Sunteți în căutarea unei alternative la Helprace?

Descoperiți de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă de pe piață la Helprace.

  • ✓ Fără taxă de instalare
  • ✓ Suport permanent, 24/7
  • ✓ Nu se solicită card bancar
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Sunteți nemulțumit de programul actual de suport?

Obțineți o creștere a gradului de satisfacție al clienților cu cea mai potrivită alternativă la Helprace în ce privește programul de suport. Cu instrumente eficiente cum ar fisistem de ticketing, bază de informații, live chat și suport social media, LiveAgent are tot ce aveți nevoie pentru a vă ajuta să oferiți clienților cel mai bun suport și să obțineți o creștere a productivității agenților. Citiți în continuare despre soluțiile intuitive de suport și aflați dacă reprezintă cea mai bună alternativă la Helprace pentru afacerea dvs.
  • Badge for front runner in real estate CRM software

Economisiți mai mult cu LiveAgent

Avantaje ale comutării la LiveAgent

Rată crescută de conversie

Cu ajutorul website-ului dvs., transformați vizitatorii în clienți și creșteți astfel veniturile.

Timp și bani economisiți

Economisiți timp și bani având o singură soluție care să cuprindă tot ce aveți nevoie.

Productivitate îmbunătățită în rândul agenților

Un set grozav de instrumente, funcționalități și integrări care vă ajută să duceți la bun sfârșit mai multe sarcini.

Helprace vs LiveAgent pe scurt

Funcționalități Liveagent
Încercați gratuit cea mai bună alternativă pentru serviciul de suport clienți!Nu se solicită card bancar.
Helprace
Ticketing
Include un instrument de gestiune care procesează și clasifică solicitările clienților.
LiveAgent oferă servicii de ticketing, cu planul Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Helprace oferă servicii de ticketing cu planul tarifar de $30/lună.
Live Chat
Un widget pentru chat în timp real pe care îl puteți instala pe orice website.
LiveAgent oferă soluția Live Chat.
Helprace nu oferă soluția Live Chat.
Call Center
Un call center care poate fi utilizat pentru a efectua și primi apeluri utilizând funcția de distribuire automată a acestora.
LiveAgent oferă soluția Call Center.
Helprace nu oferă soluția Call Center.
Auto-asistență
O funcție care vă dă posibilitatea de a construi un portal pentru clienți pe care clienții se pot înregistra pentru a accesa propriile tichete și conținutul bazei de cunoștințe.
LiveAgent oferă portalul de auto-asistență în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Helprace oferă portalul de auto-asistență în plan tarifar de $10/agent/lună.
Facebook
O integrare a rețelei Facebook care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Facebook.
Helprace nu oferă integrare pentru Facebook.
Twitter
O integrare a rețelei Twitter care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. De asemenea, integrarea permite utilizatorilor să răspundă Tweet-urilor direct din program.
LiveAgent oferă integrarea pentru Twitter.
Helprace nu oferă integrarea pentru Twitter.
Instagram
O integrare a rețelei Instagram care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă comentariilor și mențiunilor prin intermediul programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Instagram.
Helprace nu oferă integrare pentru Instagram.
Viber
O integrare a rețelei Viber care preia toate comentariile și mențiunile și le transformă în tichete. Integrarea permite de asemenea utilizatorilor să răspundă și să transmită mesaje pe Viber direct din programului help desk pentru social media.
LiveAgent oferă integrare pentru Viber.
Helprace nu oferă integrare pentru Viber.
Baza de informații
O bază care conține informații esențiale, inclusiv un ghid pentru remedierea erorilor, rubrica de întrebări frecvente și articole de tipul "cum să".
LiveAgent oferă posibilitatea creării bazei de informații in cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Helprace oferă posibilitatea creării bazei de informații cu planul tarifar de $10/agent/lună.
Forum pentru clienți
Un panou pentru discuții online pentru clienți care se regăsește în cadrul bazei de informații.
LiveAgent oferă forum pentru clienți în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Helprace oferă forum pentru clienți cu planul tarifar de $10/agent/lună.
Automatizare și Reguli
Puteți automatiza fluxuri de lucru pentru a elimina task-urile repetitive.
LiveAgent oferă soluția automatizării și stabilirii regulilor în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Helprace oferă posibilitatea automatizării și stabilirii regulilor cu planul tarifar de $30/agent/lună.
API
Un set de funcții care permite diferitelor aplicații să funcționeze împreună.
LiveAgent oferă funcții API în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Helprace oferă funcții API cu planul tarifar de $10/agent/lună.
Interactive Voice Response (IVR)
O tehnologie care permite apelanților să navigheze printr-un sistem telefonic înainte de a intra în legătură cu un operator/agent.
LiveAgent oferă soluția IVR.
Helprace nu oferă soluția IVR.
Apeluri video
Un apel care include și video, asemănător cu apelurile de pe Skype, Zoom sau Facetime.
LiveAgent oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
Helprace nu oferă posibilitatea efectuării apelurilor video.
Istoric nelimitat
Tichetele nu expiră și nu sunt șterse - le puteți vizualiza oricând.
LiveAgent oferă istoric nelimitat în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Helprace oferă istoric nelimitat cu planul tarifar de $10/agent/lună.
Număr nelimitat de website-uri
Puteți utiliza programul pe un număr nelimitat de website-uri.
LiveAgent oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Helprace oferă posibilitatea utilizării programului pe un număr nelimitat de website-uri cu planul tarifar de $10/agent/lună.
Număr nelimitat de butoane de chat
Puteți instala un număr nelimitat de butoane de chat pe website-urile dvs.
LiveAgent oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
Helprace nu oferă posibilitatea instalării unui număr nelimitat de butoane de chat.
Tichete/Email-uri nelimitate
Puteți primi un număr nelimitat de email-uri și tichete.
LiveAgent oferă email-uri/tichete nelimitate în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Helprace oferă email-uri/tichete nelimitate cu planul tarifar de $10/agent/lună.
Număr nelimitat de apeluri înregistrate
Înregistrați fiecare apel efectuat sau primit și redați înregistrarea oricând doriți.
LiveAgent oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
Helprace nu oferă posibilitatea înregistrării unui număr nelimitat de apeluri.
Suport permanent 24/7
Oferiți clienților suport permanent, 24/7 fără a fi limitat la un număr maxim de solicitări care pot fi adresate.
LiveAgent oferă opțiunea de suport permanent, 24/7 în cadrul planului Ticket al cărui tarif este $15/agent/lună.
Helprace oferă opțiunea de suport permanent, 24/7, cu planul tarifar de $10/agent/lună.
liveagent tools

Rezolvați sarcinile cu setul potrivit de instrumente

Helprace a făcut o treabă grozavă însă nu orice soluție se potrivește tuturor modelelor de afaceri. Din acest motiv, ar trebui să alegeți pentru afacerea dvs. o alternativă eficientă în ce privește programul de suport clienți. LiveAgent poate însemna foarte mult pentru departamentul dvs de suport. Vorbim despre un sistem excelent de ticketing, cel mai rapid widget de live chat, asistență pentru social media cum ar fi Facebook Messenger, Instagram sau Viber. Împreună cu serviciul de call center și baza de informații, vă putem oferi toate instrumentele de care aveți nevoie pentru a avea cel mai bun serviciu de asistență clienți posibil. Ați dori să vedeți ce pot face aceste instrumente? Dați un click mai jos și încercați-le.

Verificați instrumentele noastre

Live chat extrem de rapid

Un serviciu rapid de live chat este unul dintre cele mai utile instrumente pe care un program de suport îl poate oferi. Vă oferim cel mai rapid widget de live chat, cu o viteză de afisare de numai 2,5 secunde.Acesta vine la pachet cu funcții utile, cum ar fi vizualizarea în timp real a cuvintelor tastate și monitorizarea website-ului ce oferă o mai bună vizibilitate pentru agenții de suport.
Definition of customer engagement
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Aruncați o privire pe varianta demo a serviciului de live chat

Parcurgeți acest video despre serviciul de live chat, pentru a vă forma o idee despre funcționalitățile sale. Nu ezitați să navigați pe canalul nostru de YouTube pentru mai multe video-uri despre alte instrumente și funcționalități.

Cea mai bună experiență de suport clienți

Pentru a putea realiza un program excelent de suport, a fost necesar să întelegem cum să oferim, la rândul nostru suport de excepție clienților noștri.Credem că facem lucrurile cum trebuie și din acest motiv încercăm să fim un exemplu pentru clienții noștri. Oferim clienților noștri suport permanent, 24/7. Ne puteți contacta ori de câte ori aveți nevoie, iar noi vă vom ajuta fără îndoială. Utilizați live chat-ul, trimiteți-ne un email sau contactați-ne telefonic. Scopul nostru, dar și al dvs. este de a oferi cel mai bun suport posibil clienților. Doriți să vă alăturați celorlalți clienți mulțumiți? Dați click mai jos.
get inspired

Ce spun clienții noștri despre LiveAgent

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Sunteți pregătit să încercați o alternativă la Helprace?

Dați click mai jos pentru a începe astăzi perioada gratuită de probă de 14 zile. Nu se solicită introducerea datelor cardului bancar și nici întrunirea anumitor condiții sau obligații. Aveți parte doar de experiența utilizării programului de suport LiveAgent.

Comparați-ne cu programe diferite de suport

Sunteți curios cum ne situăm comparativ cu alte programe populare de suport? Verificați paginile noastre ce conțin comparații și descoperiți beneficiile oferite de LiveAgent.
    Articole legate deAlternativă la Helprace
    LiveAgent este o soluție de asistență care vă permite să vă duceți mai departe serviciul clienți. Email, chat live, rețele de socializare (Facebook, Instagram și multe altele).

    Sunteți în căutarea unei alternative pentru Front?

    Sumarizarea textului de marketing este esențială pentru înțelegerea sa.

    LiveAgent este un centru de asistență care conectează o singură interfață cu multiple canale. Aflați mai multe despre alternativa la OTRS și îmbunătățiți-vă imediat serviciul de asistență.

    Sunteți în căutarea unei alternative la OTRS?

    LiveAgent este o soluție eficientă și ușor de utilizat pentru a îmbunătăți comunicarea și asistența clienților.

    LiveAgent este cea mai bună soluție de asistență pentru clienți, cu acoperire a tuturor canalelor relevante, sistem fiabil de tichete și un preț echitabil. În afară de un chat live puternic, LiveAgent vă oferă alte instrumente grozave, peste 175 de caracteristici și peste 40 de integrări pentru a vă ajuta să oferiți cea mai bună asistență posibilă pentru clienți. LiveAgent are trei mari planuri plătite care nu vă vor depăși bugetul.

    Căutați o alternativă la Zopim?

    Simplificați interacțiunile clienților cu un software de birou de asistență, pentru a vă îmbunătăți imaginea de marketing. Răspundeți la mențiunile sociale și simplificați interacțiunile cu clienții.

    Căutați o alternativă la Gorgias? Căutarea a luat sfârșit! Încercați LiveAgent pentru nevoile serviciului dumneavoastră pentru clienți. Este inclusă o perioadă de încercare de 14 zile.

    Căutați o alternativă la Gorgias?

    LiveAgent este soluția perfectă pentru comunicarea și asistența clienților, fiind apreciată pentru calitatea și eficiența sa.

    Dacă sunteți în căutarea unei alternative puternice Kayako, luați în considerare LiveAgent. Are cel mai rapid widget de chat de pe piață și are peste 179 de funcții utile pentru biroul de asistență

    Căutați o alternativă Kayako?

    LiveAgent este un software multilingv care permite comunicarea eficienta intre clienti si afaceri, in peste 43 de limbi, facilitand astfel construirea de relatii semnificative. Trial gratuit disponibil.

    Căutați o alternativă la Help Scout? Ați auzit de LiveAgent? Aruncați o privire peste beneficii și aflați de ce LiveAgent este cea mai bună alternativă.

    Alternativă la Help Scout

    Descoperă LiveAgent, o alternativă bogată în caracteristici la Help Scout, care ajută la creșterea satisfacției clienților și la reducerea timpului de lucru al agenților.

    Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

    Start Free Trial x