Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Academia LiveAgent

Singura resursă despre servicii clienți de care veți avea vreodată nevoie.

Categorie

Listă de articole
(827)
  • Introduction to LiveAgent customer service academy

    Introducere în academia serviciului clienți

    A avea clienți mulțumiți începe de la a avea un serviciu clienți de calitate superioară, iar a avea un astfel de serviciu începe de la instruirea corespunzătoare a angajaților. Angajatorii cei mai inovatori sunt în căutare în permanență de idei în ce privește serviciul clienți pentru a-și propulsa echipa de suport către următorul nivel și pentru a-și îmbunătăți calitatea serviciului clienți.

  • Introduction to customer service on LiveAgent Academy

    Ce reprezintă serviciul clienți?

    Zilele în care serviciul clienți însemna doar să fii amabil cu clienții au dispărut. Într-o perioadă în care experiența clientului face diferența între succes și eșec, a ignora importanța încurajării unei relații pozitive cu clienții prin intermediul serviciului de clienți este o idee deloc bună pentru afaceri.

  • Introduction to LiveAgent academy   5 tips to improve customer experience

    Rolul serviciului clienți în ce privește experiența clientului

    Întrucât cerințele clienților cresc tot mai mult în relația cu brand-urile de la care aceștia cumpără, serviciul clienți a devenit o componentă esențială în ce privește experiența clienților. Clienții doresc să primească asistență și suport personalizat imediat, eficient, prin orice canal de comunicație. Brand-urile care nu se ridică la înălțimea acestor așteptări, riscă să afecteze relația cu clientul și să îl piardă în detrimentul unui competitor. Așadar, a oferi un serviciul clienți de calitate este un aspect important al strategiei ce vizează asigurarea unei experiențe plăcute a clienților.

  • Introduction to oustanding customer service

    Cum se obține un serviciu clienți remarcabil?

    Întrucât clienții sunt mai conștienți, dețin mai multe cunoștințe tehnice și sunt mai pretențioși ca niciodată, oferirea unui serviciu clienți de calitate a devenit esențial pentru a reuși să supraviețuiți într-o economie orientată spre consum. Cu toate acestea, în timp ce 80% din afaceri cred că oferă servicii excelente de suport clienți, doar 8% din consumatori cred că într-adevăr primesc suport de excepție. Așadar, prin ce se face remarcabil un serviciu clienți din persepectiva clienților și de ce este atât de important?

  • LiveAgent academy tips for avoiding poor customer service

    Serviciu clienți slab calitativ și cum să-l evitați

    Existând pe piață produse din abundență și disponibile în permanență, serviciul clienți a ajuns să fie un element care face diferența între brand-uri, din industrii fie B2C fie B2B. O afacere care dorește să prospere trebuie să își canalizeze atenția spre a oferi un serviciu clienți calitativ, întrucât consecințele unui astfel de serviciu de proastă calitate pot fi foarte mult în dezavantajul dvs.

  • Customer service quotes, sayings and slogans in LiveAgent academy

    Citate, zicale și sloganuri pentru serviciul clienți

    Care este rolul serviciului clienți în ziua de azi? Marii lideri din afaceri susțin că serviciul clienți înseamnă mai mult decât a oferi suport clienților. Este o filozofie pe care trebuie s-o adoptea toată lumea dintr-o organizație- de la managerii de top până la angajații din prima linie.

  • Difference between customer support and customer service

    Serviciu clienți vs suport clienți

    În timp ce, la prima vedere serviciul clienți și suport clienți par a fi similare, înțelegerea diferenței între ele este fundamentală pentru a putea oferi o experiență de excepție clienților.

  • LiveAgent customer centric culture

    Orientarea spre client

    Într-o lume a afacerilor competitivă, desfășurarea unei afaceri care pune clientul pe primul loc este crucială.

  • Building a steady customer base

    Cum să creați o bază solidă de clienți loiali

    Fiecare afacere se focusează pe dezvoltarea unei baze de clienți, însă calitatea acestor clienți este ceea ce contează și face diferența între un brand și o marcă îndrăgită.

  • The best tips to create customer survey

    Cum să efectuați un sondaj pentru clienți

    Știm cu toții că satisfacția clienților este esențială pentru supraviețuirea afacerii dvs. Dar cum puteți afla dacă clienții dvs. sunt mulțumiți sau nu? Este foarte simplu – doar întrebați-i!

  • How to create customer interview

    Cum să realizați un interviu cu clienții

    Înainte de a putea intra în etapa de interviu, trebuie mai întâi să vă gândiți la ceea ce face un serviciu pentru clienți bun. Are loc o neînțelegere, deoarece, în ciuda faptului că 80% dintre companii cred că oferă un serviciu remarcabil pentru clienți, doar 8% dintre clienți simt că îl primesc. Acesta este un decalaj masiv și pe care companiile trebuie să-l reducă.

  • Set your customer service department to success

    Configurați departamentul de serviciu pentru clienți pentru succes

    Sezonul de sărbători poate fi una dintre cele mai bune și mai profitabile perioade ale anului pentru compania dvs. Poate fi, de asemenea, un moment foarte dificil pentru echipa dvs. de servicii pentru clienți, deoarece își propun să răspundă la un număr crescut de apeluri, emailuri și chat-uri live. Întrucât clienții fac cumpărături din timp pentru sărbătorile care oferă cadouri, poate fi, de asemenea, un moment al cererilor crescute ale clienților și al emoțiilor crescute ale clienților. Pentru a ne asigura că întreprinderea dvs. oferă performanțe maxime, am realizat câțiva pași importanți pe care îi puteți face pentru a vă ajuta echipa de servicii pentru clienți să aibă succes. Citiți mai departe pentru a afla ce pași trebuie să faceți, astfel încât marca dvs. să creeze clienți mai fericiți și loiali în acest an.

  • The importance of customer service conferences

    Conferințe de servicii pentru clienți și impactul acestora asupra educației

    Serviciul pentru clienți și conferințele CX(Experiență cu Clienții) sunt perfecte pentru toți profesioniștii din serviciul pentru clienți care doresc să socializeze cu colegii, să afle despre cele mai noi tendințe și să se inspire de la experți. Dar ce altceva vă pot oferi conferințele de servicii pentru clienți și cum sunt acestea legate de educație? Citiți acest articol pentru a afla mai multe.

  • The difference between in house and remote customer service

    Serviciu clienți intern vs externalizat

    Fiecare afacere are nevoie de o echipă adecvată de asistență pentru clienți. Este de departe unul dintre cele mai importante departamente din cadrul oricărei companii, chiar dacă unii proprietari nu par să realizeze acest lucru. Inutil să spun că nu este niciodată suficient să aveți acest departament – trebuie să știți cum să îl operați cu succes.

    Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.