Sunteți în căutarea unei alternative pentru LiveCall?

Asistența telefonică este doar începutul. Obțineți email, chat live, rețele de socializare și bază de cunoștințe pentru a oferi clienților dvs. mai multe opțiuni.

LiveAgent este cel mai recenzat și cel mai apreciat software de asistență pentru IMM-uri în 2020. Rămâneți mai aproape de clienții dvs. și ajutați-i mai rapid cu LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 motive pentru care companiile trec la LiveAgent

Suport call center

Pe lângă multe alte caracteristici, LiveAgent acceptă și integrarea call center-ului. Este rapid și ușor de configurat!

Bogat în caracteristici

Peste 175 de funcții pentru a vă face fluxul de lucru mai ușor și mai plăcut.

Prețuri accesibile

LiveAgent oferă numeroase facilități la un preț rezonabil. Alegeți unul dintre cele trei planuri plătite sau alegeți funcții separate pentru a vă personaliza departamentul de asistență.

smart phone calling

Alternativă puternică pentru LiveCall

Duceți asistența la un nivel mai înalt cu emailuri, chat live, rețele de socializare și baza de cunoștințe.

Oferiți clienților mai multe opțiuni de conectare cu dvs. și transformați-i în clienți care plătesc. Obțineți toate acestea la un preț care nu vă va ruina bugetul. 

Cel mai rapid chat live

Chatul live vă oferă cel mai rapid mod de a vă conecta cu clienții. Puteți crește numărul conversiilor și puteți transforma vizitatorii paginii în clienți care plătesc, în mod eficient.

LiveAgent are cel mai rapid widget de chat live de pe piață, cu o viteză de afișare la 2,5 secunde. Puteți ține pasul?

Watch the website loading time
Book demo with LiveAgent -illustration

Suport call center

Call center-ul este ușor de configurat și ușor de utilizat. Interfața LiveAgent vă va ghida fără probleme în întregul proces. Conectați-vă cu clienții dvs. prin browser, telefon sau orice alt echipament la alegere.

Nu este nevoie de terți furnizori, LiveAgent se ocupă de toate pentru dvs. Vă puteți concentra asupra a ceea ce este important fără alte bătăi de cap.

De ce trec companiile la LiveAgent

Savings illustration

Obțineți mai mult și economisiți mai mult

A oferi clienților și agenților mai multe opțiuni nu înseamnă că trebuie să plătiți în exces. LiveAgent are trei planuri plătite excelente, care sunt dotate cu cele mai bune instrumente și caracteristici pentru furnizarea de asistență pentru clienți.

În cazul în care doriți, puteți cumpăra întotdeauna funcții separate fără a plăti mai mult pentru ele. Dați click mai jos și aflați mai multe.

Comparați-ne cu un alt software pentru call center

Sunteți curios să vedeți cum ne situăm în raport cu alte soluții populare de asistență? Consultați paginile noastre de comparație și descoperiți tot ce avem de oferit.

    Articole legate deAlternativă pentru LiveCall
    Chatul, cunoscut și sub numele de chat online sau chat pe internet, este o modalitate de comunicare în timp real pe internet. Există mai multe tipuri de chaturi.

    Chat în timp real

    Chatul în timp real este o modalitate eficientă de comunicare cu clienții, oferind răspunsuri rapide și soluții imediate. LiveAgent oferă acest serviciu, facilitând contactarea companiei de către clienți. Acest tip de chat este esențial pentru o afacere care dorește să fie recunoscută și să ofere un serviciu excelent clienților.

    Faceți din comunicarea dvs. un efort fără riscuri și alegeți un instrument de comunicare puternic pentru întreprinderea dvs. - chat live de la LiveAgent.

    Chat live pentru întreprinderi de afaceri

    Agențiile pot personaliza fluxul de lucru adăugând etichete manual sau lăsând sistemul să o facă automat. Chat-ul live oferă multe avantaje, inclusiv monitorizarea vizitatorilor online și răspunsuri predefinite. Integrarea software-ului de chat live pe site-ul dvs. web este simplă și sigură. Este o soluție eficientă pentru asistența clienților și poate aduce beneficii pozitive întreprinderii dvs. de afaceri.

    Transferurile de apeluri au grijă de apelurile dvs. Transferurile participante așteaptă terminarea unui apel până când acesta este preluat, respins sau pur și simplu nu este răspuns de un alt agent.

    Transferuri de apeluri

    Compania oferă asistență, migrare de date și un portal de asistență. Există șapte șabloane standard pentru scrisori de refuz și șabloane de email pentru răspuns la cererile de rambursare. Transferul asistat poate reduce timpul de așteptare al clienților în cozi. LiveAgent oferă soluții software pentru serviciul clienți, telefonie VoIP și gestiunea reclamațiilor.

    Transformați mai mulți vizualizatori de site-uri web în clienți plătitori cu funcțiile de comerț electronic ale LiveAgent. Widget-ul nostru de chat live este simplu de utilizat și aduce rezultate.

    Comerț electronic

    Using LiveAgent can improve customer service, save time, and increase satisfaction and sales. Email recommendation templates can be easily implemented for e-commerce marketing. Personalizing content is crucial for better customer engagement and purchases. Using tags with LiveAgent can help with organization and reports. LiveAgent is a great alternative to Gorgias for better and more efficient customer communication. Overall, e-commerce recommendation marketing and personalization with LiveAgent can lead to more satisfied customers and increased sales.

    Țineți evidența a ceea ce se întâmplă atunci când sunteți departe de laptop. LiveAgent are o aplicație de asistență mobilă atât pentru iOS, cât și pentru Android.

    Aplicații pentru biroul de asistență mobil

    LiveAgent este o soluție populară pentru suportul clienților în industria de găzduire web, oferind chat în timp real, integrat cu CRM și caracteristici precum gamificare și multilingvism. Aplicațiile mobile pentru Android și iOS sunt incluse în fiecare abonament fără taxe suplimentare.

    LiveAgent oferă suport prin email, live chat, rețele de socializare, call center și o bază de informații. LiveAgent deține cel mai rapid widget de live chat de pe piață, cu o viteză de afișare de 2,5 secunde.

    Sunteți în căutarea unei alternative la Pure Chat?

    LiveAgent este alternativa perfectă la Pure Chat, oferind mai multe opțiuni de contact și suport pentru clienți, inclusiv email, live chat, rețele de socializare și call center. Cu un sistem eficient de gestionare a tichetelor, vă puteți concentra pe oferirea unui suport de calitate.

    Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

    Start Free Trial x