În momentul de față este permisă publicarea articolelor scrise de vizitatori și sunt pe placul nostru, dar vă rugăm să rețineți faptul că suntem selectivi în ce privește calitatea lor. Din moment ce preferăm calitatea și nu cantitatea, alegem să nu publicăm un conținut mai puțin calitativ care poate fi regăsit oriunde pe internet. Găsiți mai jos toate informațiile pe care trebuie să le știți.

Reguli Generale:

  • propuneți 3-5 idei de subiecte care au legătură cu Serviciul Clienți, Live Chat sau Program de Suport. Nu acceptăm subiecte irelevante care nu au legătură cu domeniul nostru.
  • scopul unei postări a unui vizitator nu este doar despre expunere și asociere cu un link, încercați să vă focusați pe trafic, ceea ce înseamnă să utilizați cuvinte cheie mai puțin căutate, dar care se regăsesc suficient de mult în motoarele de căutare.
  • optați pentru subiecte despre care știți că dețineți suficiente informații și cunoștințe; dacă aveți nevoie de sprijin în selectarea subiectelor, puteți să obțineți informații despre volumul căutărilor. Contactați-ne și vă vom ajuta.
  • după selectarea unui subiect, cuvinte cheie principale și secundare, întocmiți un rezumat al articolului, care să îndeplinească tot ce scrie mai jos Meta taguri, Taguri H2, Fotografii & Alte elemente de Media, etc.)
  • de îndată ce rezumatul este aprobat, vom seta o dată limită de predare & dată pentru postare, dar și alte detalii
  • imediat ce articolul este finalizat, ne trimiteți un email care să includă biografia dvs. la matej@liveagent.com

Checklist-ul articolului

  • LiveAgent se scrie întotdeauna legat
  • cel puțin 2000 de cuvinte, de preferat mai mult
  • conținutul este optimizat pentru anumite cuvinte cheie și conține cuvinte cheie LSI, verificați-le aici și adăugați cuvintele cheie principale: http://lsigraph.com/
  • titlul trebuie să fie clar și să descrie precis subiectul; luați în calcul utilizarea parantezelor pătrate [] și rotunde ()
  • titlul trebuie să fie convingător astfel încât lumea să dea click pe el
  • folosiți un limbaj conversațional
  • utilizați propoziții și fraze scurte
  • sub titulu TREBUIE să existe o scurtă descriere despre articol
  • articolul trebuie să conțină mai multe titluri și subtitluri, pentru a-i ajuta pe clienți să se orienteze spre secțiune de interes.
  • articolele trebuie să conțină paragrafe pentru a putea fi parcurse cu ușurință
  • ar trebui să includeți în articol cel puțin 5 fotografii, fotografiile personale sunt un plus, capturi de ecran cu săgeți sunt de asemenea în regulă
  • video-uri/prezentări/infografice/gifs sunt bine venite
  • folosiți conținut diferit- discuții, citate, tweets, tabele (cu prețuri), grafice
  • utilizați formate diferite: strong text, bullet points, numbered text
  • în articolele mai lungi intocmiți un cuprins sau un așa numit linking către articol
  • textul trebuie separat prin spații
  • în cadrul conținutului, trebuie să existe link-uri externe (către website-uri similare) și de preferat să fie conținut fresh și din mai multe surse, nu doar una singură; folosiți  http://pagerank.jklir.net/ + Alexa.com pentru a verifica legitimitatea unui website + trafic sau instrumente similare (2-5 link-uri)
  • dacă este posibil și relevant, includeți link către PostAffiliatePro, QualityUnit sau orice alt website în care este menționat numele brand-ului nostru (LiveAgent)
  • în text trebuie să existe link-uri către paginile website-ului nostru (2-5 pagini)
  • în text utilizați sfaturi, statistici sau orice alte lucruri interesante
  • listele sunt de asemena de preferat ( de exemplu, 10 trucuri pentru a exersa)
  • link-uri text (denumite texte ancoră) conțin cuvinte cheie relevante și diferite și se alcătuiesc din cel puțin 2 cuvinte.
  • link-urile plătite/promoționale nu au atribut follow în cadrul motoarelor de căutare
  • în cadrul textului puteți menționa produse sugerate care au legătură cu subiectul
  • trebuie să existe cel puțin 1 buton call to action la sfârșit/câteva în cadrul articolului

Înainte de a ne trimite checklist-ul, asigurați-vă că:

  • titlul este capticant și conține cuvinte cheie
  • titlul sau tag-ul SEO H1 este prezent doar o dată în cadrul articolulul și conține cuvinte cheie importante
  • există câteva subtitluri cu tag H2 și conțin alte cuvinte cheie importante, iar conținutul este împărțit în mod egal.
  • URL-ul este scurt și conține cuvinte cheie
  • o categorie și cel puțin 1 tag (etichetă) sunt selectate
  • imaginea încorporată este setată și afișată corect
  • titlul SEO conține cel mult 55 de caractere și conține cuvinte cheie
  • descrierea meta conține cel mult 155 de caractere și este interesantă
  • imaginea are dimensiunea maximă de 100kb, include Alt Tag, un nume adecvat și poate fi utilizată în scopuri comerciale
  • există câteva link-uri interne și externe care sunt legate de articol
  • nu există greșeli gramaticale
  • întomiți biografia dvs. și fiți pregătit să vedeți articolul postat live
Articole conexe
Propuneți următoarea idee de invitație de scriere a unui blog cu încredere cu cele 10 modele de e-mailuri atractive care vor ieși în evidență într-o cutie de e-mail aglomerată.

Șabloane de e-mail de invitație la scrierea unui blog

Descoperiți șabloane de e-mail eficiente pentru invitații la scrierea unui blog, concepute să atragă bloggeri și să îmbunătățească rata de succes a colaborării. Obțineți șabloane personalizate pentru diverse tipuri de invitații și învățați cum să vă diferențiați în inbox-uri aglomerate.

O scrisoare de mulțumire tradițională va ajunge cel mai repede în ziua următoare celei în care o trimiteți. Dar atunci când este nevoie de o urmărire rapidă, e-mailul este mai convenabil.

Scrisori de mulțumire

Explorați ghidul complet pentru a scrie scrisori de mulțumire eficiente, cu sfaturi despre alegerea salutului potrivit, menținerea subiectului, includerea branding-ului și multe altele. Descoperiți cum să decideți între un email și o scrisoare tipărită, ținând cont de factori precum timpul de livrare și formalitatea. Găsiți exemple practice și învățați cum LiveAgent vă poate sprijini în acest demers. Ideal pentru afaceri care doresc să-și exprime recunoștința față de clienți!

LiveAgent a creat șabloane de email gratuite, gata de utilizat, pentru orice companie care dorește să ofere servicii profesionale pentru clienți.

Baza de cunoștințe – Răspunsul la întrebări provocatoare

Descoperă cum LiveAgent îți transformă experiența clienților cu o bază de cunoștințe eficientă. Oferă autoservire prin portaluri pentru clienți, întrebări frecvente și forumuri comunitare. Află cum să răspunzi la întrebări provocatoare și să gestionezi discuțiile pentru a asigura satisfacția clienților. Explorează șabloanele gratuite și începe să îmbunătățești serviciile oferite de compania ta. Încearcă gratuit!

Aflați cum să gestionați corect comunicarea cu clienții; fie prin e-mailuri, chat-uri sau apeluri. Aflați mai multe în acest articol.

Comunicarea cu clienții

Îmbunătățiți comunicarea cu clienții și depășiți provocările în timp real cu sfaturi esențiale de pe LiveAgent. Aflați cum să gestionați eficient chat-urile live și să evitați greșelile frecvente. Descoperiți beneficiile utilizării LiveAgent și încercați-l gratuit pentru a vă transforma interacțiunile cu clienții în succes!

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start a Free Trial x