V-ați săturat de software-ul dvs. de asistență?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă pentru Freshcaller de pe piață.

  • ✓ Fără taxă de configurare
  • ✓ Serviciu clienți 24/7
  • ✓ Nu este necesar cardul de credit
  • ✓ Anulați oricând
Începeți | 14 zile gratuit Vedeți-l în Acțiune
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Sunteți în căutarea unei alternative pentru Freshcaller?

Obțineți software-ul potrivit și oferiți clienților dvs. cea mai bună asistență posibilă. LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai apreciat software de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Caracteristici Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă de asistență cu autoservire! Nu este necesar cardul de credit.
Concurent
Evaluare generală
Evaluări generale ale software-ului de la utilizatori verificați pe Capterra.
4.7
A primit o evaluare generală de 4,7 din 5 de către utilizatorii verificați pe Capterra.
4.5
A primit o evaluare generală de 4,5 din 5 de către utilizatori verificați pe Capterra.
Ușurință în utilizare
Evaluări de ușurință în utilizare de la utilizatori verificați pe Capterra.
4.6
Evaluat la 4,6 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatorii verificați pe Capterra.
4.5
Evaluat 4,5 din 5 pentru ușurința utilizării de către utilizatorii verificați pe Capterra.
Serviciu clienți
Evaluări ale asistenței pentru clienți de la utilizatori verificați pe Capterra.
4.7
Evaluat cu 4,7 din 5 la asistența pentru clienți de către utilizatori verificați pe Capterra.
4.6
Evaluat cu 4,6 din 5 la asistența pentru clienți de către utilizatori verificați pe Capterra.
Raport calitate-preț
Evaluări preț-valoare de la utilizatori verificați pe Capterra.
4.7
Evaluat cu 4,7 din 5 pentru valoarea produsului comparativ cu prețul de către utilizatorii verificați pe Capterra.
4.4
Evaluat 4,4 din 5 pentru valoarea produsului comparativ cu prețul de către utilizatorii verificați pe Capterra.
Preț
Prețul software-ului în $ pe agent pe lună.
$15/lună/agent Prețul software-ului în $ pe agent pe lună.
$19/lună/agent Prețul software-ului în $ pe agent pe lună.
Alerte / escalade
Alerte și escalade pentru tichete și SLA-uri pe baza condițiilor prioritare și predefinite.
Oferă alerte și escaladări.
Oferă alerte și escaladări.
Direcționare automatizată
Direcționarea automată a tichetelor către departamente și agenți specifici pe baza condițiilor predefinite.
Oferă direcționare automată.
Oferă direcționare automată.
Managementul call center-ului
Un tablou de bord centralizat pentru efectuarea, primirea și gestionarea apelurilor.
Oferă managementul call center-ului.
Oferă managementul call center-ului.
Queue management
Un sistem care este utilizat pentru a gestiona cozile de apel.
Oferă gestionarea cozii.
Oferă gestionarea cozii.
Gestionarea e-mailurilor
Capacitatea de a conecta software-ul de ticketing cu mai multe adrese de e-mail pentru a primi, răspunde și scrie e-mailuri direct din software.
Oferă gestionarea e-mailurilor.
Oferă gestionarea e-mailurilor.
Valori de performanță
Urmăriți comportamentul vizitatorului site-ului dvs. Vedeți cât timp navighează pe site-ul dvs. sau pe ce site se află.
Oferă valori de performanță.
Oferă valori de performanță.
Gestionarea bazei de cunoștințe
O caracteristică care permite utilizatorilor să creeze și să gestioneze depozite complete de cunoștințe.
Oferă gestionarea bazei de cunoștințe.
Oferă gestionarea bazei de cunoștințe.
Comunicare multi-canal
Se conectează cu mai multe linii de comunicații (cum ar fi e-mail, chat live, call center sau rețele de socializare) pentru a simplifica toate mesajele și a permite utilizatorilor să răspundă la acestea din software-ul de ticketing.
Oferă comunicare multi-canal.
Oferă comunicare multi-canal.
Chat în timp real
Un widget nativ de chat live care poate fi implementat pe site-ul dvs. și utilizat pentru comunicarea în timp real cu vizitatorii site-ului dvs. web.
Oferă chat în timp real.
Oferă chat în timp real.
Raportare / Analize
Un tablou de bord analitic care permite utilizatorilor să genereze rapoarte de performanță.
Oferă rapoarte / analize.
Nu oferă rapoarte / analize.
Portal de autoservire
O caracteristică care vă permite să creați un portal pentru clienți pe care clienții dvs. să se poată înregistra pentru a accesa tichetele lor anterioare și conținutul bazei de cunoștințe.
Oferă un portal de autoservire.
Oferă un portal de autoservire.
Managementul acordului de nivel de serviciu (SLA)
O caracteristică care vă permite să gestionați și să monitorizați jurnalele SLA, conformitatea SLA și multe altele.
Oferă gestionarea acordului de nivel de serviciu (SLA).
Oferă gestionarea acordului de nivel de serviciu (SLA).
Integrare cu rețelele de socializare
Integrări cu rețele de socializare populare precum Facebook.
Oferă integrări cu rețelele de socializare.
Oferă integrări cu rețelele de socializare.
Gestionarea tichetelor
Gestionați tichete cu transferuri de tichete, îmbinarea tichetelor, împărțirea, marcarea ca spam, amânare și multe altele.
Oferă gestionarea tichetelor.
Oferă gestionarea tichetelor.
Gestionarea fluxului de lucru
Reguli de automatizare care pot fi implementate pentru a accelera procesele de asistență pentru clienți.
Oferă gestionarea fluxului de lucru.
Oferă gestionarea fluxului de lucru.
Person deciding between two solutions

Alternativă puternică pentru Freshcaller

Freshcaller este un software excelent pentru call center. Dar asistența pentru clienți nu mai înseamnă doar să sunăm. Atunci când vine vorba de comunicare, oferiți opțiuni clienților. Includeți email, cel mai rapid chat live, rețelele de socializare și o bază de cunoștințe pentru a le oferi modalități convenabile de a vă contacta.

Cel mai rapid chat live

Configurarea unui chat live pe site-ul dvs. web este o modalitate excelentă de a spori implicarea vizitatorilor site-ului. Vă pot contacta direct de pe site-ul dvs. web. În acest fel, creșteți șansa de a-i transforma în clienți care plătesc.

LiveAgent vă oferă cel mai rapid widget de chat live de pe piață, cu o viteză de afișare de 2,5 secunde. Nu puteți obține nimic mai rapid de atât.

The fastest live chat on the market

3 motive pentru care companiile trec la LiveAgent

Suport call center

Pe lângă multe alte caracteristici, LiveAgent acceptă și integrarea call center-ului. Este rapid și ușor de configurat!

Bogat în caracteristici

Peste 175 de funcții pentru a vă face fluxul de lucru mai ușor și mai plăcut.

Prețuri accesibile

LiveAgent oferă numeroase facilități la un preț rezonabil. Alegeți unul dintre cele trei planuri plătite sau alegeți funcții separate pentru a vă personaliza departamentul de asistență.

Professional built-in call center software

Suport call center? Bifat!

Dacă treceți la LiveAgent nu trebuie să renunțați la call center. De fapt, LiveAgent vă permite să îl configurați rapid și ușor, fără niciun ajutor extern. Vă puteți conecta prin browser, telefon sau orice alt echipament la alegere.

Nici nu este nevoie de terți furnizori , LiveAgent se ocupă de acest lucru pentru dvs. Vă puteți concentra asupra a ceea ce este important fără alte bătăi de cap.

Căutați un software de asistență mai bun?

Treceți la un software care le face pe toate și aduceți mai multă valoare echipei dvs. de asistență. LiveAgent vă oferă trei planuri plătite, care sunt dotate cu funcții. Tot ce trebuie să faceți este să alegeți planul care se potrivește cel mai bine nevoilor dvs.

Pentru un preț rezonabil, primiți un pachet de funcții pentru a vă ajuta compania. Și dacă nu este suficient, puteți întotdeauna să cumpărați funcții separate fără a plăti în exces pentru un plan mai scump.

Ready to switch to LiveAgent

Vedeți de ce trec companiile la LiveAgent

Doriți să ne comparați cu un alt software pentru call center?

Sunteți curios să vedeți cum ne situăm în raport cu alte soluții populare de asistență? Consultați paginile noastre de comparație și descoperiți tot ce avem de oferit.

    Articole legate deAlternativă pentru Freshcaller
    LiveAgent este un centru de asistență care conectează o singură interfață cu multiple canale. Aflați mai multe despre alternativa la OTRS și îmbunătățiți-vă imediat serviciul de asistență.

    Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?

    LiveAgent este o soluție eficientă și ușor de utilizat pentru a îmbunătăți comunicarea și asistența clienților.

    Doriți să vă migrați datele de la Gist la o altă soluție? Aruncați o privire la LiveAgent și vedeți avantajele. Începeți trialul gratuit astăzi.

    Migrați de la Gist la LiveAgent?

    LiveAgent oferă o gamă largă de servicii de asistență pentru clienți, inclusiv suport 24/7, instrumente utile și integrări multiple, cu opțiuni de planuri plătite și gratuite. Comparativ cu Gist, LiveAgent oferă mai multe funcții și servicii la prețuri mai accesibile.

    LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

    Căutați o alternativă la Zopim?

    Simplificați interacțiunile clienților cu un software de birou de asistență, pentru a vă îmbunătăți imaginea de marketing. Răspundeți la mențiunile sociale și simplificați interacțiunile cu clienții.

    Doriți să migrați de la Olark la LiveAgent? Alăturați-vă companiilor precum Huawei, BMW, Yamaha și O2 și alegeți să oferiți asistență de talie mondială.

    Migrați de la Olark?

    Instrumentele de colaborare și șabloanele de e-mail sunt valoroase pentru comunicarea eficientă și îmbunătățirea implicării clienților. LiveAgent primește recenzii pozitive din partea utilizatorilor, care apreciază beneficiile oferite de platformă pentru gestionarea eficientă a comunicării cu clienții.

    Dacă sunteți în căutarea unei alternative puternice Kayako, luați în considerare LiveAgent. Are cel mai rapid widget de chat de pe piață și are peste 179 de funcții utile pentru biroul de asistență

    Căutați o alternativă Kayako?

    LiveAgent este un software multilingv care permite comunicarea eficienta intre clienti si afaceri, in peste 43 de limbi, facilitand astfel construirea de relatii semnificative. Trial gratuit disponibil.

    Căutați o alternativă Groove? LiveAgent este soluția perfectă pentru biroul de asistență, cu peste 179 de funcții și peste 40 de integrări.

    Căutați o alternativă Groove?

    LiveAgent este un software de asistență pentru IMM-uri, disponibil în multiple limbi și cu numeroase funcții utile, fiind o alternativă excelentă la Groove.

    Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

    Start Free Trial x