Oferiți clienților
servicii de asistență excelente.

Răspundeți la mai multe tichete cu un program universal de birou de asistență.

  • ✓ Fără tarif de configurare
  • ✓ Asistență 24/7 pentru clienți
  • ✓ Nu este necesar cardul bancar
  • ✓ Anulați oricând
Utilizat de
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo

Salut, mă numesc Ioan, cum vă pot ajuta?

 

Doresc să verific starea comenzii mele.

Nicio problemă. Vă rog să îmi furnizați codul de identificare a comenzii dumneavoastră.

Codul comenzii mele este GQ34566

 

Conectați-vă cu
clienții dumneavoastră pe toate canalele

Descoperiți peste 130 de caracteristici de gestionare a tichetelor și peste 200 de integrări cu instrumentele pe care veți ajunge să le îndrăgiți.

LiveAgent multichannel help desk software
LiveAgent multichannel help desk software

Interfață de conversații

Cel mai bine evaluată interfață de conversații din lume

Creșteți implicarea și simplificați cumpărăturile cu interfața noastră elegantă de conversații directe. Oferiți asistență personalizată în timp real și invitați-vă clienții la conversație pe baza timpului petrecut pe pagina dumneavoastră de internet, a locației acestora și a paginilor vizitate de aceștia.

  • Previzualizarea mesajelor primite
  • Sistem CRM încorporat
  • Direcționarea automată a conversației
 
LiveAgent live chat window
LivAgent's call center features

Centru de apeluri

Asistență telefonică dematerializată pentru afaceri moderne

Îmbunătățiți satisfacția clienților prin reducerea timpilor de așteptare cu programul nostru informatic de centru de apeluri dematerializat. Bucurați-vă de mai multă flexibilitate, economii semnificativ mai mari și o eficiență mai mare cu funcții de apelare inversă, răspunsuri vocale interactive, distribuirea automată a apelurilor și apeluri video.

  • Înregistrări nelimitate pentru apeluri

  • Transferuri de apel asistate

  • Potrivit pentru apelurile de intrare și de ieșire
 

Gestionarea tichetelor

Un program simplu și totodată puternic de gestionare a tichetelor

Economisiți timp prin gestionarea tuturor mesajelor clienților într-o singură aplicație. Țineți evidența tuturor conversațiilor, integrați-vă instrumentele preferate, automatizați activitățile repetitive, lucrați ca o echipă și luați decizii comerciale mai bune în funcție de informațiile bazate pe date reale.

  • Domenii personalizate
  • Număr nelimitat de utilizatori
  • Pe deplin personalizabil și scalabil
Hybrid ticketing system in help desk software - LiveAgent

Testimoniale

Descoperiți de ce clienților noștri le place să lucreze cu LiveAgent

  • Roman Bosch
    Este o plăcere să avem un portal excelent, care îmbunătățește serviciul nostru pentru clienți.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent îi împuternicește pe agenții noștri să ofere o asistență mai bună, mai rapidă și mai precisă.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent ne-a ajutat să atingem 2 obiective importante: creșterea satisfacției clienților, și vânzările.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Folosim LiveAgent din luna august și suntem foarte mulțumiți.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Răzvan Sava
    De când folosim LiveAgent, timpul nostru de răspuns a crescut cu 60%.
    Răzvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Rata noastră de conversie, pe care o plătește clientul, a crescut la 325% în prima lună, și am început să...
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Trebuie să spun că nu am experimentat niciodată o astfel de abordare profesională în ceea ce privesc clienții.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Considerăm că LiveAgent este, de departe, cea mai bună soluție de chat live.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Folosim LiveAgent pe toate site-urile noastre de ecommerce. Instrumentul este ușor de utilizat și ne îmbunătățește productivitatea.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Cu LiveAgent, putem oferi asistență clienților noștri, oriunde s-ar afla.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Pot recomanda LiveAgent oricui este interesat să îmbunătățească și să ofere mai multă efciență serviciului său pentru clienți.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Suntem siguri că ne-am petrece 90% din zi, sortând e-mailuri, dacă nu am avea LiveAgent.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Cu LiveAgent reușim să ne menținem jucătorii fericiți, oferindu-le asistență mai eficientă, rezultând rate de rentabilitate mai mari.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent este de încredere, la prețuri rezonabile, și pur și simplu o alegere excelentă pentru orice afacere online, cu ritm...
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Nouă ne place deoarece este ușor de utilizat și oferă funcționalități excelente, precum caracteristici utile de raportare.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Noi iubim LiveAgent - facilitează sprijinirea clienților noștri.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Ne place să oferim clienților noștri cea mai bună experiență în ceea ce privește asistența. De aceea am ales LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    De la configurare, la asistență continuă și tot ceea ce se poate afla între cele două, echipa de la LiveAgent...
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent ne economisește în fiecare zi sute de minute prețioase, prin ordinea și claritatea serviciului cu clienții.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Agenți nelimitați, poștă electronică, rețele sociale și integrare telefonică. Toate acestea pentru mai puțin decât plăteam furnizorului nostru anterior.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Folosim LiveAgent din 2013. Nu ne putem imagina cum e să lucrăm fără ei.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Este o soluție rentabilă care vă poate ajuta cu o cantitate mare în privința solicitărilor de asistență prin intermediul unor...
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Să răspunzi la emailuri din Outlook era atât de greu de gestionat. Cu LiveAgent suntem siguri că răspundem la timp...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent este atât de minunat. Cu foarte puțin timp și efort, l-am avut și l-am pus în funcțiune fără probleme...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Recomand produsul LiveAgent nu doar ca o alternativă pentru Kayako, ci ca o soluție mult mai bună, cu valoare adăugată.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Echipa de asistență a răspuns întotdeauna prompt, cu soluții rapid de implementat.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Ne ajută să clasificăm natura tichetelor și să urmărim statistic de ce au nevoie cel mai mult clienții noștri.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Vedem LiveAgent ca un instrument excelent pentru comunicarea cu clienții.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent ne-a accelerat comunicarea cu clienții și ne-a oferit opțiunea de a comunica cu ei prin chat la fel de...
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Simplu spus - LiveAgent învinge tot ceea ce există la acest preț, sau chiar la un preț mai ridicat.
    David Chandler Volterman

Cu ce ocazie pe la noi astăzi?

Doar navighez

Căutați un program informatic omnicanal de birou de asistență cu funcții puternice, sistem nativ de conversații directe și caracteristici de centru de apeluri? Sunteți în locul potrivit!

 
Help desk software comparison

Compar opțiuni

Nu știți sigur care birou de asistență este cel potrivit pentru dumneavoastră? Citiți paginile noastre cu comparații aprofundate, concentrate pe compararea prețurilor, evaluărilor utilizatorilor, caracteristicilor și raportului calitate-preț.

 

Program informatic de pionierat

 

Știați?

Fondat în anul 2006, LiveAgent a fost prima soluție care a oferit conversații directe și funcții de birou de asistență. Începând cu 2021, LiveAgent este cel mai bine evaluată și cea mai recenzată soluție de birou de asistență de pe piață, deservind peste 150 de milioane de utilizatori și 40.000 de întreprinderi la nivel mondial.

LiveAgent trending as the best help desk software
30%

Obțineți venituri mai mari

Creați experiențe memorabile pentru clienți care duc la creșterea veniturilor.

97%

Îmbunătățiți satisfacția

Încântați-vă clienții cu răspunsuri de o viteză fulgerătoare.

16×

Amplificați valoarea clienților

Efectuați mai multe vânzări menținându-vă clienții fideli mărcii dumneavoastră.

Clienții fericiți sunt cei mai buni clienți

Oferim servicii administrative de migrare de la cele mai populare soluții de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii pe paginile de comparație de top

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Încercați astăzi LiveAgent

Oferim servicii administrative de migrare de la cele mai populare soluții de birou de asistență.

Peste 3.000 de recenzii Capterra GetApp G2 Crowd

Articole legate deAcasă
415713 How To Setup And Create Contacts In LiveAgent

How to setup and create Contacts in LiveAgent

LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.

677682 Custom Roles Available Permissions

Custom roles available permissions

LiveAgent is an integrated customer support software with various features. It offers ticketing system, live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It also provides custom roles for agents with different permissions.

485115 How To Create Contact Groups In LiveAgent

How to create Contact groups in LiveAgent

Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.

752568 Using Contact Groups To Answer VIP Customers Faster

Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster

Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Noticias

El uso de WhatsApp para el servicio al cliente es una excelente manera de crear un canal de comunicación directa. Los programas de CRM pueden mejorar la satisfacción del cliente. Zendesk y ServiceNow son opciones destacadas. Los sistemas de tickets de problemas son esenciales para brindar soporte al cliente. LiveAgent ofrece una variedad de características y alternativas para el servicio al cliente.

Get better overview about your support service. Track time spent by each agent supporting customers automatically by LiveAgent’s function - Time tracking.

Time tracking

Time tracking in LiveAgent allows for automatic tracking of time spent by agents on customer support tickets. It also provides the option to force agents to manually input time and add notes. The tracking stops if the agent switches to another ticket or browser tab, ensuring accurate time tracking.

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.

Start Free Trial x