Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Cum se Creează un Forum

Ce este un forum pentru clienți?

Un forum este un panou de discuții online care permite utilizatorilor să ruleze conversații sub forma mesajelor postate. Un forum al clienților este, cu alte cuvinte, un forum al utilizatorilor sau un forum al comunității. Este practic un loc în care clienții unei companii pot interacționa între ei sau pot căuta informații relevante. Mai mult, își pot pune și răspunde reciproc întrebărilor și își pot împărtăși cunoștințele. De exemplu; sfaturi și trucuri utile, informații, cele mai bune practici, cazuri de utilizare și experiențe personale cu produsele sau serviciile unei companii.

Cum se creează un forum pentru clienți?

Mulți furnizori de software pentru biroul de asistență includ forumuri comunitare ca parte a portalurilor lor de autoservire pentru clienți. Prin urmare, nu este nevoie să căutați instrumente separate. Crearea unui forum pentru clienți durează de obicei câțiva pași simpli. Nu necesită abilități tehnologice sau cunoștințe speciale.

Pentru a crea un forum pentru clienți în LiveAgent, trebuie să navigați către propriul portal de servicii pentru clienți. Aici puteți găsi forumul. După aceea, pur și simplu introduceți un titlu și decideți dacă este un forum intern sau un forum public. Furnizați o descriere, includeți cuvintele cheie relevante pentru optimizarea SEO și selectați departamentul responsabil cu gestionarea intrărilor de pe forum.

Forumurile interne sunt destinate angajaților companiei. Pe de altă parte, forumurile publice sunt vizibile pentru toată lumea. Cu toate acestea, utilizatorii trebuie să se conecteze pentru a pune sau a răspunde la întrebări. Clienții înregistrați în portalul dvs. pentru clienți vor putea vedea forumurile sugerate chiar pe pagina principală. Odată ce deschid forumul, pot să se alăture discuției sau să adreseze o nouă întrebare.

Fiecare intrare pe forum, indiferent dacă este o întrebare nouă sau orice subiect comentat, se transformă automat într-un tichet. Prin urmare, va apărea în panoul agentului, printre alte tichete. Ori de câte ori este necesar și adecvat, agenții pot participa. Aceștia pot oferi informații utile și pot răspunde la întrebările la care alți utilizatori ai forumului nu au putut răspunde.

Alegerea unui anumit departament pentru gestionarea forumului înseamnă că tichetele vor fi atribuite angajaților potriviți. Astfel, doar agenții cu cele mai relevante cunoștințe, experiență și expertiză răspund la întrebările clienților. Se asigură că informațiile corecte sunt împărtășite și adresate în timp util și eficient.

5 Avantaje majore ale unui forum de comunitate pentru clienți

Forumul de comunitate pentru clienți este mai mult decât o extensie logică a ofertei dvs. de autoservire. În timp ce organizarea unui forum pentru clienți este considerată în general, mai degrabă o caracteristică „plăcută de avut”, decât o necesitate. Cu toate acestea, cu un management atent, poate avea un impact pozitiv. De exemplu; în ceea ce privește implicarea utilizatorilor, satisfacția clienților, loialitatea față de marcă și chiar stimularea inovării produselor. Iată câteva dintre avantajele cheie ale implementării unui forum de comunitate a marcii în cadrul portalului dvs. de autoservire:

1. Facilitarea implicării clienților

Dacă implicarea clienților este o parte importantă a strategiei dvs., organizarea unui forum de comunitate poate fi un facilitator puternic. Oferă clienților un loc interesant pentru partajarea experiențelor lor. Acest lucru nu este doar pentru compania dvs., ci și pentru alți membri ai comunității. Permiterea clienților să ridice subiecte și să organizeze discuții cu alți utilizatori le oferă un sentiment de implicare și abilitare.

În plus, dacă produsul dvs. este extrem de configurabil, flexibil și personalizabil, clienții vor aprecia cu siguranță capacitatea de a răsfoi un forum și de a vedea cum îl folosesc alții. De fapt, îi poate ajuta să descopere soluții care poate nu păreau evidente la început și să găsească modalități mai eficiente de a obține un rezultat mai bun cu produsul dvs.

2. Îmbunătățirea ofertei dvs. de autoservire

Agenții de asistență sau clienții dvs. pot răspunde la întrebări frecvente într-un forum de comunitate. Acest lucru creează literalmente o bază de cunoștințe generată de utilizatori. Prin urmare, plină de informații care îi pot ajuta pe ceilalți, în special pe clienții noi care abia încep cu produsele dvs. Unii dintre clienții dvs. fideli pe termen lung s-ar putea bucura chiar să devină colaboratori obișnuiți pe forum. Împărtășind propriile bune practici și sfaturi cu privire la subiectele în care sunt experți. Aceasta creează o resursă utilă de durată pentru mulți clienți simultan. Acest lucru vă poate ajuta, de asemenea, să economisiți timpul agenților de asistență.

3. Optimizarea conținutului existent

Monitorizarea a ceea ce discută clienții într-un forum de comunitate este crucială. Poate oferi companiilor o înțelegere mai aprofundată a problemelor și preocupărilor clienților. Acestea oferă o mare oportunitate de a îmbunătăți conținutul existent, acoperind subiectele de care clienții sunt cel mai interesați. În plus, dacă clienții continuă să pună întrebări și vorbesc despre problemele care sunt deja acoperite în articolele de cunoștințe, înseamnă că, conținutul nu oferă informații complete și ușor de înțeles. Astfel, trebuie îmbunătățit și ajustat în consecință.

4. Îmbunătățirea produsului

Urmărind conversațiile clienților într-un forum de comunitate, companiile pot găsi o mulțime de idei și date neprețuite. Acest lucru este valoros, nu doar pentru departamentul de asistență pentru clienți, ci și pentru echipele lor de produse la fel de bine. Clienții oferă feedback indirect discutând despre produsele/serviciile unei companii, împărtășind ideile, perspectivele și experiențele lor. Poate ajuta companiile să obțină o perspectivă asupra dezvoltării produselor. Mai mult, să acționeze în funcție de îmbunătățirile pe care clienții lor le caută.

5. Urmărirea conversațiilor clienților

Într-un fel sau altul, clienții vorbesc online despre mărci și produsele lor. Nu toate companiile sunt capabile să monitorizeze și să răspundă în mod eficient la aceste mențiuni. De exemplu; pe rețelele de socializare, forumuri terțe sau alte locuri mai greu sau chiar imposibil de descoperit. Oferirea clienților a unui forum, unde pot avea aceste discuții, permite companiilor să țină evidența a ceea ce spun clienții. Astfel, pot participa la aceste conversații și oferi ajutor sau sfaturi în timp util atunci când este necesar.

Descoperiți pe cont propriu

Cunoașterea este importantă, dar numai atunci când este pusă în practică. Creați un forum pentru clienții dvs. chiar în cadrul LiveAgent.

https://www.youtube.com/watch?v=hESlAVnF8G4

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce este un forum pentru clienți?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Un forum pentru clienți este, cu alte cuvinte, un forum pentru utilizatori sau un forum pentru comunitate. Este un loc în care clienții unei companii pot interacționa între ei sau pot căuta informații relevante.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum puteți îmbunătăți produsul?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Compania dvs. poate stimula îmbunătățirea produsului urmărind conversațiile clienților într-un forum. În acest fel, companiile pot găsi o mulțime de idei și date de neprețuit. Acest lucru este valoros, nu numai pentru departamentul lor de asistență pentru clienți, ci și pentru echipele de produse, de asemenea.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cât costă să faci un forum?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Forumul este de obicei o parte a software-ului de asistență mai larg. LiveAgent este un software de asistență care oferă un cont gratuit pentru totdeauna, care oferă un forum pentru clienți, printre alte beneficii.” } }] }
Înapoi la academie Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.