Creați experiențe plăcute pentru clienți și veți obține mai multe venituri.
Impresionați-vă clienții cu rapiditatea răspunsului dvs.
Vindeți mai mult prin atragerea și menținerea loialității clienților.
Dezvoltați-vă afacerea cu un program de suport clienți mai performant. Alegeți LiveAgent, cel mai apreciat program de suport clienți pentru afaceri mici în anul 2020. Fiți mai aproape de clienții dvs. și oferiți-le suport imediat cu LiveAgent.
Datele sunt transmise prin mașină...
Înregistrându-mă, accept Termeni și condiții și Politică de confidențialitate.
Indiferent că sunteți un start-up de dimensiuni mici sau mari, clienții, potențialii investitori sau partenerii din același domeniu vor comunica cu dvs. prin email, call center sau live chat, un serviciu foarte convenabil. Profitați de beneficiile serviciului de live chat și a căsuței de email universală și transformați orice oportunitate într-o experiență remarcabilă. Fiecare mesaj contează și face diferența.
Start-up-urile și companiile mici și mijlocii alcătuiesc cea mai mare parte a economiei naționale și contribuie în cea mai mare măsura la realizarea PIB-ului. Acestea activează în diverse domenii, sub diferite forme și dimensiuni. Cu toate acestea, toate au în comun un lucru și anume să aibă clienți loiali și mulțumiți. Implementând programul multichannel de suport pentru afaceri mici poate avea un impact însemnat asupra sarcinilor zilnice. Utilizați funcționalitățile perfect automatizate precum reguli, norme de timp, distribuire automată a apelurilor și multe altele. Investiți timpul astfel economisit în alte direcții ale afacerii dvs.
Candidații pot fi câteodată indeciși atunci când aplică pentru un loc de muncă. Postarea unui loc de muncă online incluzând și o descriere detaliată nu este suficientă câteodată, întrucât pot apărea noi semne de întrebare. Oferiți asistență imediată și fără cusur viitorilor colegi cu ajutorul serviciului de live chat în timp real și ajutați-i astfel să facă alegerea potrivită!
Oferim servicii de migrare de la cele mai populare soluții de suport.
Oferiți suport permanent, 24/7/365 prin crearea unor centre de auto-asistență care să conțină informații relevante și răspunsuri la întrebările cel mai frecvent adresate.
Convertiți prospecții în clienți și generați un venit de 500% din investiție.
Atrageți loialitatea clienților pe termen lung prin oferte personalizate, acomodare și suport de excepție.
Cum poate compania dvs, fie start-up, fie companie mică sau mijlocie să obțină o eficiență înaltă, să-și diminueze costurile și să-și îmbunătățească gradul de satisfacție al clienților, toate în același timp? Adoptați soluția multichannel LiveAgent, oferiți suport de excepție prin toate canalele importante de comunicare și echipați-vă agenții cu funcționalități adevărate opere de artă.
Există numeroase opțiuni pe care start-up-urile, companiile mici și mijlocii le pot lua în calcul pentru a investi timp și bani. Cheltuielile se adună rapid. Noi, cei de la LiveAgent credem că ar trebui să alegeți doar acele funcții care se potrivesc cel mai bine afacerii dvs. și că întotdeauna trebuie să aveți opțiuni, nu limitări.
Implementând programul de suport de la LiveAgent, nu trebuie să mai integrați un alt instrument de live chat, întrucât LiveAgent conține serviciul de live chat cu funcționalități avansate și perfect automatizate, formulare de pre-chat, anexe, chestionare pentru aprecierea gradului de satisfacție, precum și personalizarea acestora.
Obțineți soluția profesională de help desk la un preț fix lunar, fără costuri ascunse sau obligații pe termen lung. Înregistrați-vă pentru perioada gratuită de probă de 14 zile pentru a avea acces la toate funcționalitățile. Nu mai stați pe gânduri! Începeți să oferiți răspunsuri rapide clienților chiar de astăzi!
Most Popular
Programul de suport pentru afacerile mici poate avea un impact semnificativ în ce privește cunoașterea brand-ului de către clienți. Oferirea unui suport eficient și competent clienților stă la baza diferențierii în rândul companiilor. În marea majoritatea a cazurilor, un serviciu calitativ de suport clienți este mai apreciat și mai prețios decât prețurile competitive sau chiar decât calitatea produselor.
LiveAgent oferă două variante pentru afaceri mici. Prima variantă este contul gratuit. Deși are anumite limitări, poate fi de mare ajutor unui start-up sau unei afaceri mici. Dar, dacă sunteți dispus să investiți într-un serviciu de suport bogat în funcționalități, abonamentul nostru Tichet reprezintă cea mai bună opțiune. Este accesibil ca preț și reprezintă un mod eficient de a oferi servicii de suport de primă clasă!
LiveAgent se remarcă în principal prin funcționalitățile puse la dispoziție. Abonamentul nostru Tichet, care este de obicei cel pe care companiile mici îl aleg, are un număr nelimitat de tichete și evoluția lor, adrese de email, interfață pentru clienți, forum. Cu toate acestea, sunt anumite limite în ce privește personalizarea sau accesibilitatea altor funcții. Pentru a vedea lista tuturor funcționalităților unui abonament, verificați lista noastră de prețuri.
Primul pas ar fi să stabiliți care sunt nevoile dvs. în ce privește serviciul de suport clienți. De îndată ce ați întocmit această listă, puteți începe să vă documentați despre companii. Cea mai bună metodă de a face acest lucru este să verificați mărturiile și review-urile publicate de companii de renume, cum ar fi G2 sau Capterra. Următorul pas este să comparați funcționalitățile, eficiența și bineînțeles prețul. Acest lucru vă va ajuta la micșorarea listei. Și nu în ultimul rând testați programul de suport înainte de a opta pentru un abonament. Permiteți-le agenților dvs. să testeze eficiența și funcționalitățile și alegeți-le pe cele care se potrivesc cel mai bine companiei dvs. Prioritatea numărul 1 a LiveAgent este de a avea clienți mulțumiți și fericiți. Așadar, oferim de asemenea o perioadă gratuită de probă de 14 zile pentru toate tipurile noastre de abonament.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date