Treceți la un software dedicat pentru biroul de asistență și îmbunătățiți-vă biroul de servicii pentru clienți. LiveAgent vă oferă un sistem de ticketing avansat, dar simplu de utilizat, care unifică toată comunicarea cu clienții într-un singur loc.
Oferiți asistență prin e-mail, chat live, telefon, portal pentru clienți, Viber sau rețele de socializare relevante și acoperiți fiecare canal pe care îl utilizează clienții dvs. Citiți mai departe pentru a afla mai multe despre LiveAgent sau începeți astăzi versiunea de încercare gratuită de 14 zile.
Datele sunt transmise prin mașină...
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Funcționalități | Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă pentru serviciul de suport clienți!Nu se solicită card bancar.
|
SpiceWorks
|
---|---|---|
Ticketing
Include un instrument de gestiune care procesează și clasifică solicitările clienților.
|
LiveAgent oferă servicii de ticketing.
|
SpiceWorks oferă servicii de ticketing.
|
Live Chat
Un widget pentru chat în timp real pe care îl puteți instala pe orice website.
|
LiveAgent oferă soluția Live Chat.
|
SpiceWorks nu oferă soluția Live Chat.
|
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri utilizând funcția de distribuire automată a acestora.
|
LiveAgent oferă soluția Call Center.
|
SpiceWorks nu oferă soluția Call Center.
|
Auto-asistență
O funcție care vă dă posibilitatea de a construi un portal pentru clienți pe care clienții se pot înregistra pentru a accesa propriile tichete și conținutul bazei de cunoștințe.
|
LiveAgent oferă portalul de auto-asistență.
|
SpiceWorks oferă portalul de auto-asistență.
|
Facebook
O integrare a rețelei Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook.
|
SpiceWorks nu oferă integrare pentru Facebook.
|
Twitter
O integrare a rețelei Twitter care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă Tweet-urilor direct din program.
|
LiveAgent oferă integrarea pentru Twitter.
|
SpiceWorks nu oferă integrarea pentru Twitter.
|
Instagram
O integrare a rețelei Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
|
SpiceWorks nu oferă integrare pentru Instagram.
|
Viber
O integrare a rețelei Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă și să transmită mesaje pe Viber direct din programului help desk pentru social media.
|
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
|
SpiceWorks nu oferă integrare pentru Viber.
|
Baza de informații
O bază care conține informații esențiale, inclusiv un ghid pentru remedierea erorilor, rubrica de întrebări frecvente și articole de tipul "cum să".
|
LiveAgent oferă posibilitatea creării bazei de informații.
|
SpiceWorks oferă posibilitatea creării bazei de informații.
|
Forum pentru clienți
Un panou pentru discuții online pentru clienți care se regăsește în cadrul bazei de informații.
|
LiveAgent oferă forum pentru clienți.
|
SpiceWorks nu oferă forum pentru clienți.
|
Automatizare și Reguli
Puteți automatiza fluxuri de lucru pentru a elimina task-urile repetitive.
|
LiveAgent oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor.
|
SpiceWorks oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor.
|
API
Un set de funcții care permite diferitelor aplicații să funcționeze împreună.
|
LiveAgent oferă funcții API.
|
SpiceWorks oferă funcții API.
|
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a intra în legătură cu un operator/agent.
|
LiveAgent oferă soluția IVR.
|
SpiceWorks nu oferă soluția IVR.
|
Apeluri video
Un apel care include și video, asemănător cu apelurile de pe Skype, Zoom sau Facetime.
|
LiveAgent oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
|
SpiceWorks nu oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
|
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu sunt șterse - le puteți vizualiza oricând.
|
LiveAgent oferă istoric nelimitat.
|
SpiceWorks oferă istoric nelimitat.
|
Număr nelimitat de website-uri
Puteți utiliza programul pe un număr nelimitat de website-uri.
|
LiveAgent oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri.
|
SpiceWorks oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri.
|
Număr nelimitat de butoane de chat
Puteți instala un număr nelimitat de butoane de chat pe website-urile dvs.
|
LiveAgent oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
|
SpiceWorks nu oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
|
Tichete/Email-uri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de email-uri și tichete.
|
LiveAgent oferă email-uri/tichete nelimitate.
|
SpiceWorks oferă email-uri/tichete nelimitate.
|
Număr nelimitat de apeluri înregistrate
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând doriți.
|
LiveAgent oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
|
SpiceWorks nu oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
|
Suport permanent 24/7
Oferiți clienților suport permanent, 24/7, fără a fi limitat la un număr maxim de solicitări care pot fi adresate.
|
LiveAgent oferă opțiunea de suport permanent, 24/7.
|
SpiceWorks nu oferă opțiunea de suport permanent, 24/7.
|
Alegeți funcțiile de gestionare a tichetelor de care aveți nevoie și oferiți asistență pentru clienți oriunde este necesar. Clienții dvs. vă trimit e-mailuri sau preferă să vă sune mai întâi? LiveAgent se poate ocupa de fiecare aspect al comunicării cu clienții, astfel încât să vă puteți concentra pe furnizarea de răspunsuri.
Capacitățile de gestionare pe mai multe canale includ ticketing prin e-mail, chat live, call center cu Viber, portal pentru clienți și social media – Facebook, Twitter și Instagram.
Chat-ul live este un instrument ideal pentru a oferi clienților servicii rapide și excelente. Widgetul nostru de chat live este cel mai rapid de pe piață, ceea ce înseamnă că nu vă veți lăsa clienții să aștepte. Pur și simplu plasați widget-ul pe site-ul dvs. web și gestionați cererile primite de la LiveAgent.
Funcții precum vizualizarea tastării în timp real sau invitații proactive la chat vă sprijină pe parcurs. Încercați-l gratuit acum și vedeți cum funcționează în practică.
Fiecare canal de comunicare este susținut de funcții avansate care fac ca fluxurile de lucru să fie fluide și eficiente. Folosiți filtrarea, etichetele sau notele pentru a vă menține organizat sistemul de ticketing. Beneficiați de funcții de gamificare, monitorizarea rețelei sau conectați biroul de asistență cu alte aplicații pe care le utilizați zilnic.
LiveAgent vă permite să decideți cum să îl utilizați și vă permite să vă personalizați la nesfârșit fluxurile de lucru atunci când aveți nevoie. Vedeți lista completă de caracteristici aici.
Program inovator
Înființat in anul 2006, LiveAgent a fost prima soluție de pe piață care oferea servicii de live chat și opțiuni de suport? Începând cu anul 2021, LiveAgent este cea mai apreciată soluție de suport de pe piață, având peste 150 milioane de utilizatori și fiind la dispoziția a peste 40,000 de afaceri din întreaga lume.
Creați experiențe memorabile pentru clienți și obțineți astfel mai multe venituri.
Încântați-vă clienții cu oferirea unor răspunsuri fulgerător de rapide.
Obțineți mai multe vânzări prin menținerea loialității clienților.
Înțelegem că, pentru a oferi cel mai bun sprijin, trebuie să primiți cel mai bun sprijin atunci când este necesar. LiveAgent vă asigură spatele de fiecare dată când aveți nevoie de el. Asistența noastră pentru clienți 24/7 vă va asigura furnizarea de servicii excelente în orice moment. Contactați-ne prin e-mail, chat live sau sunați-ne ori de câte ori aveți nevoie de ajutor sau doriți să învățați ceva nou.
Roman Bosch
Partly
Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.
Răzvan Sava
Webmaster Deals
De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.
Viviane Carter
CSI Products
Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.
Christian Lange
Lucky-Bike
Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.
Jens Malmqvist
Projure
Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.
Catana Alexandru
Websignal
Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...
Sissy Böttcher
Study Portals
Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.
Peter Koning
TypoAssassin
Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.
Aranzazu F
Factorchic
Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.
Martin Drugaj
Atomer
Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.
Ivan Golubović
AVMarket
Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.
Alexandra Danišová
Nay
Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...
David Chandler
Volterman
Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.
LiveAgent este o combinație de live chat excepțional, ticketing și automatizare care ne face să oferim suport de excepție clienților noștri.
Peter Komornik, CEO
Verificați planurile noastre tarifare foarte avantajoase și alegeți-l pe cel care vi se potrivește cel mai bine. Dacă doriți să vedeți cum funcționează în realitate LiveAgent, parcurgeți turul video sau începeți perioada gratuită de probă de 14 zile. Nu se solicită card bancar si nu se impun condiții.
Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!
LiveAgent oferă un sistem de ticketing fiabil și accesibil care poate gestiona mai multe canale de comunicare într-un singur loc. Poate gestiona e-mailuri, mesaje de chat live, apeluri, portalul pentru clienților și social media - Facebook, Twitter și Instagram. De asemenea, este disponibil și Viber.
LiveAgent oferă mai multe opțiuni de comunicare, ceea ce înseamnă că vă puteți lărgi audiența și permite mai multor clienți să vă contacteze atunci când au nevoie de ajutor.
LiveAgent are un sistem de ticketing pe mai multe canale susținut de peste 125 de caracteristici și peste 140 de integrări cu alte programe.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date