V-ați plictisit de soluția actuală de asistență?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă la Vision de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Asistență clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul de credit    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Căutați o alternativă la Vision?

Doriți să treceți la un alt software pentru biroul de asistență? 

LiveAgent vă oferă mai multe opțiuni atunci când vine vorba de furnizarea de asistență pentru clienți. Este soluția supremă pentru afacerea dvs. Cu acoperirea celor mai importante canale de comunicare, mai mult de 175 de caracteristici și peste 40 de integrări, și dvs. puteți duce asistența pentru clienți la nivelul următor.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

3 motive pentru care companiile aleg să treacă la LiveAgent

Satisfacție Îmbunătățită

LiveAgent crește satisfacția clienților & îmbunătățește ratele de conversie.

Prețuri Accesibile

LiveAgent oferă multe la un preț rezonabil. Alegeți unul dintre cele trei planuri plătite sau alegeți caracteristici separate pentru a vă personaliza biroul de asistență.

Productivitate Crescută

Reduceți timpul de lucru al agenților dvs. și rezolvați mai multe solicitări ale clienților datorită căsuței noastre poștale universale.

Vision vs LiveAgent dintr-o privire

Caracteristici Liveagent Vision
Sistem de Tichete
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
LiveAgent oferă sistemul de tichete în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
Vision oferă sistemul de tichete în plan pentru 25 USD / agent / lună.
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat Live în planul Tichet+Chat pentru 29 USD / agent / lună.
Vision oferă Chat Live în plan pentru 25 USD / agent / lună.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center.
Vision nu oferă Call Center.
Autoserviciu
O caracteristică ce vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa tichetele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă Autoserviciu în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
Vision oferă Autoserviciu în plan pentru 15 USD / agent / lună.
Facebook
O integrare Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Facebook în planul Tichet pentru o taxă suplimentară de 39 USD / lună / cont sau în planul Totul Inclus fără taxe suplimentare.
Vision oferă o integrare Facebook în plan pentru 25 USD / agent / lună.
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
LiveAgent oferă o integrare Twitter în planul Tichet pentru o taxă suplimentară de 39 USD / lună / cont sau în planul Totul Inclus fără taxe suplimentare.
Vision oferă o integrare Twitter în plan pentru 25 USD / agent / lună.
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
Vision nu oferă o integrare Instagram.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Viber.
Vision nu oferă o integrare Viber.
Bază de Cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
Vision oferă o bază de cunoștințe în plan pentru 15 USD / agent / lună.
Forumul Clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forumul clienților în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
Vision oferă forumul clienților în plan pentru 25 USD / agent / lună.
Automatizare și Reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
Vision oferă automatizare și reguli în plan pentru 15 USD / agent / lună.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
Vision oferă funcții API în plan pentru 15 USD / agent / lună.
Răspuns Vocal Interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă caracteristici IVR.
Vision nu oferă caracteristici IVR.
Apeluri Video
Un apel care conține video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
Vision nu oferă apeluri video.
Istorie Nelimitată
Tichetele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istorie nelimitată în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
Vision oferă istorie nelimitată în plan pentru 15 USD / agent / lună.
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
Vision oferă site-uri web nelimitate în plan pentru 15 USD / agent / lună.
Butoane de Chat Nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate în planul Tichet+Chat pentru 29 USD / agent / lună.
Vision oferă butoane de chat nelimitate în plan pentru 15 USD / agent / lună.
Tichete / E-mailuri Nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete.
LiveAgent oferă tichete / e-mailuri nelimitate în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
Vision oferă tichete / e-mailuri nelimitate în plan pentru 15 USD / agent / lună.
Înregistrare Nelimitată a Apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Vision nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Asistență Nelimitată 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de solicitări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7 în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
Vision oferă asistență nelimitată 24/7 în plan pentru 15 USD / agent / lună.
app installation - illustration

O alternativă puternică la Vision

Treceți la un software de birou de asistență care vă oferă mai mult și vă duce asistența pentru clienți la nivelul următor. 

LiveAgent acceptă toate canalele de comunicare relevante, cum ar fi e-mail, chat live, call center, bază de cunoștințe și chiar rețele sociale precum Instagram, Twitter și Facebook. Integrarea Viber este pe drum. Pe lângă toate acestea, se adaugă un sistem excelent de tichete care gestionează toată comunicarea și o organizează pentru dvs. Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la comunicarea dezordonată. 

Rămâneți social

Trăim într-o lume a socializării online, deci este important să oferim asistență nu doar prin intermediul canalelor tradiționale, ci și al rețelelor sociale.

LiveAgent este una dintre puținele soluții de asistență care acoperă nu doar Facebook și Twitter, ci și comunicările pe Instagram. Integrarea Viber este pe drum. LiveAgent acoperă un număr mare de canale, astfel încât să puteți oferi o asistență mai bună clienților dvs. 

social notifications - illustration
Watch the website loading time

Cel mai rapid chat live

Chat-ul live este un instrument esențial și foarte util pentru agenții de asistență pentru clienți. Permite clienților dvs. să vă contacteze direct de pe site-ul dvs. web și să vă scrie instantaneu. De aceea trebuie să fie rapid.

LiveAgent este mândru că are cel mai rapid widget de chat live de pe piață, cu viteze de chat afișate la 2,5 secunde. 

Aflați de ce migrează companiile la LiveAgent

  • “Este atât de bogat în funcții și depășește abonamentul meu la zendesk de 5 ani. Așa că am schimbat. Valoare foarte bună pentru mine ca proprietar de întreprindere mică.” Albert

  • Am încercat mai întâi Zendesk, dar după ore de configurare și înțelegere a modelului de preț, mi-am dat seama că nu era pentru mine. În schimb, am început să folosesc LiveAgent și trebuie să spun că sunt foarte mulțumit până acum. Sistemul a primit exact cantitatea potrivită de configurație pe care o doresc și încă nu am găsit ceva care nu este posibil de făcut. Asistența în sine este excelentă și de obicei răspunde la întrebările dumneavoastră în doar câteva minute. ” Erik

  • „Ne-am mutat la LiveAgent de la ZenDesk … și nu ne-am întoarce înapoi … Este un preț uimitor de accesibil și o echipă de asistență întotdeauna utilă, care ne ajută 24×7. În al doilea rând, nivelul avansat de automatizare a înlocuit literalmente nevoia noastră pentru Zapier, deoarece există o cantitate bună de integrări. În plus, oferă, de asemenea, multe e-mail-uri alias pentru a le conecta foarte ușor. ” Aaron

  • „Noi și clienții noștri am avut în mod constant probleme cu ZenDesk, dar după ce am analizat diferite opțiuni, am ales LiveAgent pe baza recenziilor utilizatorilor și a prețului acestuia.” Adam

  • „Am folosit ZenDesk de ani de zile și m-am săturat de aceste e-mailuri „tip tichet”și că nu pot atașa fișiere la e-mailurile mele, ci pot trimite doar linkuri. Ceea ce îmi place în LiveAgent: trimite e-mailuri (nu tichete), pot atașa fișiere, organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în ZenDesk, conversa prin chat și gestiona e-mailurile din aceeași fereastră. De asemenea, LiveAgent acceptă foi de calcul în e-mailurile sale și are o echipă de asistență excelentă. ” Vlad

  • „Am trecut la acest sistem după mulți ani de utilizare a ZenDesk. Funcționalitatea este minunată: formulare de contact, chat live, baze de date, integrare cu rețelele sociale – toate într-un singur serviciu și toate aceste module sunt bine gândite și interacționează în mod competent între ele. Mi-a plăcut că serviciul funcționează stabil chiar și pe platformele mobile (după ZenDesk acesta este un plus imens pentru noi). ” Olga

  • “Am încercat diverse soluții, inclusiv Zendesk, Freshdesk și multe altele. Am găsit apoi LiveAgent. Unealtă excelentă, un bun raport calitate-preț, ușurință în utilizare, asistență excelentă și ajutor pentru implementare. Și acum, după câțiva ani de utilizare, este în continuare cea mai bună alegere pe care am fi putut-o face pentru instrumentul de sprijin.” Michal

  • „Am mai folosit multe alte sisteme de asistență, precum LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com, etc. LiveAgent le-a învins în toate modurile datorită prețurilor, caracteristicilor, asistenței pentru clienți și caracteristicilor sale mobile.” Harrison

man and woman winners-illustration

Sunteți gata să obțineți mai mult pentru mai puțin?

Furnizarea afacerii dvs. cu un software de asistență excelent nu trebuie să fie atât de costisitoare. LiveAgent vă oferă trei planuri minunate plătite, care sunt pline de instrumente, caracteristici și integrări pentru a vă da tot ce aveți nevoie pentru a oferi cea mai bună asistență.

Vedeți planurile noastre și aflați mai multe. Promitem că nu vă vor depăși bugetul.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit

FAQ

Care este alternativa la Vision?

LiveAgent este o alternativă la Vision pentru companiile care ar dori să ofere servicii excelente clienților prin intermediul mai multor platforme. Vă permite să gestionați în mod eficient asistența pentru clienți, vânzările și anchetele de marketing. Dacă afacerea dvs. nu crește atât de repede pe cât doriți, LiveAgent ar putea fi un instrument care să vă ajute.

Cum puteți migra de la Vision?

Pentru a migra de la Vision, utilizați un plugin gratuit sau contactați asistența pentru clienți LiveAgent pentru a exporta datele rapid și eficient.

De ce ar trebui să alegeți LiveAgent?

LiveAgent este un software care vine cu multe funcționalități, cum ar fi chat live și analize în timp real. Puteți alege LiveAgent dacă sunteți în căutarea unui software de birou de asistență bogat în caracteristici care să vă ajute să oferiți asistență și vânzări excelente pentru clienți.

Related Articles to Alternativă la Vision
Webinarul LiveAgent de asistență pentru clienți se concentrează pe soluția de asistență pe canale multiple. Chatul live, software-ul de tichete, call center-ul încorporat și multe altele sunt incluse. Încercarea gratuită LiveAgent este disponibilă pentru o perioadă limitată.

Învățați cu webinariile LiveAgent

LiveAgent este o platformă care ajută la creșterea productivității în gestionarea asistenței. Webinarul se concentrează pe elementele de bază ale tabloului de bord și pe modul în care tichetele de asistență pot fi folosite pentru a îmbunătăți comunicarea. De asemenea, se discută despre contactul direct cu clienții prin software-ul de chat live și crearea de baze de cunoștințe separate potrivit limbii sau produsului.

LiveAgent este o soluție de asistență care vă permite să vă duceți mai departe serviciul clienți. Email, chat live, rețele de socializare (Facebook, Instagram și multe altele).

Sunteți în căutarea unei alternative pentru Front?

LiveAgent este preferatul clienților în comparație cu alte servicii de asistență precum Zendesk și Freshdesk datorită prețului accesibil și a funcționalităților sale avansate, cum ar fi integrarea cu rețelele sociale, chatul live și automatizarea. Utilizatorii apreciază de asemenea echipa de asistență excelentă și posibilitatea de a trimite e-mailuri (nu tichete), de a atașa fișiere și de a organiza fluxul de e-mailuri mai ușor decât în alte platforme de asistență.

Liveagent este soluția de asistență pentru clienți supremă pentru afacerea dvs. Oferiți asistență prin mai multe canale și conturi. Oferiți ajutor cu cele mai bune instrumente și ușurați fluxul de lucru cu un sistem excelent de tichete. 4 motive pentru care companiile trec la cel mai rapid chat live liveagent, widgetul nostru de chat live este cel mai rapid de pe piață, cu viteze de chat afișate la 2,5 secunde.

Căutați o alternativă Vocalcom?

LiveAgent este mai avansat decât Vocalcom în privința celor mai multe caracteristici, inclusiv istoric nelimitat, site-uri nelimitate, butoane de chat nelimitate, apeluri video și suport disponibil 24/7. Ambele platforme oferă ticketing, chat live, Call Center, self-service și integrări cu Facebook, Twitter, Instagram și Viber, dar LiveAgent vine cu un forum al clienților și bază de cunoștințe. Ambele oferă, de asemenea, automatizare și reguli, dar API-urile sunt disponibile exclusiv pe LiveAgent.

Un serviciu excelent pentru clienți începe cu un software mai bun pentru Asistență. Încercați LiveAgent cu o perioadă de încercare gratuită de 14 zile. Construiți relații, creșteți loialitatea și vânzările.

Comparați alternativele de software de asistență?

LiveAgent este o soluție excelentă pentru managerii de tichete și centrele de apeluri la distanță. Capterra este o platformă care oferă alternative de asistență pentru rețele sociale, conversații directe și autoservire. Poți compara prețurile, funcționalitatea și ușurința de utilizare a diferitelor soluții. Găsește cele mai bune soluții pentru nevoile dumneavoastră.

Deoarece industria bancară se mută în lumea digitală, este necesar să îndeplinim nevoile clienților de acolo. LiveAgent vă poate ajuta în acest sens.

Software de asistență pentru industria bancară

LiveAgent oferă asistență pentru industria bancară, ajutându-vă să rămâneți aproape de clienții dvs. și să-i ajutați mai rapid. Puteți începe gratuit cu un trial de 7 sau 30 de zile folosind adresa de email a companiei. Nu este necesar cardul de credit și puteți alege un nume pentru subdomeniul LiveAgent. Acceptând termenii și condițiile și politica de confidențialitate, puteți să vă creați un cont gratuit și să primiți actualizări despre produse și oferte promoționale.

LiveAgent are mai mult de 175 de funcții, peste 40 de integrări și o interfață pentru a vă ajuta să vă măriți fluxul de lucru. Vedeți unul dintre planurile noastre plătite sau alegeți funcțiile.

Căutați o alternativă la Drift?

LiveAgent oferă un widget de chat live rapid pentru a furniza asistență pentru clienți, prioritizând viteza de comunicare. Companiile trec la LiveAgent pentru cele peste 175 de caracteristici, prețurile accesibile și productivitatea crescută. LiveAgent reprezintă o opțiune bogată în caracteristici, cu peste 175 de facilități pentru a ajuta fluxul de lucru.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație