de căutare pentru baza de cunoștințe și oferiți-le clienților acces ușor la articolele din baza de cunoștințe. Interfețele de căutare sunt personalizabile și pot fi poziționate oriunde în paginile bazei de cunoștințe.
Alegeți o temă pentru portalul de clienți din șabloanele predefinite sau creați una nouă cu CSS și HTML personalizate. Adăugați propriul logo, titlul, codurile de urmărire, antetul și subsolul.
4 teme predefinite:
- Clasic
- Material
- Minimalist
- Montana
Puteți personaliza culorile:
- Antetului
- Butonului principal de acțiune
- Butonului principal de acțiune – trecere cu mausul
- Butonului secundar de acțiune
- Butonului secundar de acțiune – trecere cu mausul
- Casetei din dreapta
- Pictogramei categoriei
- Pictogramei articolului
- Culoarea elementului
- Culoarea titlului
Conținut diferit pentru agenți și clienți
Puteți crea articole și categorii separate în baza de cunoștințe care să nu fie accesibile clienților, dar să poată fi văzute doar de către agenți (articole și categorii interne).
Resurse din baza de cunoștințe
Create multiple self-service portals
Have multiple brands or products that you manage with LiveAgent? No problem, create a unique customer portal for each! Try it today. No credit card required.
Descoperiți caracteristicile cuprinzătoare ale LiveAgent, un program complex de birou de asistență multicanal. Gestionați eficient solicitările clienților cu funcții avansate precum sistem de ticketing, detectarea coliziunilor între agenți, jurnal de audit și distribuirea automată a tichetelor. Îmbunătățiți productivitatea cu mesaje planificate și organizați contactele și companiile cu ușurință. Explorați soluția completă pentru optimizarea serviciului de asistență.
Caracteristicile portalului pentru clienți
Explorați caracteristicile esențiale ale portalului pentru clienți oferit de LiveAgent, inclusiv baza de cunoștințe, forumul pentru clienți și trimiterea tichetelor. Descoperiți cum aceste funcționalități vă pot îmbunătăți serviciile prin personalizare și ușurință de utilizare. Asigurați-vă că alegeți software-ul potrivit pentru afacerea dvs., ținând cont de costuri și securitate. Vizitați acum pentru a afla mai multe și a testa gratuit!
Baza de cunoștințe – Răspunsul la întrebări provocatoare
Descoperă cum LiveAgent îți transformă experiența clienților cu o bază de cunoștințe eficientă. Oferă autoservire prin portaluri pentru clienți, întrebări frecvente și forumuri comunitare. Află cum să răspunzi la întrebări provocatoare și să gestionezi discuțiile pentru a asigura satisfacția clienților. Explorează șabloanele gratuite și începe să îmbunătățești serviciile oferite de compania ta. Încearcă gratuit!









