Alegerea potrivită pentru companii mici

Complet accesibilă, flexibilă și care poate fi personalizată conform nevoilor dvs.

  • ✓ Fără taxă de instalare    
  • ✓ Suport permanent, 24/7    
  • ✓ Nu se solicită card bancar    
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Generați mai multe încasări

Creați experiențe plăcute pentru clienți și veți obține mai multe venituri.

97%

Îmbunătățiți gradul de satisfacție al clienților

Impresionați-vă clienții cu rapiditatea răspunsului dvs.

16×

Creșteți valoarea clientului

Vindeți mai mult prin atragerea și menținerea loialității clienților.

Business background

Program de suport clienți pentru afaceri mici

Dezvoltați-vă afacerea cu un program de suport clienți mai performant. Alegeți LiveAgent, cel mai apreciat program de suport clienți pentru afaceri mici în anul 2020. Fiți mai aproape de clienții dvs. și oferiți-le suport imediat cu LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Descoperiți programul de asistență clienți pentru afaceri mici

Woman holding a smartphone in hand

Fiți ușor de contactat și disponibil

Indiferent că sunteți un start-up de dimensiuni mici sau mari, clienții, potențialii investitori sau partenerii din același domeniu vor comunica cu dvs. prin email, call center sau live chat, un serviciu foarte convenabil. Profitați de beneficiile serviciului de live chat și a căsuței de email universală și transformați orice oportunitate într-o experiență remarcabilă. Fiecare mesaj contează și face diferența.

Optimizați-vă fluxul de lucru și sarcinile de zi cu zi

Start-up-urile și companiile mici și mijlocii alcătuiesc cea mai mare parte a economiei naționale și contribuie în cea mai mare măsura la realizarea PIB-ului. Acestea activează în diverse domenii, sub diferite forme și dimensiuni. Cu toate acestea, toate au în comun un lucru și anume să aibă clienți loiali și mulțumiți. Implementând programul multichannel de suport pentru afaceri mici poate avea un impact însemnat asupra sarcinilor zilnice. Utilizați funcționalitățile perfect automatizate precum reguli, norme de timp, distribuire automată a apelurilor și multe altele. Investiți timpul astfel economisit în alte direcții ale afacerii dvs.

Organize your projects
Learn from customer analytics and insights

Fiți de ajutor viitorilor colegi

Candidații pot fi câteodată indeciși atunci când aplică pentru un loc de muncă. Postarea unui loc de muncă online incluzând și o descriere detaliată nu este suficientă câteodată, întrucât pot apărea noi semne de întrebare. Oferiți asistență imediată și fără cusur viitorilor colegi cu ajutorul serviciului de live chat în timp real și ajutați-i astfel să facă alegerea potrivită!

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

Oferim servicii de migrare de la cele mai populare soluții de suport.

Care sunt avantajele de care beneficiază start-up-ul & companiile mici și mijlocii prin implementarea soluției LiveAgent?

Asistență pentru clienți 24/7

Oferiți suport permanent, 24/7/365 prin crearea unor centre de auto-asistență care să conțină informații relevante și răspunsuri la întrebările cel mai frecvent adresate.

Obțineți un grad înalt al indicatorului ROI

Convertiți prospecții în clienți și generați un venit de 500% din investiție.

Atrageți loialitatea clienților

Atrageți loialitatea clienților pe termen lung prin oferte personalizate, acomodare și suport de excepție.

Customer providing review for service on mobile phone

Creșteți gradul de satisfacție al clienților

Cum poate compania dvs, fie start-up, fie companie mică sau mijlocie să obțină o eficiență înaltă, să-și diminueze costurile și să-și îmbunătățească gradul de satisfacție al clienților, toate în același timp? Adoptați soluția multichannel LiveAgent, oferiți suport de excepție prin toate canalele importante de comunicare și echipați-vă agenții cu funcționalități adevărate opere de artă.

Plătiți mai puțin pentru mai multe funcționalități

Există numeroase opțiuni pe care start-up-urile, companiile mici și mijlocii le pot lua în calcul pentru a investi timp și bani. Cheltuielile se adună rapid. Noi, cei de la LiveAgent credem că ar trebui să alegeți doar acele funcții care se potrivesc cel mai bine afacerii dvs. și că întotdeauna trebuie să aveți opțiuni, nu limitări.

Do more customer support for less money
Woman ordering food

Obțineți mai multe vânzări în timp real

Implementând programul de suport de la LiveAgent, nu trebuie să mai integrați un alt instrument de live chat, întrucât LiveAgent conține serviciul de live chat cu funcționalități avansate și perfect automatizate, formulare de pre-chat, anexe, chestionare pentru aprecierea gradului de satisfacție, precum și personalizarea acestora.

Cele mai accesibile tarife

Obțineți soluția profesională de help desk la un preț fix lunar, fără costuri ascunse sau obligații pe termen lung. Înregistrați-vă pentru perioada gratuită de probă de 14 zile pentru a avea acces la toate funcționalitățile. Nu mai stați pe gânduri! Începeți să oferiți răspunsuri rapide clienților chiar de astăzi!

$9 lună

Small business

  • Istoric nelimitat al tichetelor
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 lună

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 lună

Gratuit

  • 7 zile de istoric al tichetelor
  • 1 adresă de e-mail
  • 1 buton de chat
  • 1 contact form

Veți Fi pe Mâini Bune!

Știți ce au în comun Huawei, BMW, Yamaha și O2? Ați ghicit… LiveAgent!

Încercați-l acum gratuit Nu se solicită card bancar

FAQ

De ce au nevoie afacerile mici de un program de suport?

Programul de suport pentru afacerile mici poate avea un impact semnificativ în ce privește cunoașterea brand-ului de către clienți. Oferirea unui suport eficient și competent clienților stă la baza diferențierii în rândul companiilor. În marea majoritatea a cazurilor, un serviciu calitativ de suport clienți este mai apreciat și mai prețios decât prețurile competitive sau chiar decât calitatea produselor.

Ce oferă LiveAgent afacerilor mici?

LiveAgent oferă două variante pentru afaceri mici. Prima variantă este contul gratuit. Deși are anumite limitări, poate fi de mare ajutor unui start-up sau unei afaceri mici. Dar, dacă sunteți dispus să investiți într-un serviciu de suport bogat în funcționalități, abonamentul nostru Tichet reprezintă cea mai bună opțiune. Este accesibil ca preț și reprezintă un mod eficient de a oferi servicii de suport de primă clasă!

Prin ce se remarcă programul de asistență pentru afaceri mici?

LiveAgent se remarcă în principal prin funcționalitățile puse la dispoziție. Abonamentul nostru Tichet, care este de obicei cel pe care companiile mici îl aleg, are un număr nelimitat de tichete și evoluția lor, adrese de email, interfață pentru clienți, forum. Cu toate acestea, sunt anumite limite în ce privește personalizarea sau accesibilitatea altor funcții. Pentru a vedea lista tuturor funcționalităților unui abonament, verificați lista noastră de prețuri.

Cum stiți ce program de suport clienți să alegeți pentru mica dvs. afacere?

Primul pas ar fi să stabiliți care sunt nevoile dvs. în ce privește serviciul de suport clienți. De îndată ce ați întocmit această listă, puteți începe să vă documentați despre companii. Cea mai bună metodă de a face acest lucru este să verificați mărturiile și review-urile publicate de companii de renume, cum ar fi G2 sau Capterra. Următorul pas este să comparați funcționalitățile, eficiența și bineînțeles prețul. Acest lucru vă va ajuta la micșorarea listei. Și nu în ultimul rând testați programul de suport înainte de a opta pentru un abonament. Permiteți-le agenților dvs. să testeze eficiența și funcționalitățile și alegeți-le pe cele care se potrivesc cel mai bine companiei dvs. Prioritatea numărul 1 a LiveAgent este de a avea clienți mulțumiți și fericiți. Așadar, oferim de asemenea o perioadă gratuită de probă de 14 zile pentru toate tipurile noastre de abonament.

Related Articles to Program de Suport Clienți pentru Afaceri Mici
Programele educaționale și ONG-urile sunt dornice să construiască relații personale, întrucât pentru asta sunt create. Cu toate acestea, o sugestie bună pentru ei ar fi să își desfășoare activitățile de ordin personal cu LiveAgent pentru a economisi timp cu sarcinile operaționale.

Porgramul de suport pentru instituții educaționale și ONG-uri

LiveAgent poate economisi timp pentru actiuni operationale prin centralizarea tuturor canalelor de comunicare intr-un singur loc, ceea ce este vital pentru dezvoltarea afacerii. In plus, acest serviciu este util pentru programele educaționale si ONG-uri in vederea construirii de relatii personale de durata.

Dacă sunteți în căutarea unei baze de cunoștințe gratuite, LiveAgent vă poate conecta cu una gratuită. Aruncați o privire la soluția noastră de asistență și aflați mai multe.

Căutați un software gratuit cu bază de cunoștințe?

Instrumentul bazei de cunoștințe LiveAgent vă permite să alegeți dintre modele de baze de cunoștințe predefinite și să personalizați desenele cu antetul/subsolul HTML. După alegerea designului, puteți umple baza de cunoștințe cu conținut relevant pentru clienți și pentru echipa dvs.

Sistemele de tichete de asistență ajută echipele să gestioneze volume mari de solicitări de pe mai multe canale și le permit să răspundă la întrebări rapid și în cunoștință de cauză.

Sistemul de tichete de asistență

LiveAgent oferă un sistem de tichete de asistență cu o interfață de utilizare (UI) intuitivă, care combină toate canalele de comunicare. Fluxul hibrid de tichete asigură că toate comunicările rămân în același tichet hibrid sub același ID de tichet. Agenții au întotdeauna cantitatea optimă de lucru datorită distribuirii automate a tichetelor. LiveAgent oferă informații complete despre clienți și instrumente puternice de autoserviciu. Fără contracte și fără taxe ascunse, cu prețuri transparente și corecte, LiveAgent oferă cea mai bună valoare pentru banii dvs.

LiveAgent este un program de suport care se adaptează nevoilor diferitelor modele de business. LiveAgent vine în sprijinul companiei dvs. prin serviciul clienți. Începeți astăzi perioada de probă de 14 zile. Nu se solicită card bancar. Descoperiți cum se încadrează LiveAgent în nișa dvs. si cum se bazează agenții, instituțiile de învățământ și ONG-urile pe LiveAgent.

O soluție completă pentru diverse modele de afaceri

LiveAgent este preferat față de ZenDesk de către mulți utilizatori datorită nivelului avansat de automatizare, prețului accesibil și echipei de asistență întotdeauna disponibile. Funcționalitatea este minunată, facilitând utilizarea formularelor de contact, chat-ului live, bazelor de date și integrării cu rețelele sociale. De asemenea, LiveAgent acceptă atașarea fișierelor și organizează fluxul de e-mailuri mai ușor decât ZenDesk, ceea ce îi face un instrument excelent pentru sprijinul clienților. Utilizatorii se declară satisfăcuți și de stabilitatea serviciului, care funcționează bine și pe platformele mobile.

Continuați astăzi cu software-ul de interacțiune cu clienții. Rămâneți la curent cu toate cererile clienților și îmbunătățiți experiența clienților pe toate canalele.

Mergeți mână în mână cu clienții dvs.

LiveAgent este o soluție excelentă de comunicare prin chat pentru clienți, conform unor recenzii pozitive. Această soluție îmbunătățește serviciul pentru clienți, accelerând comunicarea și oferind informații precise. Folosind LiveAgent, timpul de răspuns crește cu 60%, iar rata de conversie a crescut la 325% în prima lună. Acest instrument este ușor de utilizat, îmbunătățind productivitatea pentru clienți și agenți.

Un serviciu excelent de asistență pentru clienți începe cu un mai bun program informatic de birou de asistență. Vedeți toate beneficiile oferite de LiveAgent și începeți să îl utilizați în doar 5 minute.

Oferiți clienților servicii de asistență excelente.

LiveAgent este o platformă excelentă pentru asistența clienților în afacerile online, potrivit mai multor utilizatori. Aceasta este ușor de utilizat, oferă funcționalități utile de raportare și îmbunătățește serviciul pentru clienți, ceea ce creează rate mai mari de rentabilitate și creșterea satisfacției clienților. Utilizatorii au observat, de asemenea, că platforma este o soluție rentabilă, cu agenți nelimitați, suport pentru poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică pentru un preț rezonabil.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

×
Programați un apel unu-la-unu și descoperiți cum LiveAgent poate fi avantajos afacerii dumneavoastră.

Suntem disponibili pe mai multe date

Programați o demonstrație