Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Academie
  • Cum alegeți un sistem de tichete – Listă de verificare

Cum alegeți un sistem de tichete – Listă de verificare

Există o gamă largă de diverse instrumente software de tichete disponibile pe piață. Astfel, alegerea celei potrivite pentru afacerea dvs. poate fi o sarcină copleșitoare, provocatoare și consumatoare de timp. Indiferent dacă vă confruntați deja cu o soluție necorespunzătoare sau abia începeți să cercetați opțiunile și să evaluați platformele; probabil veți întâlni o serie de furnizori care susțin că produsul lor este mai bun decât cel al concurenților. Efectuarea unei alegeri în cunoștință de cauză începe cu mult înainte de a compara listele de caracteristici. Mai jos este o listă de verificare a sistemului de tichete în 8 pași pentru a evidenția cele mai potrivite sisteme de management al tichetelor pentru afacerea dvs.

8 Pași pentru alegerea software-ului de tichete potrivit pentru afacerea dvs.

1. Identificați nevoile echipei dvs. de asistență

Echipa dvs. de asistență este cea care va folosi sistemul de tichete în mod constant și se va baza puternic pe acesta. Prin urmare, ca prim pas, poate doriți să discutați cu membrii echipei dvs. și să adunați câteva informații. De exemplu, problemele cu care se confruntă în prezent și ce tip de soluție de sistem de tichete ar prefera. În acest fel, puteți stabili ce software le-ar permite să ajute mai bine clienții, simplificându-le rutina zilnică și crescându-le productivitatea.

2. Luați în considerare nevoile clienților

În timp ce principala dvs. preocupare va fi găsirea unui instrument software de tichete care maximizează eficiența echipei dvs. de asistență; de asemenea doriți să stabiliți ce soluție le va permite să ofere o experiență de serviciu clienți fără cusur și coerentă. Gândiți-vă la o interacțiune ideală de asistență clienți. Care este experiența dvs. actuală de serviciu din perspectiva clientului dvs.? Ce caracteristici și funcționalități ale unui sistem de tichete vă pot ajuta echipa să îmbunătățească experiența clienților?

3. Decideți bugetul pentru sistemul dvs. de tichete

Unele companii mici ignoră software-ul de tichete presupunând că nu și-l pot permite. Cu toate acestea, anumite instrumente de tichete vizează companiile mari și au planuri de abonament mai mari. Există, de asemenea, multe altele care sunt excelente pentru IMM-uri și au un preț mult mai rezonabil. Dacă costul este un factor critic pentru organizația dvs.; stabiliți un buget și căutați opțiunile care respectă limitele bugetului dvs. Dacă un instrument nu oferă ceea ce aveți nevoie în el, treceți la evaluarea următorului.

4. Alegeți tipul adecvat de software de tichete

Gândiți-vă la tipul de software de tichete care este cel mai potrivit pentru dimensiunea și nevoile afacerii dvs. Iată tipurile de sisteme de tichete: Soluțiile bazate pe cloud și bazate pe web (SaaS) sunt de obicei mai potrivite pentru întreprinderile mici și mijlocii, deoarece sunt mai ușor de instalat și de utilizat, oferă o scalabilitate și flexibilitate deosebite, pot fi implementate la costuri reduse, nu trebuie să fie instalate pe propriul dvs. server și nu necesită o expertiză IT internă pentru a le gestiona. În timp ce sistemele locale de întreprindere și cele open-source sunt preferate în mare parte de organizațiile mari care doresc să aibă control deplin asupra securității datelor și confidențialității informațiilor, deoarece aceste soluții sunt găzduite local pe propriul server al clientului. Acestea sunt, de asemenea, mai costisitoare și mai greu de implementat.

LiveAgent: Ticketing Software Demo

5. Stabiliți ce caracteristici căutați

Creați o listă de caracteristici esențiale (obligatorii) și neesențiale (bine de avut). În acest fel, puteți restrânge alegerea furnizorilor de software și o puteți utiliza atunci când comparați diferite instrumente. Dacă vă e greu cu lista, rugați-vă echipa de asistență clienți să noteze toate caracteristicile care le vin în minte și pe care le-ar considera utile. Apoi plasați-le în oricare dintre cele două coloane pentru a crea o listă de verificare adecvată a caracteristicilor sistemului de tichete:

Dacă oferiți o varietate de opțiuni de asistență clienți, capacitatea instrumentului de a consolida toate cererile primite din mai multe canale într-o singură căsuță poștală centralizată ar trebui să fie în fruntea caracteristicilor obligatorii.

Capacitățile de automatizare sunt, de asemenea, esențiale pentru un sistem robust de gestionare a tichetelor. Acest lucru asigură că tichetele sunt rutate întotdeauna către agenții potriviți, care oferă rezoluția rapidă și eficientă.

Caracteristicile de colaborare, etichetarea, răspunsurile predefinite, managementul SLA, rapoartele și analizele ar putea fi la fel de importante pentru echipa dvs. de asistență clienți. Alți factori importanți de luat în considerare împreună cu selectarea caracteristicilor: ușurința implementării și a utilizării, posibilitățile de personalizare, securitatea și confidențialitatea datelor, disponibilitatea asistenței instrumentului.

6. Acordați atenție scalabilității și opțiunilor de integrare

Când evaluați opțiunile, acordați atenție scalabilității instrumentului. Poate crește odată cu afacerea dvs., astfel încât să puteți trece la un plan de abonament mai mare? De asemenea, este esențial să vă asigurați că soluția de gestionare a tichetelor se integrează bine cu instrumentele software pe care le utilizați în cadrul organizației. Cum ar fi e-commerce sau sisteme de procesare a plăților, software de gestionare a relației cu clienții, analize online etc.

7. Lista finală și furnizorii de potențial de testare

Furnizorii de software de tichete de pe lista finală care se potrivesc setului dorit de caracteristici indispensabile și care oferă planuri de prețuri care se potrivesc bugetului dvs. Odată ce aveți câteva opțiuni de încercat, înscrieți-vă pentru o Încercare Gratuită pentru a testa fiecare soluție. Astfel, puteți vedea care dintre acestea se potrivește cel mai bine cerințelor dvs. Totuși, țineți cont de faptul că unii furnizori nu oferă acces gratuit la toate funcțiile disponibile cu instrumentul. Implicați-vă echipa de asistență clienți pentru a testa fiecare sistem de tichete. Cea mai bună soluție va fi cea pe care sunt capabili să o folosească cu ușurință.

8. Verificați ce spun alți utilizatori despre instrument

Încercările de testare sunt foarte utile. Cu toate acestea, nu veți putea utiliza instrumentul în același mod atunci când gestionați cererile reale ale clienților la volum complet. Prin urmare, pentru a avea o imagine mai completă, este bine să verificați suplimentar recenziile utilizatorilor (pe site-uri web precum Capterra sau G2Crowd). În acest fel puteți vedea modul în care clienții diferitelor sisteme de tichete vorbesc despre experiența lor și despre ceea ce le place și nu le place în legătură cu software-ul pe care îl folosesc. În afară de recenziile de top, asigurați-vă că vă uitați și la cele negative (dacă există). Astfel, puteți înțelege unde dă greș instrumentul și cu ce probleme potențiale vă puteți confrunta.

Obținerea soluției adecvate de gestionare a tichetelor este o investiție excelentă în echipa dvs. de asistență clienți, în clienții dvs. și, în cele din urmă, în compania dvs. Analizând atent instrumentele de software de tichete și selectându-le pe celei mai potrivite pentru compania dvs., vă veți pregăti echipa pentru succes și veți îmbunătăți experiența de servicii a clienților dvs.

Descoperiți pe cont propriu

Cunoașterea este importantă, dar numai atunci când este pusă în practică. Testați tot ce învățați în academia noastră chiar în cadrul LiveAgent.

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Întrebare”, “name”: “Care sunt beneficiile tichetelor?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Avantajele tichetelor includ un flux de lucru fluid al agenților, timp de răspuns rapid, costuri mai mici, venituri mai mari, satisfacția clienților și retenția clienților.” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Cum funcționează un sistem de tichete?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “Un sistem de tichete permite agenților dvs. să primească solicitări de la clienți de pe mai multe canale. Cum ar fi E-mailuri, Apeluri, Chat Live, Forum sau Rețele Sociale. Deci, odată ce un client vă contactează compania prin aceste canale, un tichet va fi creat automat și afișat în căsuța de e-mail universală, unde agenții dvs. pot răspunde la el.” } }, { “@type”: “Întrebare”, “name”: “Ce se întâmplă dacă nu sunteți mulțumit de software-ul de tichete după ce l-ați cumpărat?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Răspuns”, “text”: “O mulțime de software-uri profesionale vin cu perioade de încercare ce vă vor permite să testați în prealabil toate funcționalitățile. LiveAgent oferă, de asemenea, o perioadă de încercare gratuită de 14 zile pentru toate abonamentele noastre. ” } }] }
Înapoi la academie Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.