Căutați o alternativă la SpiceWorks?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă de pe piață la SpiceWorks.

  • ✓ Fără taxă de configurare
  • ✓ Serviciu clienți 24/7
  • ✓ Nu este necesar cardul de credit
  • ✓ Anulare în orice moment
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

V-ați săturat de software-ul de asistență?

Treceți la un software dedicat pentru biroul de asistență și îmbunătățiți-vă biroul de servicii pentru clienți. LiveAgent vă oferă un sistem de ticketing avansat, dar simplu de utilizat, care unifică toată comunicarea cu clienții într-un singur loc.

Oferiți asistență prin e-mail, chat live, telefon, portal pentru clienți, Viber sau rețele de socializare relevante și acoperiți fiecare canal pe care îl utilizează clienții dvs. Citiți mai departe pentru a afla mai multe despre LiveAgent sau începeți astăzi versiunea de încercare gratuită de 14 zile. 

  • Badge for front runner in real estate CRM software

SpiceWorks vs LiveAgent pe scurt

Funcționalități Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă pentru serviciul de suport clienți!Nu se solicită card bancar.
SpiceWorks
Ticketing
Include un instrument de gestiune care procesează și clasifică solicitările clienților.
LiveAgent oferă servicii de ticketing.
SpiceWorks oferă servicii de ticketing.
Live Chat
Un widget pentru chat în timp real pe care îl puteți instala pe orice website.
LiveAgent oferă soluția Live Chat.
SpiceWorks nu oferă soluția Live Chat.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri utilizând funcția de distribuire automată a acestora.
LiveAgent oferă soluția Call Center.
SpiceWorks nu oferă soluția Call Center.
Auto-asistență
O funcție care vă dă posibilitatea de a construi un portal pentru clienți pe care clienții se pot înregistra pentru a accesa propriile tichete și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portalul de auto-asistență.
SpiceWorks oferă portalul de auto-asistență.
Facebook
O integrare a rețelei Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook.
SpiceWorks nu oferă integrare pentru Facebook.
Twitter
O integrare a rețelei Twitter care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă Tweet-urilor direct din program.
LiveAgent oferă integrarea pentru Twitter.
SpiceWorks nu oferă integrarea pentru Twitter.
Instagram
O integrare a rețelei Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
SpiceWorks nu oferă integrare pentru Instagram.
Viber
O integrare a rețelei Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă și să transmită mesaje pe Viber direct din programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
SpiceWorks nu oferă integrare pentru Viber.
Baza de informații
O bază care conține informații esențiale, inclusiv un ghid pentru remedierea erorilor, rubrica de întrebări frecvente și articole de tipul "cum să".
LiveAgent oferă posibilitatea creării bazei de informații.
SpiceWorks oferă posibilitatea creării bazei de informații.
Forum pentru clienți
Un panou pentru discuții online pentru clienți care se regăsește în cadrul bazei de informații.
LiveAgent oferă forum pentru clienți.
SpiceWorks nu oferă forum pentru clienți.
Automatizare și Reguli
Puteți automatiza fluxuri de lucru pentru a elimina task-urile repetitive.
LiveAgent oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor.
SpiceWorks oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor.
API
Un set de funcții care permite diferitelor aplicații să funcționeze împreună.
LiveAgent oferă funcții API.
SpiceWorks oferă funcții API.
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a intra în legătură cu un operator/agent.
LiveAgent oferă soluția IVR.
SpiceWorks nu oferă soluția IVR.
Apeluri video
Un apel care include și video, asemănător cu apelurile de pe Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
SpiceWorks nu oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu sunt șterse - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat.
SpiceWorks oferă istoric nelimitat.
Număr nelimitat de website-uri
Puteți utiliza programul pe un număr nelimitat de website-uri.
LiveAgent oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri.
SpiceWorks oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri.
Număr nelimitat de butoane de chat
Puteți instala un număr nelimitat de butoane de chat pe website-urile dvs.
LiveAgent oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
SpiceWorks nu oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
Tichete/Email-uri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de email-uri și tichete.
LiveAgent oferă email-uri/tichete nelimitate.
SpiceWorks oferă email-uri/tichete nelimitate.
Număr nelimitat de apeluri înregistrate
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând doriți.
LiveAgent oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
SpiceWorks nu oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
Suport permanent 24/7
Oferiți clienților suport permanent, 24/7, fără a fi limitat la un număr maxim de solicitări care pot fi adresate.
LiveAgent oferă opțiunea de suport permanent, 24/7.
SpiceWorks nu oferă opțiunea de suport permanent, 24/7.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

O singură platformă care acoperă toate canalele de comunicație

Alegeți funcțiile de gestionare a tichetelor de care aveți nevoie și oferiți asistență pentru clienți oriunde este necesar. Clienții dvs. vă trimit e-mailuri sau preferă să vă sune mai întâi? LiveAgent se poate ocupa de fiecare aspect al comunicării cu clienții, astfel încât să vă puteți concentra pe furnizarea de răspunsuri.

Capacitățile de gestionare pe mai multe canale includ ticketing prin e-mail, chat live, call center cu Viber, portal pentru clienți și social media – Facebook, Twitter și Instagram

O soluție completă cu un flux de lucru inteligent

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Îmbunătățiți interacțiunile cu clienții cu serviciul de live chat

Chat-ul live este un instrument ideal pentru a oferi clienților servicii rapide și excelente. Widgetul nostru de chat live este cel mai rapid de pe piață, ceea ce înseamnă că nu vă veți lăsa clienții să aștepte. Pur și simplu plasați widget-ul pe site-ul dvs. web și gestionați cererile primite de la LiveAgent.

Funcții precum vizualizarea tastării în timp real sau invitații proactive la chat vă sprijină pe parcurs. Încercați-l gratuit acum și vedeți cum funcționează în practică.

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Încercați serviciul live chat cu funcționalități avansate

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

O varietate mare de funcții care vă ajută la îndeplinirea sarcinilor

Fiecare canal de comunicare este susținut de funcții avansate care fac ca fluxurile de lucru să fie fluide și eficiente. Folosiți filtrarea, etichetele sau notele pentru a vă menține organizat sistemul de ticketing. Beneficiați de funcții de gamificare, monitorizarea rețelei sau conectați biroul de asistență cu alte aplicații pe care le utilizați zilnic.

LiveAgent vă permite să decideți cum să îl utilizați și vă permite să vă personalizați la nesfârșit fluxurile de lucru atunci când aveți nevoie. Vedeți lista completă de caracteristici aici.

Program inovator

Știați că

Înființat in anul 2006, LiveAgent a fost prima soluție de pe piață care oferea servicii de live chat și opțiuni de suport? Începând cu anul 2021, LiveAgent este cea mai apreciată soluție de suport de pe piață, având peste 150 milioane de utilizatori și fiind la dispoziția a peste 40,000 de afaceri din întreaga lume.

30%

Obțineți mai multe încasări

Creați experiențe memorabile pentru clienți și obțineți astfel mai multe venituri.

97%

Creșteți gradul de satisfacție al clienților

Încântați-vă clienții cu oferirea unor răspunsuri fulgerător de rapide.

16×

Aduceți mai multă valoare clientului

Obțineți mai multe vânzări prin menținerea loialității clienților.

Economisiți mai mult cu LiveAgent

Un serviciu clienți excelent reprezintă prioritatea noastră

Înțelegem că, pentru a oferi cel mai bun sprijin, trebuie să primiți cel mai bun sprijin atunci când este necesar. LiveAgent vă asigură spatele de fiecare dată când aveți nevoie de el. Asistența noastră pentru clienți 24/7 vă va asigura furnizarea de servicii excelente în orice moment. Contactați-ne prin e-mail, chat live sau sunați-ne ori de câte ori aveți nevoie de ajutor sau doriți să învățați ceva nou.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent este o combinație de live chat excepțional, ticketing și automatizare care ne face să oferim suport de excepție clienților noștri.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Încercați chiar astăzi LiveAgent, gratuit

Verificați planurile noastre tarifare foarte avantajoase și alegeți-l pe cel care vi se potrivește cel mai bine. Dacă doriți să vedeți cum funcționează în realitate LiveAgent, parcurgeți turul video sau începeți perioada gratuită de probă de 14 zile. Nu se solicită card bancar si nu se impun condiții.

Comparați LiveAgent cu alți competitori

    Articole legate deAlternativă la SpiceWorks
    LiveAgent este o soluție de asistență care vă permite să vă duceți mai departe serviciul clienți. Email, chat live, rețele de socializare (Facebook, Instagram și multe altele).

    Sunteți în căutarea unei alternative pentru Front?

    Sumarizarea textului de marketing este esențială pentru înțelegerea sa.

    LiveAgent este un centru de asistență care conectează o singură interfață cu multiple canale. Aflați mai multe despre alternativa la OTRS și îmbunătățiți-vă imediat serviciul de asistență.

    Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?

    LiveAgent este o soluție eficientă și ușor de utilizat pentru a îmbunătăți comunicarea și asistența clienților.

    LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

    Căutați o alternativă la Zopim?

    Simplificați interacțiunile clienților cu un software de birou de asistență, pentru a vă îmbunătăți imaginea de marketing. Răspundeți la mențiunile sociale și simplificați interacțiunile cu clienții.

    Căutați o alternativă la Gorgias? Căutarea a luat sfârșit! Încercați LiveAgent pentru nevoile serviciului dumneavoastră pentru clienți. Este inclusă o perioadă de încercare de 14 zile.

    Căutați o alternativă la Gorgias?

    LiveAgent este soluția perfectă pentru comunicarea și asistența clienților, fiind apreciată pentru calitatea și eficiența sa.

    Căutați o alternativă la Help Scout? Ați auzit de LiveAgent? Aruncați o privire peste beneficii și aflați de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă.

    Alternativă la Help Scout

    Descoperă LiveAgent, o alternativă bogată în caracteristici la Help Scout, care ajută la creșterea satisfacției clienților și la reducerea timpului de lucru al agenților.

    Căutați o alternativă Groove? LiveAgent este soluția perfectă pentru biroul de asistență, cu peste 179 de funcții și peste 40 de integrări.

    Căutați o alternativă Groove?

    LiveAgent este un software de asistență pentru IMM-uri, disponibil în multiple limbi și cu numeroase funcții utile, fiind o alternativă excelentă la Groove.

    Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

    Start Free Trial x