Ce sunt conferințele de servicii pentru clienți
Pe scurt, conferințele de servicii pentru clienți sunt evenimente în care experții și profesioniștii dinm serviciul pentru clienți și CX (Experiență cu Clienții) se reunesc. Aceștia participă pentru a împărtăși cunoștințe și a vorbi despre cele mai recente progrese în această sferă. Acestea pot fi organizate ca evenimente locale, precum și la nivel mondial sau internațional, cu sute de profesioniști care se reunesc.
De ce sunt importante conferințele de servicii pentru clienți?
“Echipa noastră merge la conferințele de servicii pentru clienți și la conferințele CX(Experiență cu Clienții) în fiecare an. Este întotdeauna minunat să întâlnim oameni noi și să ne împăcăm cu vechii prieteni și colegi. Cred că astfel de evenimente sunt o necesitate pentru orice profesionist din serviciul clienți care dorește să găsească noi oportunități în domeniul lor,”
Diana Adjadj – Scriitor la Best Essay Education.
Există multe avantaje pe care le puteți obține de la participarea la conferințele de servicii pentru clienți și conferințe CX(Experiență cu Clienții). Nu toată lumea își dă seama cât de crucial este pentru anumiți profesioniști.
Motive pentru a lua în considerare participarea la o conferință de servicii pentru clienți
- Educație: poate cel mai important scop al oricărei conferințe de servicii pentru clienți, educația rămâne în continuare în centrul atenției. Participanților li se oferă oportunități de a învăța ceva nou ascultând vorbitori celebri, împărtășind experiența lor cu colegii și multe altele.
- Socializare: un alt avantaj al conferințelor de servicii pentru clienți este socializarea. Puteți găsi cu ușurință oameni cu viziune comună și puteți să vă conectați cu ei stabilind relații neprețuite. Cine știe, poate că vor fi biletul tău norocos la un moment dat.
- Conștientizarea tendințelor: este esențial să știți care este discuția în acest moment sau ce tipuri de practici sunt puse în aplicare de către experții în servicii pentru clienți pentru a perfecționa serviciul pentru clienți al companiei dvs. Astfel de conferințe sunt ideale pentru a ține pasul cu toate ultimele noutăți și tendințe.
- Expunerea produsului: conferințele de servicii pentru clienți sunt perfecte pentru a obține o expunere suplimentară la produs. Companiile au adesea ocazia să prezinte ceea ce au făcut în ultima vreme. În plus, promovați-le produsele făcându-le un exemplu de; modul în care și-au îmbunătățit serviciul clienți cu ajutorul lor.
- Inspirați & Motivați: acest lucru poate părea ceva nesemnificativ, dar conferințele de servicii pentru clienți vă pot energiza cu pozitivitate și vă pot îmbunătăți starea emoțională. Majoritatea participanților pleacă cu un sentiment de inspirație în inima lor și motivația de a face mai mult.
Cum influențează conferințele de servicii pentru clienți educația?
“Nu ne oprim niciodată să învățăm de-a lungul întregii noastre vieți. La urma urmei, nimeni nu poate ști totul dintr-o dată! De aceea cred că o conferință de servicii pentru clienți este atât de grozavă, deoarece vă oferă oportunități de a vă îmbunătăți cunoștințele, de a vă perfecționa abilitățile și de a fi conștient de ultimele tendințe din industrie,“
Jessica Waterford – Scriitor la WOWgrade
După cum s-a menționat mai sus, educația este una dintre componentele cheie ale oricărei conferințe de servicii pentru clienți. Profesioniștii ascultă experți care oferă sfaturi valoroase despre acest lucru și despre celălalt. Acest tip de cunoștințe îi ajută pe specialiști să devină și mai buni la vârsta lor. Mai mult, există, de asemenea, ateliere regulate și sesiuni organizate la astfel de evenimente.
Cele mai bune conferințe de servicii pentru clienți 2019
Acum știți totul despre conferințele de servicii pentru clienți / conferințe CX(Experiența cu Clienții), inclusiv beneficiile acestora. Explorează o listă cu cele mai bune conferințe de servicii pentru clienți din 2019 pe care le-am creat mai jos.
Cele mai bune 5 conferințe de servicii pentru clienți 2019
Săptămâna de contact cu clienții (CCW)
Acesta este cel mai mare eveniment de contact cu clienții din lume cu CCW Digital; fiind una dintre cele mai mari comunități online pentru profesioniștii din serviciile pentru clienți. În 2019, a sărbătorit cea de-a 20-a aniversare (s-a schimbat în 2018 trecând de la Call Center Week la Customer Contact Week). În fiecare an, adună cei mai buni CX (Experți cu Clienții), CS și lideri de asistență pentru clienți din întreaga lume. Veți găsi ateliere, excursii pe site și sesiuni în acest eveniment. În 2019, au existat vorbitori de la Verizon, HBO, Lyft, Hilton și alte companii cunoscute.
ICMI
Expo & Conferință – oportunitățile de învățare cu ICMI sunt nelimitate. În fiecare an sunt peste 1500 de participanți cu peste 75 de sesiuni. Această conferință este organizată de UBM (în 2018, UBM combinat cu Informa PLC). ICMI este cunoscut pentru echipa sa dedicată de formatori, vorbitori, specialiști din industrie și consultanți. Toți lucrează împreună pentru a vă ajuta să determinați; eficiența centrului dvs. de contact, evaluați-vă operațiunile, identificați-vă strategia pe mai multe canale și vă oferă instrumente care să vă ajute să vă motivați și să vă gestionați echipa de serviciu clienți.
Forumul Centrului de Contact Nord-Est (NECCF)
Conferința anuală și expoziția NECCF se concentrează pe prezentarea celei mai noi tehnologii și inovații în sfera serviciului pentru clienți. Fondat în 2001, Forumul Centrului de Contact Nord-Est este cunoscut pentru atelierele sale conduse de experți, mesele rotunde și oportunitățile interminabile de rețea. După cum sugerează și numele său, evenimentul are loc în principal pentru regiunea de nord-est, inclusiv state precum Rhode Island, Massachusetts, Connecticut, Maine, Vermont și New Hampshire.
Summit de strategii privind experiența clienților
Acest eveniment reunește profesioniști CX din toată America de Nord. În 2019, au existat mulți vorbitori de la companii cunoscute, cum ar fi; Toyota, Uber, Wal-Mart și alții. Experiența clienților Strategies Summit se concentrează pe crearea unei viziuni CX 360 fără fracțiuni, cu ajutorul tehnologiilor CX care schimbă jocul și a utilizării KPI-urilor pentru a reduce costurile. Evenimentul promite, de asemenea, să ajute profesioniștii din serviciile pentru clienți să dezlănțuie întreaga putere a rețelelor sociale, să stăpânească haosul digital CX și să fidelizeze, printre altele.
Schimbul de experiență al Directorilor Executivi (CXO)
La CXO Exchange, puteți întâlni clienți de top și directori care au experiență cu clienții. Acest eveniment se concentrează pe oameni, strategie, inovație, design și informații, ajutând profesioniștii să ofere cele mai bune experiențe ale clienților. În 2019, au existat vorbitori de la Microsoft, Johnson & Johnson, Walgreens, Lenovo, Headspace și altele. CXO este, de asemenea, o parte a Săptămânii de Contact cu Clienții, fiind un eveniment premium, cu invitație doar pentru cei mai înalți lideri CXO.
Gânduri finale
În concluzie, conferințele de servicii pentru clienți și conferințele CX sunt cu siguranță evenimente pe care trebuie să le viziteze toți profesioniștii din serviciile pentru clienți. Au multe avantaje pentru ei, precum și un impact pozitiv și durabil asupra educației.
Descoperiți singur
Cunoașterea este importantă, dar numai atunci când este pusă în practică. Testați totul în academia noastră, chiar în LiveAgent.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.
LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.