V-ați plictisit de soluția actuală de asistență?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă la Vision de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de instalare
  • ✓ Asistență clienți 24/7
  • ✓ Nu este necesar cardul de credit
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Căutați o alternativă la Vision?

Doriți să treceți la un alt software pentru biroul de asistență? 

LiveAgent vă oferă mai multe opțiuni atunci când vine vorba de furnizarea de asistență pentru clienți. Este soluția supremă pentru afacerea dvs. Cu acoperirea celor mai importante canale de comunicare, mai mult de 175 de caracteristici și peste 40 de integrări, și dvs. puteți duce asistența pentru clienți la nivelul următor.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 motive pentru care companiile aleg să treacă la LiveAgent

Satisfacție Îmbunătățită

LiveAgent crește satisfacția clienților & îmbunătățește ratele de conversie.

Prețuri Accesibile

LiveAgent oferă multe la un preț rezonabil. Alegeți unul dintre cele trei planuri plătite sau alegeți caracteristici separate pentru a vă personaliza biroul de asistență.

Productivitate Crescută

Reduceți timpul de lucru al agenților dvs. și rezolvați mai multe solicitări ale clienților datorită căsuței noastre poștale universale.

Vision vs LiveAgent dintr-o privire

Caracteristici Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență pentru clienți! Nu este necesar cardul de credit.
Vision
Sistem de Tichete
Conține un instrument de gestionare care procesează și catalogează solicitările de servicii pentru clienți.
LiveAgent oferă sistemul de tichete în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
Vision oferă sistemul de tichete în plan pentru 25 USD / agent / lună.
Chat Live
Un widget de chat în timp real pe care îl puteți plasa pe orice site web.
LiveAgent oferă Chat Live în planul Tichet+Chat pentru 29 USD / agent / lună.
Vision oferă Chat Live în plan pentru 25 USD / agent / lună.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri folosind distribuirea automată a apelurilor.
LiveAgent oferă Call Center.
Vision nu oferă Call Center.
Autoserviciu
O caracteristică ce vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a-și accesa tichetele din trecut și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă Autoserviciu în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
Vision oferă Autoserviciu în plan pentru 15 USD / agent / lună.
Facebook
O integrare Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Facebook în planul Tichet pentru o taxă suplimentară de 39 USD / lună / cont sau în planul Totul Inclus fără taxe suplimentare.
Vision oferă o integrare Facebook în plan pentru 25 USD / agent / lună.
Twitter
O integrare Twitter care preia toate mențiunile și comentariile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la Tweets direct din software.
LiveAgent oferă o integrare Twitter în planul Tichet pentru o taxă suplimentară de 39 USD / lună / cont sau în planul Totul Inclus fără taxe suplimentare.
Vision oferă o integrare Twitter în plan pentru 25 USD / agent / lună.
Instagram
O integrare Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă la toate comentariile și mențiunile din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Instagram.
Vision nu oferă o integrare Instagram.
Viber
O integrare Viber care preia toate mesajele și le transformă în tichete. Integrarea permite, de asemenea, utilizatorilor să răspundă și să difuzeze mesaje Viber direct din software-ul biroului de asistență pentru rețelele sociale.
LiveAgent oferă o integrare Viber.
Vision nu oferă o integrare Viber.
Bază de Cunoștințe
Un depozit de cunoștințe care conține informații esențiale, inclusiv ghiduri de depanare, întrebări frecvente și articole de instruire.
LiveAgent oferă o bază de cunoștințe în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
Vision oferă o bază de cunoștințe în plan pentru 15 USD / agent / lună.
Forumul Clienților
Un forum de discuții online pentru clienții dvs., situat direct în baza dvs. de cunoștințe.
LiveAgent oferă forumul clienților în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
Vision oferă forumul clienților în plan pentru 25 USD / agent / lună.
Automatizare și Reguli
Fluxuri de lucru pe care le puteți automatiza pentru a elimina sarcinile repetitive.
LiveAgent oferă automatizare și reguli în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
Vision oferă automatizare și reguli în plan pentru 15 USD / agent / lună.
API
Un set de funcții care permit diferitelor aplicații să lucreze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
Vision oferă funcții API în plan pentru 15 USD / agent / lună.
Răspuns Vocal Interactiv (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a vorbi cu un operator uman.
LiveAgent oferă caracteristici IVR.
Vision nu oferă caracteristici IVR.
Apeluri Video
Un apel care conține video, similar cu apelurile Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă apeluri video.
Vision nu oferă apeluri video.
Istorie Nelimitată
Tichetele nu expiră sau nu se șterg - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istorie nelimitată în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
Vision oferă istorie nelimitată în plan pentru 15 USD / agent / lună.
Site-uri web Nelimitate
Puteți utiliza software-ul pe un număr nelimitat de site-uri web.
LiveAgent oferă site-uri web nelimitate în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
Vision oferă site-uri web nelimitate în plan pentru 15 USD / agent / lună.
Butoane de Chat Nelimitate
Puteți plasa un număr nelimitat de butoane de chat pe site-urile dvs. web.
LiveAgent oferă butoane de chat nelimitate în planul Tichet+Chat pentru 29 USD / agent / lună.
Vision oferă butoane de chat nelimitate în plan pentru 15 USD / agent / lună.
Tichete / E-mailuri Nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de e-mailuri și tichete.
LiveAgent oferă tichete / e-mailuri nelimitate în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
Vision oferă tichete / e-mailuri nelimitate în plan pentru 15 USD / agent / lună.
Înregistrare Nelimitată a Apelurilor
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea în orice moment.
LiveAgent oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Vision nu oferă înregistrare nelimitată a apelurilor.
Asistență Nelimitată 24/7
Asistența pentru clienți este oferită 24/7 fără a limita numărul de solicitări pe care le puteți trimite.
LiveAgent oferă asistență nelimitată 24/7 în planul Tichet pentru 15 USD / agent / lună.
Vision oferă asistență nelimitată 24/7 în plan pentru 15 USD / agent / lună.
app installation - illustration

O alternativă puternică la Vision

Treceți la un software de birou de asistență care vă oferă mai mult și vă duce asistența pentru clienți la nivelul următor. 

LiveAgent acceptă toate canalele de comunicare relevante, cum ar fi e-mail, chat live, call center, bază de cunoștințe și chiar rețele sociale precum Instagram, Twitter și Facebook. Integrarea Viber este pe drum. Pe lângă toate acestea, se adaugă un sistem excelent de tichete care gestionează toată comunicarea și o organizează pentru dvs. Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la comunicarea dezordonată. 

Rămâneți social

Trăim într-o lume a socializării online, deci este important să oferim asistență nu doar prin intermediul canalelor tradiționale, ci și al rețelelor sociale.

LiveAgent este una dintre puținele soluții de asistență care acoperă nu doar Facebook și Twitter, ci și comunicările pe Instagram. Integrarea Viber este pe drum. LiveAgent acoperă un număr mare de canale, astfel încât să puteți oferi o asistență mai bună clienților dvs. 

social notifications - illustration
Watch the website loading time

Cel mai rapid chat live

Chat-ul live este un instrument esențial și foarte util pentru agenții de asistență pentru clienți. Permite clienților dvs. să vă contacteze direct de pe site-ul dvs. web și să vă scrie instantaneu. De aceea trebuie să fie rapid.

LiveAgent este mândru că are cel mai rapid widget de chat live de pe piață, cu viteze de chat afișate la 2,5 secunde. 

Aflați de ce migrează companiile la LiveAgent

man and woman winners-illustration

Sunteți gata să obțineți mai mult pentru mai puțin?

Furnizarea afacerii dvs. cu un software de asistență excelent nu trebuie să fie atât de costisitoare. LiveAgent vă oferă trei planuri minunate plătite, care sunt pline de instrumente, caracteristici și integrări pentru a vă da tot ce aveți nevoie pentru a oferi cea mai bună asistență.

Vedeți planurile noastre și aflați mai multe. Promitem că nu vă vor depăși bugetul.

Comparați alternativele? Uitați-vă la ceilalți

Sunteți curios să vedeți cum ne adaptăm la alte soluții software populare? Consultați paginile noastre de comparație și descoperiți tot ce avem de oferit.

    Articole legate deAlternativă la Vision
    Hyper Text Transfer Protocol Secure (HTTPS) este versiunea securizată a HTTP, protocolul prin care datele sunt trimise între browserul dvs. și site-ul web.

    Criptarea HTTPS

    LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel, inclusiv servicii de-email și seminarii web pentru îmbunătățirea experienței clienților din industria de găzduire web.

    Personalizați-vă biblioteca de sunete și obțineți alerte particularizate pentru noi tichete, apeluri, mesaje din sistemul de conversații, conexiuni și multe altele.

    Sunete

    Oferim servicii de marketing pentru a crește vânzările și a consolida brandul dumneavoastră. Contactați-ne acum pentru o evaluare gratuită a nevoilor dvs. de marketing.

    Formatați, editați și stilizați e-mailurile, șabloanele și conținutul articolelor din baza de cunoștințe cu editorul Ce-Vedeți-Este-Ce-Obțineți (WYSIWYG).

    Editorul WYSIWYG

    LiveAgent este o platformă completă pentru suportul clienților, oferind soluții omnicanale și facilități pentru adăugarea de anexe și comunicații eficiente.

    Aflați cum se descurcă departamentul de suport clienți și care este opinia clienților despre interacțiunea cu acesta. Descoperiți trendurile actuale.

    Prezentare generală a performanței agenților

    Reprezentanții serviciului pentru clienți joacă un rol crucial în dezvoltarea conținutului util și în urmărirea performanțelor în relația cu clienții. Indicatorii de măsurare a performanței incluie NPS, CSAT, CES și IQS. LiveAgent este recomandat pentru servicii clienți.

    Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

    Recenzii

    LiveAgent oferă software pentru serviciul clienților, sisteme de telefonie VoIP și alte funcționalități pentru a gestiona eficient reclamațiile și comunicarea cu clienții.

    Lăsați clienții să voteze care sunt cele mai importante caracteristici pentru ei. Discutați fiecare idee cu ei într-un forum de feedback. Citiți mai multe despre aceasta în articol.

    Feedback & Sugestii

    Importanța feedback-ului clienților în industria valutară este evidențiată în text, alături de exemple de șabloane pentru help desk și instrumentele de feedback Nicereply și Simplesat. Autorul subliniază importanța unui serviciu excelent pentru clienți și promovează software-ul LiveAgent.

    Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

    Start Free Trial x