Sunteți gata pentru un nou sistem de gestionare a tichetelor?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă de gestionare a tichetelor de pe piață.

  • ✓ Fără tarif de configurare    
  • ✓ Asistență pentru clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul bancar    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Căutați alternative de gestionare a tichetelor?

Programul actual de gestionare a tichetelor nu se ridică la așteptările dumneavoastră? Aveți nevoie de o alternativă? Comparația noastră amănunțită va pune în prim-plan cele mai populare sisteme existente de gestionare a tichetelor.

 

  • Badge for front runner in real estate CRM software

De ce este LiveAgent cea mai bună alternativă de gestionare a tichetelor?

Social customer service templates

Peste 130 de integrări

Call center agent provides support via phone

Spațiu de stocare nelimitat

Person drafting the integration flow

Mai multe caracteristici

Person speaking multiple languages

Asistență 24/7

Caracteristici LiveAgent Zendesk
Comparați Zendesk cu LiveAgent.
SysAid
Comparați SysAid cu LiveAgent.
Helpdesk.com Help Scout
Comparați Help Scout cu LiveAgent.
Evaluare
Evaluări generale ale programului informatic de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,7
LiveAgent a primit o evaluare generală de 4,7 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,3
Zendesk a primit o evaluare generală de 4,3 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,5
SysAid a primit o evaluare generală de 4,5 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,6
Helpdesk.com a primit o evaluare generală de 4,6 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,8
Help Scout a primit o evaluare generală de 4,8 din 5 de la utilizatori verificați de pe Capterra.
Ușurința utilizării
Evaluări ale ușurinței utilizării de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,6
LiveAgent este evaluat cu 4,6 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de Capterra.
4,3
Zendesk este evaluat cu 4,3 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de Capterra.
4,4
SysAid este evaluat cu 4,4 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de Capterra.
4,8
Helpdesk.com este evaluat cu 4,8 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de Capterra.
4,7
Help Scout este evaluat cu 4,7 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatori verificați de Capterra.
Serviciile de asistență pentru clienți
Evaluări ale serviciilor de asistență pentru clienți de la utilizatori verificați de pe Capterra.
4,7
LiveAgent este evaluat cu 4,7 din 5 pentru serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de Capterra.
4,2
Zendesk este evaluat cu 4,2 din 5 pentru serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de Capterra.
4,5
SysAid este evaluat cu 4,5 din 5 pentru serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de Capterra.
4,8
Helpdesk.com este evaluat cu 4,8 din 5 pentru serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de Capterra.
4,8
Help Scout este evaluat cu 4,7 din 5 pentru serviciile de asistență pentru clienți de către utilizatori verificați de Capterra.
Preț
Prețul programului informatic în USD pe agent pe lună.
15$/lună/agent Prețul în USD pe agent pe lună.
5$/lună/agent Prețul în USD pe agent pe lună.
Necunoscut
4$/lună/agent Prețul în USD pe agent pe lună.
15$/lună/agent Prețul în USD pe agent pe lună.
Alerte/escalări
Alerte și escalări pentru tichete și acorduri la nivel de servicii bazate pe prioritate și condiții predefinite.
LiveAgent oferă alerte și escalări.
Zendesk oferă alerte și escalări.
SysAid oferă alerte și escalări.
Helpdesk.com oferă alerte și escalări.
Help Scout oferă alerte și escalări.
Direcționare automată
Direcționarea automată a tichetelor către departamente și agenți specifici în baza condițiilor predefinite.
LiveAgent oferă direcționarea automată.
Zendesk oferă direcționarea automată.
SysAid oferă direcționarea automată.
Helpdesk.com oferă direcționarea automată.
Help Scout oferă direcționarea automată.
Gestionarea centrului de apeluri
Un tablou de bord centralizat pentru efectuarea, primirea și gestionarea apelurilor.
LiveAgent oferă gestionarea centrului de apeluri.
Zendesk oferă gestionarea centrului de apeluri.
SysAid nu oferă gestionarea centrului de apeluri.
Helpdesk.com nu oferă gestionarea centrului de apeluri.
Help Scout oferă gestionarea centrului de apeluri.
Strategie de marcă personalizabilă
Opțiune de utilizare a unei etichete albe (fără marcă).
LiveAgent oferă strategie de marcă personalizabilă.
Zendesk oferă strategie de marcă personalizabilă.
SysAid oferă strategie de marcă personalizabilă.
Helpdesk.com oferă strategie de marcă personalizabilă.
Help Scout oferă strategie de marcă personalizabilă.
Integrare cu poștă electronică
Opțiunea de a conecta programul informatic de gestionare a tichetelor cu mai multe adrese de poștă electronică pentru a primi, răspunde la și scrie mesaje direct din program.
LiveAgent oferă integrări de poștă electronică.
Zendesk oferă integrări de poștă electronică.
SysAid oferă integrări de poștă electronică.
Helpdesk.com oferă integrări de poștă electronică.
Help Scout oferă integrări de poștă electronică.
Urmărirea interacțiunii
Urmăriți comportamentul vizitatorilor paginii dumneavoastră de internet. Vedeți durata de navigare a acestora pe pagina dumneavoastră sau pe care pagină se află.
LiveAgent oferă posibilitatea urmăririi interacțiunii.
Zendesk oferă posibilitatea urmăririi interacțiunii.
SysAid oferă posibilitatea urmăririi interacțiunii.
Helpdesk.com oferă posibilitatea urmăririi interacțiunii.
Help Scout oferă posibilitatea urmăririi interacțiunii.
Gestionarea bazei de cunoștințe
O caracteristică care permite utilizatorilor să creeze și să gestioneze depozite cuprinzătoare de cunoștințe.
LiveAgent oferă posibilitatea gestionării activelor IT.
Zendesk oferă posibilitatea gestionării activelor IT.
SysAid oferă posibilitatea gestionării activelor IT.
Helpdesk.com nu oferă posibilitatea gestionării activelor IT.
Help Scout oferă posibilitatea gestionării activelor IT.
Răspunsuri șablonate/macrocomenzi
O caracteristică care permite utilizatorilor să creeze răspunsuri predefinite la întrebări frecvente și care pot fi implementate cu un singur clic.
LiveAgent oferă răspunsuri șablonate/macrocomenzi.
Zendesk oferă răspunsuri șablonate/macrocomenzi.
SysAid oferă răspunsuri șablonate/macrocomenzi.
Helpdesk.com oferă răspunsuri șablonate/macrocomenzi.
Help Scout oferă răspunsuri șablonate/macrocomenzi.
Comunicare multicanale
Se conectează cu mai multe linii de comunicații (cum ar fi poștă electronică, conversații directe, centru de apeluri sau rețele sociale) pentru a fluidiza toate mesajele și pentru a răspunde utilizatorilor direct din programul informatic de gestionare a tichetelor.
LiveAgent oferă funcții de comunicare multicanal.
Zendesk oferă funcții de comunicare multicanal.
SysAid oferă funcții de comunicare multicanal.
Helpdesk.com oferă funcții de comunicare multicanal.
Help Scout nu oferă funcții de comunicare multicanal.
Monitorizarea rețelei
Monitorizați starea sistemului/rețelei dumneavoastră pentru a vedea dacă toate sistemele sunt conectate și dacă funcționează corespunzător.
LiveAgent oferă funcții de monitorizare a rețelei.
Zendesk oferă funcții de monitorizare a rețelei.
SysAid nu oferă funcții de monitorizare a rețelei.
Helpdesk.com nu oferă funcții de monitorizare a rețelei.
Help Scout oferă funcții de monitorizare a rețelei.
Conversații în timp real
O interfață nativă de conversații directe care poate fi implementată pe pagina de internet și utilizată pentru comunicarea în timp real cu vizitatorii paginii.
LiveAgent oferă un sistem de conversații în timp real.
Zendesk oferă un sistem de conversații în timp real.
SysAid oferă un sistem de conversații în timp real.
Helpdesk.com nu oferă un sistem de conversații în timp real.
Help Scout oferă un sistem de conversații în timp real.
Control/acces la distanță
Posibilitatea de a accesa și controla de la distanță dispozitivul unui client în vederea soluționării mai rapide a problemelor.
LiveAgent nu oferă funcții de control/acces la distanță.
Zendesk nu oferă funcții de control/acces la distanță.
SysAid oferă funcții de control/acces la distanță.
Helpdesk.com nu oferă funcții de control/acces la distanță.
Help Scout nu oferă funcții de control/acces la distanță.
Raportare/analize
Un tablou de bord de analiză care permite utilizatorilor să genereze rapoarte de performanță.
LiveAgent oferă funcții de analiză/raportare.
Zendesk oferă funcții de analiză/raportare.
SysAid oferă funcții de analiză/raportare.
Helpdesk.com oferă funcții de analiză/raportare.
Help Scout nu oferă funcții de analiză/raportare.
Portal de autoservire
O caracteristică care permite construirea un portal de clienți la care clienții să se poată înregistra pentru accesarea propriilor tichete anterioare și a conținutului bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă un portal de autoservire.
Zendesk oferă un portal de autoservire.
SysAid oferă un portal de autoservire.
Helpdesk.com nu oferă un portal de autoservire.
Help Scout oferă un portal de autoservire.
Gestionare a acordurilor la nivel de servicii (SLA)
O caracteristică care permite gestionarea și monitorizarea jurnalelor de SLA, conformitatea cu SLA și multe altele.
LiveAgent oferă gestionarea acordurilor la nivel de servicii..
Zendesk oferă gestionarea acordurilor la nivel de servicii..
SysAid oferă gestionarea acordurilor la nivel de servicii..
Helpdesk.com nu oferă gestionarea acordurilor la nivel de servicii.
Help Scout oferă gestionarea acordurilor la nivel de servicii..
Integrări cu rețele sociale
Integrări cu rețele sociale populare ca Facebook.
LiveAgent oferă integrări cu rețelele sociale.
Zendesk oferă integrări cu rețelele sociale.
SysAid nu oferă integrări cu rețelele sociale.
Helpdesk.com nu oferă integrări cu rețelele sociale.
Help Scout nu oferă integrări cu rețelele sociale.
Gestionarea tichetelor
Gestionați tichete cu transferuri de tichete, îmbinare și împărțire de tichete și caracteristici de marcare, cum ar fi nesolicitate, în amânare și multe altele.
LiveAgent oferă funcții de gestionare a tichetelor.
Zendesk oferă funcții de gestionare a tichetelor.
SysAid oferă funcții de gestionare a tichetelor.
Helpdesk.com oferă funcții de gestionare a tichetelor.
Help Scout oferă funcții de gestionare a tichetelor.
Configurarea fluxului de lucru
Reguli de automatizare care pot fi implementate pentru a accelera procesele serviciului de asistență pentru clienți.
LiveAgent oferă opțiuni de configurare a fluxului de lucru.
Zendesk oferă opțiuni de configurare a fluxului de lucru.
SysAid oferă opțiuni de configurare a fluxului de lucru.
Helpdesk.com oferă opțiuni de configurare a fluxului de lucru.
Help Scout nu oferă opțiuni de configurare a fluxului de lucru.
LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

De încredere pentru peste 30.000 de companii și 150 de milioane de utilizatori finali

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Universal-Inbox-feature-LiveAgent

Toate la locul lor

Programul nostru informatic de gestionare a tichetelor permite accesul concomitent al mai multor utilizatori și fluidizează toate mesajele de pe rețelele sociale, poștă electronică, conversații directe și telefon într-o singură căsuță de mesaje.

Economisiți la stocare

LiveAgent oferă spațiu de stocare nelimitat pentru tichete, documente și înregistrări pentru apeluri, față de mulți dintre competitorii noștri.  Încă un motiv pentru care suntem cea mai bună alternativă pentru gestionarea tichetelor.
LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
Create-rule-in-LiveAgent

Dedicați-vă timp pentru vânzări

LiveAgent dispune de cele mai bogate caracteristici de automatizare, transformându-l în alternativa perfectă de gestionare a tichetelor la furnizorul actual. Fluidizați procesele prin automatizarea sarcinilor banale ca atribuirea tichetelor și responsabilităților sau urmărirea mesajelor.

Informații la vârfurile degetelor

Alternativa noastră de gestionare a tichetelor elimină nevoia de instrumente externe, oferindu-vă alternative încorporate. De exemplu, sistemul nostru CRM încorporat permite agenților să vizualizeze informațiile clienților și să răspundă la tichete dintr-o singură interfață.
Ticket_Customer-insights-CRM
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Vă simțiți blocat?

Alternativa noastră de gestionare a tichetelor oferă apeluri și conversații în aplicație interne gratuite.

Pentru un confort și mai mare, alternativa noastră de gestionare a tichetelor vă permite să distribuiți colegilor dumneavoastră coduri de identificare de tichete clicabile.

Rămâneți în avantaj

Oferiți agenților o economie de timp de peste 15 ore în fiecare săptămână prin crearea de răspunsuri predefinite la întrebări frecvente sub forma mesajelor planificate.
Canned messages feature in Live chat software - LiveAgent
Split tickets feature in Ticketing software - LiveAgent

Îmbunătățiți timpii de răspuns cu 26%

Ați primit un tichet care conține mai multe solicitări? Împărțiți tichetul în două, pentru a asigura o soluționare mai rapidă a problemei. Alternativ, îmbinați două sau mai multe tichete într-unul singur, pentru a vă asigura că nu se irosește timp cu soluționarea aceleiași solicitări de mai multe ori.

Pe deplin adaptabil

LiveAgent este 100% scalabil și personalizabil pentru nevoile afacerii dumneavoastră, indiferent că este în creștere sau că trebuie să reduceți ocazional din costuri.
Help desk templates
Reports feature by LiveAgent

Realizați mai multe

Cea mai bună alternativă de gestionare a tichetelor vă permite să efectuați cercetări amănunțite.

Aflați câte tichete primiți lunar, la câte s-a răspuns în timp, care acorduri la nivel de servicii nu au fost îndeplinite și cine a fost responsabil pentru acestea.

Transformați-l într-un joc

Programul dumneavoastră de gestionare a tichetelor face ca munca de zi cu zi să fie distractivă? Alternativa noastră de gestionare a tichetelor este printre cele mai bune, întrucât permite agenților să joace jocuri care promovează competiția sănătoasă și îmbunătățesc eficiența.
Woman holding PlayStation gaming controller in hands
Peter Komornik

LiveAgent combină interfața excelentă de conversații directe, sistemul de gestionare a tichetelor și automatizarea, toate acestea permițându-ne să oferim asistență excepțională clienților noștri.

black Slido logo

Economisiți mai mult cu LiveAgent

Obțineți cel mai bun raport calitate-preț și aflați cum se poziționează sistemul informatic de gestionare a tichetelor LiveAgent în comparație cu soluțiile de gestionare a tichetelor ale competitorilor.

Iată ce au de spus clienții noștri

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • WebMaster Deals

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Articole legate deAlternative de gestionare a tichetelor
Configurați șablonul dvs.! Adăugați saluturi și semnături la un șablon și economisiți-vă timpul. Șablonul de răspuns al agentului vă va ajuta să lucrați mai rapid și mai eficient.

Șablon de răspuns agent

Șabloanele de răspuns agent sunt instrumente specializate pentru economisirea timpului asistenților clienți, oferite de LiveAgent. Acestea pot fi personalizate și accesate în panoul agentului.

Treceți de la LeadDesk la LiveAgent și descoperiți avantajele, cum ar fi suportul excelent pe mai multe canale, cel mai rapid chat live și multe altele.

Sunteți în căutarea unei alternative pentru LeadDesk?

LiveAgent oferă asistență excelentă și caracteristici mobile, fiind o alternativă populară la Jira. Este o soluție completă pentru suportul clienților, cu șabloane de răspuns adaptate și soluții de asistență pe rețelele sociale.

LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

Căutați o alternativă la Zopim?

LiveAgent este un software pentru servicii clienți ce oferă soluții variate de comunicare și gestionare a clienților. Platforma include un centru de apel, integrare cu media socială și opțiuni de demo și migrare a datelor.

Sistemul de gestiune al tichetelor LiveAgent oferă mai mult decât opțiunea de email. Acoperă toate canalele relevante de comunicare. LiveAgent deține de cel mai rapid widget de live chat de pe piață, cu o viteză de afișare de 2,5 secunde. LiveAgent permite de asemenea integrarea opțiunii de call center.

Sunteți în căutarea unei alternative la SupportBee?

Stimulentele pentru clienți cresc vânzările și fidelitatea la brand. LiveAgent oferă o bună gestionare a clienților, asistență excelentă și ușurință de utilizare, precum și caracteristici mobile și integrări utile.

Aveți grijă de facturare, facturi, autorizări de plată și multe altele cu instrumentele și integrările de facturare pentru LiveAgent.

Gestionarea facturării

Este esențial să ai o bună gestionare a clienților pentru o afacere mică. LiveAgent reprezintă o alternativă populară la Jira, având un raport calitate-preț excelent, asistență excelentă și ușurință de utilizare, precum și caracteristici mobile și integrări utile. Învățarea și utilizarea software-ului pot fi efectuate prin portalul lor de asistență. Există și alte opțiuni populare de software pentru serviciul clienților, cum ar fi sistemele de telecomunicații VoIP și software-ul pentru gestionarea e-mailurilor.

Centrul de asistență restricționat limitează conectarea clientului pentru a trimite sau a răspunde la tichete. Nerestricționarea centrului de asistență vă va ajuta să vă concentrați.

Centru de asistență restricționat

Softwareul de gestionare a portalului clienților este oferit de LiveAgent, care include și un modul de gestionare a e-mailurilor și oferă caracteristici și integrări variate.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație