Program Gratuit de Call Center
LiveAgent oferă servicii de suport pentru clienți cu caracteristici personalizate, integrări cu alte platforme și asistență tehnică pentru migrarea datelor. Compania oferă software pentru serviciul clienților, sisteme de telefonie VoIP și alte soluții, prin intermediul cărora utilizatorii pot primi noutăți și actualizări prin intermediul unui buletin informativ. Deținerea unui call center virtual este o metodă eficientă de a începe oferirea unui suport de excepție clienților dvs. Programul de call center poate fi cu sau fără plată și reprezintă o soluție care permite agenților să primească și să efectueze apeluri precum și să acceseze informațiile necesare, cum ar fi istoricul apelurilor, ceea ce duce la îmbunătățirea experienței clienților. Furnizorii de programe software pot seta sistemul call center cu ușurință, în schimbul unei taxe lunare, însă este important să revizuiți cu atenție care sunt funcționalitățile și serviciile incluse în sistemul call center pe care doriți să îl achiziționați, mai ales dacă optați pentru unul gratuit.
Refresher, Ready2Order, Nutricia, Martinus, L&L Europe, Huawei, Hostinger, Habrahabr, Finančná Správa și E-ville sunt unele dintre companiile descrise în text, care își desfășoară activitatea în domenii precum stil de viață, tehnologie, jocuri de noroc online, e-commerce și servicii financiare pentru firme.
Porgramul de suport pentru instituții educaționale și ONG-uri
LiveAgent poate economisi timp pentru actiuni operationale prin centralizarea tuturor canalelor de comunicare intr-un singur loc, ceea ce este vital pentru dezvoltarea afacerii. In plus, acest serviciu este util pentru programele educaționale si ONG-uri in vederea construirii de relatii personale de durata.
Faceți cunoștință cu Răzbunătorii noștri pentru succesul clienților
Se prezintă programul de lucru al Managerilor de succes clienți Michaela, Andrej și Laura cu ora Vienei în CET. Michaela: Luni, Miercuri și Vineri 9:00-17:00, Marți și Joi 11:00-19:00; Andrej: de Luni până Miercuri și Vineri de la 11:00-19:00 și Joi de la 7:00-15:00; Laura: Luni, Miercuri și Vineri 9:00-17:00, Marți și Joi 11:00-19:00.
LiveAgent caută noui membri ai echipei pentru diverse poziții. Acestea includ administrator sistem, director de marketing, programator PHP, copywriter și manager junior de succes a clienților. Beneficiile includ birou la domiciliu până la sfârșitul COVID-19, program de lucru flexibil, birouri moderne, indemnizație zilnică pentru prânz, card multisport și multe altele. Domeniile de lucru variază de la întreținerea infrastructurii cloud și monitorizarea siguranței până la crearea de noi funcții pentru software-ul de asistență.
Sistemul de tichete de asistență
LiveAgent oferă un sistem de tichete de asistență cu o interfață de utilizare (UI) intuitivă, care combină toate canalele de comunicare. Fluxul hibrid de tichete asigură că toate comunicările rămân în același tichet hibrid sub același ID de tichet. Agenții au întotdeauna cantitatea optimă de lucru datorită distribuirii automate a tichetelor. LiveAgent oferă informații complete despre clienți și instrumente puternice de autoserviciu. Fără contracte și fără taxe ascunse, cu prețuri transparente și corecte, LiveAgent oferă cea mai bună valoare pentru banii dvs.
Vă mulțumim pentru că v-ați înregistrat recent pentru un cont pe LiveAgent.
Vă vom trimite un mesaj prin poștă electronică cu datele de autentificare, imediat după ce contul dumneavoastră este instalat.
Dacă așteptați o scurtă perioadă, vă veți putea acces contul direct de acolo după finalizarea instalării.
După ce procesul este finalizat, vă vom trimite datele de autentificare în căsuța poștală.
Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.
Suntem disponibili pe mai multe date