Chat live pentru startup-uri și întreprinderi mici

Impresionați-vă clienții și creșteți satisfacția acestora.
  • ✓ Fără taxă de configurare   
  • ✓ Serviciul clienți 24/7    
  • ✓ Nu este nevoie de card de credit    
  • ✓ Anulați în orice moment
Animație de Antet
Software Helpdesk

Astăzi, așteptările de la o afacere de orice dimensiune, sunt de a satisface cerințele clienților imediat, în unele cazuri chiar și înainte să se gandească clienții la cererea lor.

Timpul lung de așteptare, indiferent dacă este la coada unui magazin tradițional sau pentru livrarea coletelor și apoi lipsa unui suport instantaneu, este un inconvenient frecvent pentru mulți clienți și o cauză a reclamațiilor.

Ca startup sau afacere mică, planul dvs. de afaceri este cel mai probabil axat pe furnizarea celei mai bune experiențe pentru clienți și obținerea unui avantaj competitiv pe nișa dvs.

Importanța furnizării unui serviciu excelent pentru clienți online nu mai este o ramură a interesului unei companii, ci o motivație principală pentru succes.

Cheia pentru obținerea unui scor ridicat de satisfacție a clienților este comunicarea eficientă, pentru care chatul live este o soluție digitală ideală.

Dar software-ul de chat live poate fi mai mult decât un simplu instrument de chat.

Sunteți interesat să aflați mai multe?

Haideți să privim și să aflăm.

Ce este software-ul de chat live?

Pentru companiile de orice dimensiune, un site web este reprezentarea online a mărcii lor. La urma urmei, acolo vor urma cei mai mulți clienți atunci când vor găsi produsele și serviciile companiei – din acest motiv, achiziționarea unui instrument pe care consumatorii îl pot utiliza în mod convenabil pentru a contacta reprezentanții serviciului în timp ce navighează este un atu semnificativ.

Chat-ul live schimbă comunicarea dintr-un proces obositor de ridicare a telefonului sau scrierea unui e-mail pe o platformă de mesagerie instantanee. Prin urmare, necesită cel mai mic efort al clienților pentru a primi răspunsurile la întrebările lor cu doar un click de buton.

Cum și unde apare pe site butonul de chat mic se bazează pe preferințele utilizatorului. În general, este încorporat în paginile care generează cel mai mult trafic. O pagină de plată este o opțiune excelentă, deoarece acolo apare frecvent rata de respingere.

Opțiunile de proiectare pentru buton sunt extinse – de la animație la tip și stil. Toate șabloanele prestabilite sunt disponibile pentru personalizare customizată în galerie. Dacă nu puteți găsi stilul care vi se potrivește, puteți crea unul personalizat încărcând o imagine sau scriind codul HTML.

Unele companii abandonează elementul uman al platformelor lor de comunicare de dragul automatizării. Și chiar dacă chat-ul live acceptă automatizarea de multe feluri, fiți siguri că există un agent uman real pe cealaltă linie. Și nu asta face ca întreaga experiență să fie mai personală?

LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

În acest moment, ceea ce-ți trece prin minte este probabil ceva de genul: „Totul este bine, dar de ce am nevoie de unul?”.

Ei bine, continuați să citiți pentru a afla.

Ce avantaje are chat-ul live în fața telefonului sau emailului?

Confortul și ușurința în utilizare sunt două componente care bifează casetele pentru ideea clienților despre o companie de încredere.

Nu mulți clienți și-ar păstra interesul în achiziționarea unui produs sau achiziționarea unui serviciu dacă serviciul slab pentru clienți ar perturba experiența lor de cumpărare. Ca să nu mai vorbim de probabilitatea unui feedback negativ care poate afecta reputația companiei.

Asistența prin telefon și email nu sunt canale de comunicare învechite. Dimpotrivă. Cu toate acestea, cifrele arată că 79% dintre clienți preferă să discute prin chat cu agenții, din cauza promptitudinii sale, comparativ cu alte canale.

Planificarea bugetară strategică este crucială pentru orice afacere, dar se dublează pentru întreprinderile mici și startup-uri. Implementarea chat-ului live în serviciul dvs. pentru clienți reprezintă una dintre cele mai bune ROI, deoarece este considerabil mai ieftin și are ca rezultat cheltuieli mai mici.

Chiar și cu un buget mic, puteți obține gratuit un instrument de chat limitat, dar totuși extrem de eficient. Operatorii dvs. de servicii clienți vor putea coordona mai multe conversații de chat în timp real, economisind timp și resurse valoroase pentru companie. Acest lucru vă permite să vă concentrați asupra optimizării și elaborării unei strategii de vânzări și de marketing durabile.

Ce beneficii pot avea startup-urile și IMM-urile folosind chat-ul live?

Every contact we have with a customer influences whether or not they’ll come back. We have to be great every time or we’ll lose them.

Kevin Stirtz – Author of More Loyal Customers

O afacere care pune clienții pe primul loc este o afacere care recunoaște cât de valoroși sunt clienții.

Marketingul de relații recunoaște că este mai puțin costisitoare și generează mai multe venituri construirea unei conexiuni de lungă durată cu clienții. Dar pentru companiile care abia încep, factorul cel mai important este să atragă și să transforme clienții potențiali în clienți obișnuiți, cu plată.

Benefits of Live Chat and How to Use It | Live Agent05:52Youtube video: Benefits of Live Chat and How to Use It
Live Agent

Deși startup-urile și întreprinderile mici sunt adesea luate în considerare ca un ansamblu, obiectivele lor nu sunt aceleași.

Chat-ul live poate fi utilizat în trei etape distincte ale călătoriei clienților, care abilitează echipele de asistență atât ale startup-urilor, cât și ale IMM-urilor și se adresează obiectivelor lor specifice::

  • Asistență pentru servicii
  • Vânzări și loialitate
  • Marketing și promovare

Ca parte a unui software complex de asistență, chat-ul live oferă beneficii substanțiale prin funcțiile sale ușor de utilizat.

Căsuța de email universală: Obiectivul principal al serviciului de asistență pentru clienți este de a oferi o experiență pozitivă de servicii pentru clienți, cu fiecare interacțiune dintre client și marcă.

Exemplu de căsuță de email universală (click pentru a mări)

Funcția căsuță de email universală permite agenților să vizualizeze și să răspundă la conversațiile primite de pe orice canal. CRM-ul încorporat înregistrează și stochează toate datele clienților pentru o organizare îmbunătățită, iar abilitățile sale pot fi sporite și mai mult prin integrarea cu software CRM suplimentar.

Invitații de chat proactive: indiferent dacă sunt utilizate singure sau combinate cu alte funcții, pot produce o ROI remarcabil. Când un vizitator aterizează pe site-ul dvs. web, puteți configura o regulă de timp pentru invitația la fereastră pop-up sau o puteți plasa pe o anumită pagină. Este ca și cum ai intra într-un magazin și ai fi întâmpinat de un angajat zâmbitor, gata să te ajute.

Puteți chiar să creați mai multe invitații de chat și să vizați diferite tipuri de clienți.

Invitație la chat din galerie
Exemplu de invitație la chat din galerie (click pentru a mări)

În situația în care conduceți o afacere multinațională, puteți adapta widgetul pentru a-l afișa într-o limbă pe care o preferați. La fel ca butonul de chat, designul, mesajul și stilul unei invitații de chat proactive sunt personalizabile și toate șabloanele pot fi găsite în galerie.

Vizualizare de tastare în timp real: Proactivitatea din partea agenților este ceea ce apreciază clienții. În timpul sesiunii de chat, agenții pot vedea ce tastează clienții în fereastra lor de chat în timp real și se pot pregăti să rezolve orice solicitare înainte chiar înainte ca ei să apese pe butonul de trimitere.

Tastare în timp real

Distribuirea chat-urilor: Puteți îmbunătăți eficiența agenților dvs. și vă puteți asigura că agenții potriviți discută cu clienții selectați. Alegeți trei opțiuni de rute predefinite – atribuire aleatorie, sună la toți, utilizare maximă. Dacă volumul de muncă devine prea copleșitor, puteți seta limita maximă de coadă și puteți oferi agenților dvs. spațiu să respire.

Distribuirea chat-urilor
Exemplu de distribuire a chat-urilor(click pentru a mări)

Pre-chat-ul și formularul offline: ca startup sau întreprindere mică, unul dintre obiectivele dvs. principale este să vă construiți lista de contacte a clienților și să generați mai mulți clienți potențiali.

Puteți activa caracteristica formularului de pre-chat în setări, astfel încât să solicite automat detaliile de contact de la client la începutul unei sesiuni de chat.

Formularul offline vă asigură contactul clienților cu echipa dvs. de servicii, chiar și în afara orelor de program, menținând asistența live 24/7.

Sondaj post-chat: opiniile și feedback-ul vizitatorilor sunt esențiale pentru start-up-uri și întreprinderi mici, deoarece ajută la construirea mărcii și oferă șansa de a reflecta asupra tacticilor și strategiei. Permiteți cumpărătorilor dvs. să ofere feedback cu privire la o sesiune de chat, examinarea produsului sau eficiența agentului.

Aprecierea agenților
Exemplu de apreciere a agentului (click pentru a mări)

Recenziile pozitive ale clienților pot fi apoi utilizate ca dovezi sociale și postate pe site-ul web pentru a obține recomandări. Alternativ, datele colectate pot fi utilizate pentru crearea de conținut, într-o secțiune FAQ(Întrebări și Răspunsuri Frecvente) sau pe un blog. De asemenea, poate descoperi probleme de  navigare pe site neraportate anterior care vă ajută să vă optimizați site-ul. Puteți utiliza, de asemenea, această caracteristică pentru a vă consolida loialitatea și încrederea.

Dacă un client o solicită, puteți trimite transcrierea chat-ului și să fiți cât mai transparent posibil.

Prezentarea generală a chat-urilor: Prezentarea generală a chat-ului vă permite să observați și să colectați informații despre locația vizitatorului, adresa URL sau timpul petrecut navigând pe site-ul web pentru o utilizare ulterioară într-o strategie de marketing.

Imagine de ansamblu a chat-urilor monitorizate de pe website
Exemplu de privire de ansamblu a chat-urilor (dați click pentru a mări)

Urmărire încorporată în chat: Dacă doriți să vedeți dovada eforturilor dvs. pentru a obține noi clienți, urmăriți conversiile din chat-ul live în Google Analytics.

Urmărire încorporată în chat
Exemplu de urmărire încorporată în chat (click pentru a mări)

Dacă doriți să aflați mai multe, puteți accesa pagina noastră cu funcții de chat live sau puteți explora portalul nostru de asistență.

Cum pot agenții de chat live să desfășoare sesiuni de chat mai eficient?

Agenții ar trebui să se concentreze asupra modului de a gestiona diferite puncte de conversație și să respecte regulile etichetei online.

  • Începerea unui chat
  • Punerea în așteptare
  • Transferul unui chat
  • Gestionarea plângerilor
  • Încheierea unui chat

Comunicarea online permite flexibilitate și creativitate într-un anumit grad. Este evident mai ales când vine vorba de răspunsuri canalizate și predefinite.

Aceste texte scurte fac parte dintr-un scenariu mai mare, dar pot fi adaptate pentru fiecare situație și conversație diferite. Reduce nevoia de a introduce manual fiecare răspuns, în special la întrebările frecvente.

Mesaje predefinite
Exemplu de mesaj predefinit (dați click pentru a mări)

Agenții pot dezvolta mai multe răspunsuri care pot fi stocate, partajate și utilizate ca șabloane în departamente. Prin urmare, indiferent cu ce departament sau membru al echipei va discuta clientul, tonul și limba potrivite vor fi coerente în toate părțile.

Chat-ul live poate fi folosit și în scopuri interne?

O modalitate neconvențională de a folosi chat-ul live este în scopuri de instruire. Software-ul de chat este utilizat în principal pentru a comunica cu clienții externi, dar poate fi folosit și ca instrument de comunicare pentru cei interni – angajații.

Căutarea de noi angajați poate fi o sarcină descurajantă. Dar merge în ambele sensuri. Potențialii candidați vor avea câteva întrebări pe care postarea simplă de descriere a postului nu le poate acoperi. Proprietarii de afaceri și echipele de recrutare pot folosi chat-ul live pentru a ușura procesul de integrare.

Chat-ul live este un instrument excelent de utilizat în comunicarea și implicarea interdepartamentală. Prin urmare, poate fi esențial în instruirea personalului. Fiecare departament poate avea unul sau mai multe grupuri de chat intern pentru a oferi asistență rapidă persoanelor sau echipelor.

Chat intern
Exemplu de chat intern (click pentru a mări)

Cum se integrează software-ul de chat live pe site-ul dvs. web?

Când vă înscrieți și primiți acces la contul dvs., integrarea unui widget de chat live pe site-ul dvs. web se face prin simpla copiere și lipire a unui cod HTML scurt —nu este nevoie să descărcați niciun software suplimentar. Dacă doriți să vă integrați cu un alt software sau cu o aplicație, este complet acceptat.

Este chat-ul live o soluție sigură?

Primirea numeroaselor cereri de la tot felul de platforme diferite poate crea o preocupare considerabilă de securitate la un nivel istoric. Oricine dorește să stabilească o prezență puternică online trebuie să ia măsurile necesare pentru a se proteja pe ei înșiși și pe clienții lor.

Din acest motiv, puteți verifica pagina cu caracteristicile de securitate sau puteți afla mai multe citind Politica de confidențialitate și de securitate a LiveAgent..

Încă nu sunteți sigur dacă chat-ul live este instrumentul potrivit pentru compania dvs.?

Începeți testarea gratuită de 14 zile, nu este necesar cardul de credit, și alăturați-vă celor 35.000 de afaceri care folosesc deja LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Dacă doriți să vedeți toate planurile noastre accesibile care oferă funcții suplimentare, accesați pagina noastră de prețuri.

Baza de cunoștințe

Dacă doriți să aflați mai multe, accesați baza noastră de cunoștințe pentru informații suplimentare.

Business Solution for Startups and SMBs

Learn how multi-channel help desk software benefits Startups and SMBs.

FAQ

What is live chat software?

Live chat is a digital communication channel activated by clicking on a small chat widget embedded strategically on the website. The design of the button is based on the user's or company's preferences.

What advantages does live chat have over the phone or email?

Live chat provides customers convenient access to support agents without the need to leave the website. Companies can use a free chat tool with limited features even on a small budget but still deliver instant online support.

How can Startups and SMbs benefit from using live chat?

Utilizing live chat and its features during the three distinct stages of the customers' journey can empower both Startups and SMBs to grow their business, modify their strategies and reach their individual goals.

How can live chat operatives conduct chat sessions?

Agents should focus on handling different conversation points and following online etiquette rules while keeping their professionalism and human touch.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.

  • WebMaster Deals

    Răzvan Sava

    Webmaster Deals

    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.

Sistemele de tichete de asistență ajută echipele să gestioneze volume mari de solicitări de pe mai multe canale și le permit să răspundă la întrebări rapid și în cunoștință de cauză.

Sistemul de tichete de asistență

LiveAgent oferă un sistem de tichete de asistență cu o interfață de utilizare (UI) intuitivă, care combină toate canalele de comunicare. Fluxul hibrid de tichete asigură că toate comunicările rămân în același tichet hibrid sub același ID de tichet. Agenții au întotdeauna cantitatea optimă de lucru datorită distribuirii automate a tichetelor. LiveAgent oferă informații complete despre clienți și instrumente puternice de autoserviciu. Fără contracte și fără taxe ascunse, cu prețuri transparente și corecte, LiveAgent oferă cea mai bună valoare pentru banii dvs.

Ghidați-vă clienții și clienții potențiali prin canalul de vânzări al magazinului dvs. de comerț electronic, prin utilizarea software-ului de chat live de la LiveAgent.

Chat live pentru comerț electronic și servicii

LiveAgent oferă șabloane de e-mail și chat proactiv pentru a îmbunătăți implicarea clienților și a crește vânzările. Chat-ul live poate fi utilizat ca o alternativă la canalele tradiționale de comunicare, permițând oferirea de ajutor instantaneu în timp ce navighează pe site-ul web. Acesta poate fi un avantaj investițional pentru afacerile de comerț electronic, oferind servicii personale prin intermediul unui mediu impersonal.

LiveAgent este declarat programul de suport clienți numărul 1 pentru afaceri mici în anul 2020. Accesați imediat perioada gratuită de probă și observați cum afacerea dvs. se dezvoltă.

Program de suport clienți pentru afaceri mici

LiveAgent este o program de suport intens utilizat pentru a dezvolta afaceri și a răspunde propunerilor de afaceri mai rapid. Este preferat de agenții de marketing, de resurse umane și de dezvoltare, iar serviciul live chat este tot mai popular. În plus, LiveAgent oferă alternative pentru Olark și LiveCall, fiind esențial în oferirea asistenței clienților. Programul poate fi folosit și pentru instituțiile guvernamentale, oferind o mai bună organizare și automatizare a comunicațiilor. Analizele pot fi folosite pentru a identifica problemele recurente și perfecționa planurile.

Captivați clientela agenției dvs. și oferiți asistență instantanee vizitatorilor site-ului web cu cel mai rapid software de chat live de pe piață.

Software de chat live pentru agenții

Chat-ul live poate avea un impact pozitiv asupra ratelor de conversie, oferind celor din domeniul marketingului mai multe modalități de promovare și informare a clienților. Acesta poate fi integrat cu rețelele de socializare și este util pentru agențiile de publicitate, generarea de potențiali clienți, marketingul bazat pe conturi, relațiile publice și turism. Chat-ul live este, de asemenea, rentabil și poate crește încrederea dintre companii și clienți.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație