Căutați o alternativă la SpiceWorks?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă de pe piață la SpiceWorks.

  • ✓ Fără taxă de configurare
  • ✓ Serviciu clienți 24/7    
  • ✓ Nu este necesar cardul de credit    
  • ✓ Anulare în orice moment
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

V-ați săturat de software-ul de asistență?

Treceți la un software dedicat pentru biroul de asistență și îmbunătățiți-vă biroul de servicii pentru clienți. LiveAgent vă oferă un sistem de ticketing avansat, dar simplu de utilizat, care unifică toată comunicarea cu clienții într-un singur loc.

Oferiți asistență prin e-mail, chat live, telefon, portal pentru clienți, Viber sau rețele de socializare relevante și acoperiți fiecare canal pe care îl utilizează clienții dvs. Citiți mai departe pentru a afla mai multe despre LiveAgent sau începeți astăzi versiunea de încercare gratuită de 14 zile. 

  • Badge for front runner in real estate CRM software

SpiceWorks vs LiveAgent pe scurt

Funcționalități Liveagent SpiceWorks
Ticketing
Include un instrument de gestiune care procesează și clasifică solicitările clienților.
LiveAgent oferă servicii de ticketing.
SpiceWorks oferă servicii de ticketing.
Live Chat
Un widget pentru chat în timp real pe care îl puteți instala pe orice website.
LiveAgent oferă soluția Live Chat.
SpiceWorks nu oferă soluția Live Chat.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri utilizând funcția de distribuire automată a acestora.
LiveAgent oferă soluția Call Center.
SpiceWorks nu oferă soluția Call Center.
Auto-asistență
O funcție care vă dă posibilitatea de a construi un portal pentru clienți pe care clienții se pot înregistra pentru a accesa propriile tichete și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portalul de auto-asistență.
SpiceWorks oferă portalul de auto-asistență.
Facebook
O integrare a rețelei Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook.
SpiceWorks nu oferă integrare pentru Facebook.
Twitter
O integrare a rețelei Twitter care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă Tweet-urilor direct din program.
LiveAgent oferă integrarea pentru Twitter.
SpiceWorks nu oferă integrarea pentru Twitter.
Instagram
O integrare a rețelei Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
SpiceWorks nu oferă integrare pentru Instagram.
Viber
O integrare a rețelei Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă și să transmită mesaje pe Viber direct din programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
SpiceWorks nu oferă integrare pentru Viber.
Baza de informații
O bază care conține informații esențiale, inclusiv un ghid pentru remedierea erorilor, rubrica de întrebări frecvente și articole de tipul "cum să".
LiveAgent oferă posibilitatea creării bazei de informații.
SpiceWorks oferă posibilitatea creării bazei de informații.
Forum pentru clienți
Un panou pentru discuții online pentru clienți care se regăsește în cadrul bazei de informații.
LiveAgent oferă forum pentru clienți.
SpiceWorks nu oferă forum pentru clienți.
Automatizare și Reguli
Puteți automatiza fluxuri de lucru pentru a elimina task-urile repetitive.
LiveAgent oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor.
SpiceWorks oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor.
API
Un set de funcții care permite diferitelor aplicații să funcționeze împreună.
LiveAgent oferă funcții API.
SpiceWorks oferă funcții API.
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a intra în legătură cu un operator/agent.
LiveAgent oferă soluția IVR.
SpiceWorks nu oferă soluția IVR.
Apeluri video
Un apel care include și video, asemănător cu apelurile de pe Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
SpiceWorks nu oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu sunt șterse - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat.
SpiceWorks oferă istoric nelimitat.
Număr nelimitat de website-uri
Puteți utiliza programul pe un număr nelimitat de website-uri.
LiveAgent oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri.
SpiceWorks oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri.
Număr nelimitat de butoane de chat
Puteți instala un număr nelimitat de butoane de chat pe website-urile dvs.
LiveAgent oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
SpiceWorks nu oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
Tichete/Email-uri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de email-uri și tichete.
LiveAgent oferă email-uri/tichete nelimitate.
SpiceWorks oferă email-uri/tichete nelimitate.
Număr nelimitat de apeluri înregistrate
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând doriți.
LiveAgent oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
SpiceWorks nu oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
Suport permanent 24/7
Oferiți clienților suport permanent, 24/7, fără a fi limitat la un număr maxim de solicitări care pot fi adresate.
LiveAgent oferă opțiunea de suport permanent, 24/7.
SpiceWorks nu oferă opțiunea de suport permanent, 24/7.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

O singură platformă care acoperă toate canalele de comunicație

Alegeți funcțiile de gestionare a tichetelor de care aveți nevoie și oferiți asistență pentru clienți oriunde este necesar. Clienții dvs. vă trimit e-mailuri sau preferă să vă sune mai întâi? LiveAgent se poate ocupa de fiecare aspect al comunicării cu clienții, astfel încât să vă puteți concentra pe furnizarea de răspunsuri.

Capacitățile de gestionare pe mai multe canale includ ticketing prin e-mail, chat live, call center cu Viber, portal pentru clienți și social mediaFacebook, Twitter și Instagram

O soluție completă cu un flux de lucru inteligent

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Îmbunătățiți interacțiunile cu clienții cu serviciul de live chat

Chat-ul live este un instrument ideal pentru a oferi clienților servicii rapide și excelente. Widgetul nostru de chat live este cel mai rapid de pe piață, ceea ce înseamnă că nu vă veți lăsa clienții să aștepte. Pur și simplu plasați widget-ul pe site-ul dvs. web și gestionați cererile primite de la LiveAgent.

Funcții precum vizualizarea tastării în timp real sau invitații proactive la chat vă sprijină pe parcurs. Încercați-l gratuit acum și vedeți cum funcționează în practică.  

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Încercați serviciul live chat cu funcționalități avansate

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

O varietate mare de funcții care vă ajută la îndeplinirea sarcinilor

Fiecare canal de comunicare este susținut de funcții avansate care fac ca fluxurile de lucru să fie fluide și eficiente. Folosiți filtrarea, etichetele sau notele pentru a vă menține organizat sistemul de ticketing. Beneficiați de funcții de gamificare, monitorizarea rețelei sau conectați biroul de asistență cu alte aplicații pe care le utilizați zilnic.

LiveAgent vă permite să decideți cum să îl utilizați și vă permite să vă personalizați la nesfârșit fluxurile de lucru atunci când aveți nevoie. Vedeți lista completă de caracteristici aici.

Program inovator

Știați că

Înființat in anul 2006, LiveAgent a fost prima soluție de pe piață care oferea servicii de live chat și opțiuni de suport? Începând cu anul 2021, LiveAgent este cea mai apreciată soluție de suport de pe piață, având peste 150 milioane de utilizatori și fiind la dispoziția a peste 40,000 de afaceri din întreaga lume.

30%

Obțineți mai multe încasări

Creați experiențe memorabile pentru clienți și obțineți astfel mai multe venituri.

97%

Creșteți gradul de satisfacție al clienților

Încântați-vă clienții cu oferirea unor răspunsuri fulgerător de rapide.

16×

Aduceți mai multă valoare clientului

Obțineți mai multe vânzări prin menținerea loialității clienților.

Economisiți mai mult cu LiveAgent

Un serviciu clienți excelent reprezintă prioritatea noastră

Înțelegem că, pentru a oferi cel mai bun sprijin, trebuie să primiți cel mai bun sprijin atunci când este necesar. LiveAgent vă asigură spatele de fiecare dată când aveți nevoie de el. Asistența noastră pentru clienți 24/7 vă va asigura furnizarea de servicii excelente în orice moment. Contactați-ne prin e-mail, chat live sau sunați-ne ori de câte ori aveți nevoie de ajutor sau doriți să învățați ceva nou.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • WebMaster Deals

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

Peter Komornik

LiveAgent este o combinație de live chat excepțional, ticketing și automatizare care ne face să oferim suport de excepție clienților noștri.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Încercați chiar astăzi LiveAgent, gratuit

Verificați planurile noastre tarifare foarte avantajoase și alegeți-l pe cel care vi se potrivește cel mai bine. Dacă doriți să vedeți cum funcționează în realitate LiveAgent, parcurgeți turul video sau începeți perioada gratuită de probă de 14 zile. Nu se solicită card bancar si nu se impun condiții.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Articole legate deAlternativă la SpiceWorks
Căutați o alternativă pentru Dixa? Aflați mai multe despre sistemul și funcțiile de bilete de tip multi-canal la prețuri accesibile, ale LiveAgent.

În căutarea unei alternative pentru Dixa?

LiveAgent este o platformă de asistență pentru clienți recomandată de mai mulți utilizatori mulțumiți. Aceasta a ajutat la creșterea satisfacției clienților și la îmbunătățirea serviciului. LiveAgent este considerată o soluție excelentă de chat live, ușor de utilizat și cu funcționalități excelente. Utilizatorii au raportat o creștere semnificativă a ratei de conversie de la începutul utilizării LiveAgent.

LiveAgent este soluția omnicanal supremă pentru compania dumneavoastră. Profitați de cele peste 175 de caracteristici și de peste 40 de integrări și instrumente excelente chiar astăzi.

Căutați o alternativă la Customerly?

LiveAgent oferă cele mai rapide și eficiente servicii de asistență pentru clienți, cu interfață de conversație directă rapidă și planuri de prețuri excelente pentru a ajuta la transformarea vizitatorilor în clienți plătitori. Prioritatea companiei este să ofere suport de calitate pe toată durata procesului.

LiveAgent este o alternativă perfectă pentru HelpSpot. Prezentați-vă la sistemul nostru incredibil de ticketing multi-canal și începeți perioada de încercare gratuită.

Căutați o alternativă la HelpSpot?

LiveAgent este recomandat ca fiind o soluție mult mai bună decât Kayako de către clienți din diverse domenii comerciale. Echipa oferă asistență promptă și soluții rapide de implementat, ceea ce face instrumentul excelent pentru comunicarea eficientă cu clienții. De la creșterea satisfacției clienților la îmbunătățirea productivității, LiveAgent este considerat una dintre cele mai bune soluții de chat live cu un bun raport preț-calitate.

Căutați o alternativă la Gorgias? Căutarea a luat sfârșit! Încercați LiveAgent pentru nevoile serviciului dumneavoastră pentru clienți. Este inclusă o perioadă de încercare de 14 zile.

Căutați o alternativă la Gorgias?

LiveAgent este recomandat ca o alternativă excelentă la alte programe de asistență pentru rețele sociale, oferind caracteristici avansate, un sistem rapid de conversații directe și o interfață ușor de utilizat. Compania se concentrează pe îmbunătățirea eficienței serviciului pentru clienți prin automatizare și clasificarea tichetelor și urmărirea nevoilor clienților. LiveAgent poate fi utilizat gratuit și are multe caracteristici utile, inclusiv istoricul de conversații și prezentarea generală a conversațiilor.

LiveAgent este o alternativă excelentă pentru Kustomer, cu prețuri accesibile, un sistem excelent de tichete și cu sprijinul multor canale de comunicare.

Căutați o alternativă la Kustomer?

LiveAgent este o soluție rentabilă și eficientă pentru gestionarea solicitărilor de asistență și comunicarea cu clienții. Utilizatorii, de la consultant la reprezentanți de vânzări, prezintă opinii pozitive, evidențiind faptul că produsul LiveAgent îi împuternicește să ofere asistență mai bună și mai rapidă. De asemenea, LiveAgent facilitează clasificarea tichetelor și urmărirea statisticilor.

LiveAgent este o alternativă a Hiver, care poate gestiona mai multe căsuțe de e-mail și mai multe canale de comunicare. Aflați mai multe despre LiveAgent.

Căutați o alternativă la Hiver?

LiveAgent este o soluție rentabilă pentru asistență clienți, utilizată de companii din diverse domenii, care oferă posibilitatea de a comunica cu clienții prin e-mail, rețele sociale, chat sau telefon. Utilizatorii își exprimă mulțumirea prin creșterea satisfacției și vânzărilor, simplificarea gestionării emailurilor și asigurarea unei abordări profesionale față de clienți.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație