Sunteți în căutarea unei alternative la Helprace?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă de pe piață la Helprace.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Suport permanent, 24/7    
  • ✓ Nu se solicită card bancar    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Sunteți nemulțumit de programul actual de suport?

Obțineți o creștere a gradului de satisfacție al clienților cu cea mai potrivită alternativă la Helprace în ce privește programul de suport. Cu instrumente eficiente cum ar fisistem de ticketing, bază de informații, live chat și suport social media, LiveAgent are tot ce aveți nevoie pentru a vă ajuta să oferiți clienților cel mai bun suport și să obțineți o creștere a productivității agenților. Citiți în continuare despre soluțiile intuitive de suport și aflați dacă reprezintă cea mai bună alternativă la Helprace pentru afacerea dvs.
  • Badge for front runner in real estate CRM software

Economisiți mai mult cu LiveAgent

Avantaje ale comutării la LiveAgent

Rată crescută de conversie

Cu ajutorul website-ului dvs., transformați vizitatorii în clienți și creșteți astfel veniturile.

Timp și bani economisiți

Economisiți timp și bani având o singură soluție care să cuprindă tot ce aveți nevoie.

Productivitate îmbunătățită în rândul agenților

Un set grozav de instrumente, funcționalități și integrări care vă ajută să duceți la bun sfârșit mai multe sarcini.

Helprace vs LiveAgent pe scurt

Funcționalități Liveagent Helprace
Ticketing
Include un instrument de gestiune care procesează și clasifică solicitările clienților.
LiveAgent oferă servicii de ticketing, cu planul Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Helprace oferă servicii de ticketing cu planul tarifar de $30/lună.
Live Chat
Un widget pentru chat în timp real pe care îl puteți instala pe orice website.
LiveAgent oferă soluția Live Chat.
Helprace nu oferă soluția Live Chat.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri utilizând funcția de distribuire automată a acestora.
LiveAgent oferă soluția Call Center.
Helprace nu oferă soluția Call Center.
Auto-asistență
O funcție care vă dă posibilitatea de a construi un portal pentru clienți pe care clienții se pot înregistra pentru a accesa propriile tichete și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portalul de auto-asistență în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Helprace oferă portalul de auto-asistență în plan tarifar de $10/agent/lună.
Facebook
O integrare a rețelei Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook.
Helprace nu oferă integrare pentru Facebook.
Twitter
O integrare a rețelei Twitter care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă Tweet-urilor direct din program.
LiveAgent oferă integrarea pentru Twitter.
Helprace nu oferă integrarea pentru Twitter.
Instagram
O integrare a rețelei Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
Helprace nu oferă integrare pentru Instagram.
Viber
O integrare a rețelei Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă și să transmită mesaje pe Viber direct din programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
Helprace nu oferă integrare pentru Viber.
Baza de informații
O bază care conține informații esențiale, inclusiv un ghid pentru remedierea erorilor, rubrica de întrebări frecvente și articole de tipul "cum să".
LiveAgent oferă posibilitatea creării bazei de informații in cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Helprace oferă posibilitatea creării bazei de informații cu planul tarifar de $10/agent/lună.
Forum pentru clienți
Un panou pentru discuții online pentru clienți care se regăsește în cadrul bazei de informații.
LiveAgent oferă forum pentru clienți în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Helprace oferă forum pentru clienți cu planul tarifar de $10/agent/lună.
Automatizare și Reguli
Puteți automatiza fluxuri de lucru pentru a elimina task-urile repetitive.
LiveAgent oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Helprace oferă posibilitatea automatizării și stabilirii regulilor cu planul tarifar de $30/agent/lună.
API
Un set de funcții care permite diferitelor aplicații să funcționeze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Helprace oferă funcții API cu planul tarifar de $10/agent/lună.
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a intra în legătură cu un operator/agent.
LiveAgent oferă soluția IVR.
Helprace nu oferă soluția IVR.
Apeluri video
Un apel care include și video, asemănător cu apelurile de pe Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
Helprace nu oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu sunt șterse - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Helprace oferă istoric nelimitat cu planul tarifar de $10/agent/lună.
Număr nelimitat de website-uri
Puteți utiliza programul pe un număr nelimitat de website-uri.
LiveAgent oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Helprace oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri cu planul tarifar de $10/agent/lună.
Număr nelimitat de butoane de chat
Puteți instala un număr nelimitat de butoane de chat pe website-urile dvs.
LiveAgent oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
Helprace nu oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
Tichete/Email-uri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de email-uri și tichete.
LiveAgent oferă email-uri/tichete nelimitate în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Helprace oferă email-uri/tichete nelimitate cu planul tarifar de $10/agent/lună.
Număr nelimitat de apeluri înregistrate
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând doriți.
LiveAgent oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
Helprace nu oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
Suport permanent 24/7
Oferiți clienților suport permanent, 24/7 fără a fi limitat la un număr maxim de solicitări care pot fi adresate.
LiveAgent oferă opțiunea de suport permanent, 24/7 în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Helprace oferă opțiunea de suport permanent, 24/7, cu planul tarifar de $10/agent/lună.
liveagent tools

Rezolvați sarcinile cu setul potrivit de instrumente

Helprace a făcut o treabă grozavă însă nu orice soluție se potrivește tuturor modelelor de afaceri. Din acest motiv, ar trebui să alegeți pentru afacerea dvs. o alternativă eficientă în ce privește programul de suport clienți. LiveAgent poate însemna foarte mult pentru departamentul dvs de suport. Vorbim despre un sistem excelent de ticketing, cel mai rapid widget de live chat, asistență pentru social media cum ar fi Facebook Messenger, Instagram sau Viber. Împreună cu serviciul de call center și baza de informații, vă putem oferi toate instrumentele de care aveți nevoie pentru a avea cel mai bun serviciu de asistență clienți posibil. Ați dori să vedeți ce pot face aceste instrumente? Dați un click mai jos și încercați-le.

Verificați instrumentele noastre

Live chat extrem de rapid

Un serviciu rapid de live chat este unul dintre cele mai utile instrumente pe care un program de suport îl poate oferi. Vă oferim cel mai rapid widget de live chat, cu o viteză de afisare de numai 2,5 secunde.Acesta vine la pachet cu funcții utile, cum ar fi vizualizarea în timp real a cuvintelor tastate și monitorizarea website-ului ce oferă o mai bună vizibilitate pentru agenții de suport.
Definition of customer engagement
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Aruncați o privire pe varianta demo a serviciului de live chat

Parcurgeți acest video despre serviciul de live chat, pentru a vă forma o idee despre funcționalitățile sale. Nu ezitați să navigați pe canalul nostru de YouTube pentru mai multe video-uri despre alte instrumente și funcționalități.

Cea mai bună experiență de suport clienți

Pentru a putea realiza un program excelent de suport, a fost necesar să întelegem cum să oferim, la rândul nostru suport de excepție clienților noștri.Credem că facem lucrurile cum trebuie și din acest motiv încercăm să fim un exemplu pentru clienții noștri. Oferim clienților noștri suport permanent, 24/7. Ne puteți contacta ori de câte ori aveți nevoie, iar noi vă vom ajuta fără îndoială. Utilizați live chat-ul, trimiteți-ne un email sau contactați-ne telefonic. Scopul nostru, dar și al dvs. este de a oferi cel mai bun suport posibil clienților. Doriți să vă alăturați celorlalți clienți mulțumiți? Dați click mai jos.
get inspired

Ce spun clienții noștri despre LiveAgent

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • WebMaster Deals

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Sunteți pregătit să încercați o alternativă la Helprace?

Dați click mai jos pentru a începe astăzi perioada gratuită de probă de 14 zile. Nu se solicită introducerea datelor cardului bancar și nici întrunirea anumitor condiții sau obligații. Aveți parte doar de experiența utilizării programului de suport LiveAgent.

Veți fi pe mâini bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit... LiveAgent!

Încercați gratuit chiar acum Nu este necesar cardul de credit
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Articole legate deAlternativă la Helprace
Doriți să migrați de la Helpshift la un alt software de servicii pentru clienți? Consultați LiveAgent și aflați dacă este potrivit pentru dvs.

Căutați o alternativă Helpshift?

LiveAgent este o soluție excelentă pentru gestionarea și asistența clienților, oferind o comunicare rapidă și eficientă pentru afacerile online.

LiveAgent este soluția omnicanal supremă pentru compania dumneavoastră. Profitați de cele peste 175 de caracteristici și de peste 40 de integrări și instrumente excelente chiar astăzi.

Căutați o alternativă la Customerly?

LiveAgent este o platformă CRM și de centru de apel ce oferă soluții variate de comunicare și gestionare a clienților. Cu LiveAgent puteți crea o experiență mai bună pentru clienți și îmbunătăți relațiile cu aceștia. De asemenea, LiveAgent oferă chat live pentru întreprinderi, care poate reduce timpul de așteptare al clienților și crește implicarea. Este o alternativă eficientă și rentabilă la Zopim.

Cele mai bune alternative de conversații directe conțin un set specific de caracteristici care vă vor ajuta în drumul spre succes. Descoperiți-le chiar astăzi!

Descoperiți cea mai bună alternativă pentru conversații directe

Diminuați volumul de tichete și creșteți vânzările cu asistență fără efort și instrumente de autoajutor integrate în interfața de conversații.

LiveAgent este o alternativă perfectă pentru HelpSpot. Prezentați-vă la sistemul nostru incredibil de ticketing multi-canal și începeți perioada de încercare gratuită.

Căutați o alternativă la HelpSpot?

LiveAgent a crescut timpul de răspuns cu 60% și rata de conversie cu 325%. Este o soluție mai bună decât Kayako și îmbunătățește comunicarea cu clienții.

Căutați o alternativă la Gorgias? Căutarea a luat sfârșit! Încercați LiveAgent pentru nevoile serviciului dumneavoastră pentru clienți. Este inclusă o perioadă de încercare de 14 zile.

Căutați o alternativă la Gorgias?

LiveAgent este o soluție excelentă pentru comunicarea cu clienții, oferind asistență rapidă și precisă. Fiecare utilizator laudă eficiența și rentabilitatea acestui instrument.

Descoperiți de ce LiveAgent este o alternativă minunată la SpiceWorks. Începeți perioada gratuită de probă și descoperiți toate avantajele sistemului de ticketing.

Căutați o alternativă la SpiceWorks?

Ivan Golubović, AVMarket, says LiveAgent is a cost-effective solution that helps manage a large amount of assistance requests.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație