Porgramul de suport pentru instituții educaționale și ONG-uri
LiveAgent poate economisi timp pentru actiuni operationale prin centralizarea tuturor canalelor de comunicare intr-un singur loc, ceea ce este vital pentru dezvoltarea afacerii. In plus, acest serviciu este util pentru programele educaționale si ONG-uri in vederea construirii de relatii personale de durata.
Căutați un software gratuit cu bază de cunoștințe?
Instrumentul bazei de cunoștințe LiveAgent vă permite să alegeți dintre modele de baze de cunoștințe predefinite și să personalizați desenele cu antetul/subsolul HTML. După alegerea designului, puteți umple baza de cunoștințe cu conținut relevant pentru clienți și pentru echipa dvs.
Sistemul de tichete de asistență
LiveAgent oferă un sistem de tichete de asistență cu o interfață de utilizare (UI) intuitivă, care combină toate canalele de comunicare. Fluxul hibrid de tichete asigură că toate comunicările rămân în același tichet hibrid sub același ID de tichet. Agenții au întotdeauna cantitatea optimă de lucru datorită distribuirii automate a tichetelor. LiveAgent oferă informații complete despre clienți și instrumente puternice de autoserviciu. Fără contracte și fără taxe ascunse, cu prețuri transparente și corecte, LiveAgent oferă cea mai bună valoare pentru banii dvs.
O soluție completă pentru diverse modele de afaceri
LiveAgent este preferat față de ZenDesk de către mulți utilizatori datorită nivelului avansat de automatizare, prețului accesibil și echipei de asistență întotdeauna disponibile. Funcționalitatea este minunată, facilitând utilizarea formularelor de contact, chat-ului live, bazelor de date și integrării cu rețelele sociale. De asemenea, LiveAgent acceptă atașarea fișierelor și organizează fluxul de e-mailuri mai ușor decât ZenDesk, ceea ce îi face un instrument excelent pentru sprijinul clienților. Utilizatorii se declară satisfăcuți și de stabilitatea serviciului, care funcționează bine și pe platformele mobile.
Mergeți mână în mână cu clienții dvs.
LiveAgent este o soluție excelentă de comunicare prin chat pentru clienți, conform unor recenzii pozitive. Această soluție îmbunătățește serviciul pentru clienți, accelerând comunicarea și oferind informații precise. Folosind LiveAgent, timpul de răspuns crește cu 60%, iar rata de conversie a crescut la 325% în prima lună. Acest instrument este ușor de utilizat, îmbunătățind productivitatea pentru clienți și agenți.
Oferiți clienților servicii de asistență excelente.
LiveAgent este o platformă excelentă pentru asistența clienților în afacerile online, potrivit mai multor utilizatori. Aceasta este ușor de utilizat, oferă funcționalități utile de raportare și îmbunătățește serviciul pentru clienți, ceea ce creează rate mai mari de rentabilitate și creșterea satisfacției clienților. Utilizatorii au observat, de asemenea, că platforma este o soluție rentabilă, cu agenți nelimitați, suport pentru poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică pentru un preț rezonabil.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date