Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Academie
  • Cerințe ale asistenței pentru software

Cerințe ale asistenței pentru software

Software-ul de asistență poate fi, în general, clasificat în diferite tipuri pe baza; metodei de implementare, dimensiunii publicului țintă și disponibilității codului sursă. Există 5 tipuri; Birou de asistență web, birou de asistență cloud, birou de asistență local, birou de asistență pentru întreprinderi și birou de asistență open-source. Fiecare tip de soluție oferă un set specific de caracteristici și are anumite avantaje și dezavantaje.

Tipuri de software de asistență

Birou de asistență bazat pe web

Software-ul de asistență web poate fi denumit găzduit în cloud sau software ca serviciu (SaaS). Acesta este găzduit pe propriul server al furnizorului. După aceea, companiile pot închiria instrumentul de accesare și utilizare; browserul web (site-ul web al furnizorului) sau o aplicație desktop/mobilă instalată local. Clienții se abonează la serviciu pentru o taxă lunară sau anuală. De obicei, include asistență tehnică continuă, întreținere și actualizare a sistemului, precum și backup de date.

Birourile de asistență bazate pe web necesită o conexiune la internet în orice moment. În caz contrar, nu veți putea vizualiza și actualiza tichete. O mulțime de întreprinderi mici și mijlocii folosesc acest tip de birou de asistență. Acest lucru se datorează; lipsei unei echipe IT interne, datorită ușurinței de instalare și a opțiunilor de plată flexibile. Cu toate acestea, mulți furnizori își pot extinde ofertele cu funcții la nivel de întreprindere pentru a satisface companiile mari.

Birou de asistență bazat pe cloud

cerințe-software-de-asistență

Birourile de asistență bazate pe cloud sunt similare cu soluțiile bazate pe web în ceea ce privește operarea și stocarea datelor pe servere la distanță. Cu toate acestea, în timp ce sistemele de ticketing bazate pe web rulează numai pe serverele furnizorului; birourile de asistență bazate pe cloud pot fi găzduite pe mai multe servere replicate, administrate de furnizori terți.

Spre deosebire de aplicațiile bazate pe web, birourile de asistență bazate pe cloud folosesc conexiunea la internet în principal pentru a încărca și descărca datele. Mai mult, utilizatorii pot accesa datele chiar și offline. De obicei, oferă o scalabilitate și flexibilitate deosebite. Astfel, îl puteți implementa la un cost redus, cu puține expertize IT sau deloc.

Birou de asistență local

Biroul de asistență local este, de asemenea, cunoscut sub numele de birou de asistență auto-găzduit. Este un software proprietar licențiat care este găzduit local pe propriul server al clientului. Cu soluții locale, companiile dețin biroul de asistență și, prin urmare, au control deplin asupra securității datelor și a confidențialității informațiilor. Instrumentul necesită o plată unică pentru achiziționarea unei licențe, cu toate acestea, actualizările de software ar putea necesita o taxă suplimentară.

Acest tip de birou de asistență implică, de obicei, investiții mari și este utilizat în cea mai mare parte de organizații de la nivel de întreprindere cu echipe IT interne. Prin urmare, pot gestiona instalarea, întreținerea și actualizările. Companiile pot personaliza și integra cu ușurință biroul de asistență local cu alte sisteme de afaceri.

Biroul de asistență pentru întreprinderi

Birourile de asistență pentru întreprinderi au structura cea mai complicată din toate tipurile de sisteme de ticketing pentru biroul de asistență. Acestea sunt soluții bogate în funcții care pot include o serie de module complexe. De exemplu, gestionarea activelor IT, gestionarea conturilor, îndeplinirea cererilor de servicii și gestionarea sondajelor.

Pe lângă faptul că oferă capabilități solide de asistență pentru clienți, sistemele de asistență pentru întreprinderi pot îmbunătăți eficiența generală a unei organizații, oferind instrumente personalizabile pentru sprijinirea comunicării inter-departamentale în cadrul organizației. Prin urmare, acestea sunt cele mai potrivite pentru organizațiile mari, de obicei globale. Acest lucru se datorează faptului că necesită sprijin pentru ambele; echipe interne și clienți externi.

Birou de asistență open-source

Spre deosebire de soluțiile licențiate, birourile de asistență open-source oferă companiilor acces complet la codul sursă al software-ului. Astfel, instrumentul poate fi modificat și îmbunătățit dincolo de nivelul de integrare de bază și adăugarea de plugin-uri. Permite companiilor să personalizeze complet sistemul pentru a se potrivi nevoilor lor specifice de afaceri.

Birourile de asistență open-source sunt oferite gratuit. Cu toate acestea, furnizorii oferă de obicei funcții și servicii plătite. De exemplu, configurarea software-ului, integrarea, instruirea, asistența dedicată etc. Acest tip de birou de asistență IT este cel mai preferat de organizațiile care au echipe IT interne cu capacități de programare.

Cum să alegeți software-ul potrivit – Cerințe de birou de asistență

Care sunt principalii factori de luat în considerare atunci când alegeți un furnizor de sistem de asistență pentru afacerea dvs.? Numeroasele opțiuni disponibile pe piață ar putea complica procesul decizional în alegerea soluției potrivite care se potrivește cel mai bine nevoilor organizației dvs. Puteți defini cerințele biroului de asistență pentru software răspunzând la următoarele întrebări fundamentale:

Tipul de birou de asistență

Ce tip de sistem de asistență este cel mai potrivit pentru tipul și dimensiunea companiei dvs.?

Lista funcțiilor

Căutați un instrument cu un set de caracteristici de bază sau funcționalități avansate? Care sunt caracteristicile „pe care trebuie să le aveți” și „ar fi frumos să le aveți”?

Detailed Help Desk Feature Overview

Implementare

Organizației dvs. îi este permis prin lege să utilizeze software găzduit în cloud? Puteți găzdui aplicația în interior?

Ușurință în utilizare

Cât de ușor poate fi folosit instrumentul? Îl poate folosi cineva fără abilități tehnologice?

Opțiuni de integrare

Software-ul se poate integra cu ușurință cu alte instrumente de afaceri (CRM) pe care le utilizați în prezent?

Securitate

Instrumentul oferă caracteristici de securitate precum criptarea datelor și permisiuni de acces pentru a proteja informațiile despre companie și clienți?

Scalabilitate:

Software-ul este scalabil pentru dezvoltarea viitoare a afacerii? Puteți adăuga mai multe funcții, module, mai mulți agenți și puteți gestiona mai multe tichete pe termen lung?

Capacități multilingve

Instrumentul acceptă mai multe limbi (în cazul în care afacerea dvs. funcționează la nivel global)?

Prețuri

Costul inițial sau costul abonamentului la servicii recurente se potrivește bugetului companiei dvs.?

Asistență pentru clienți

Furnizorul oferă asistență rapidă, competentă și de încredere pentru clienți în cazul unor probleme?

Concluzie

După ce ați selectat potențialii furnizori care corespund cerințelor dvs. de birou de asistență, puteți să vă înscrieți pentru perioada de încercare și să testați fiecare soluție de birou de asistență pentru a o vedea în acțiune.

Majoritatea furnizorilor de software de asistență IT oferă teste gratuite cu toate funcțiile disponibile. Deoarece echipa dvs. de asistență pentru clienți îl va folosi în fiecare zi, instrumentul ar trebui, pe cât posibil, să fie fără fricțiuni, ușor de utilizat și ușor de navigat.

Testarea software-ului înainte de a lua o decizie finală de achiziție este crucială pentru a vă asigura că implementați o soluție eficientă pentru fluxul dvs. de asistență pentru clienți și pentru a obține cea mai bună valoare pentru investiția dvs.

Descoperiți pe cont propriu

Cunoașterea este importantă, dar numai atunci când este pusă în practică. Testați totul în academia noastră chiar în cadrul LiveAgent.

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ce este un birou de asistență local?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Biroul de asistență local este, de asemenea, cunoscut sub numele de birou de asistență auto-găzduit. Este un software proprietar licențiat care este găzduit local pe serverul clientului. Cu soluțiile locale companiile dețin biroul de asistență și, astfel, au control deplin asupra securității datelor și a confidențialității informațiilor.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cum alegeți software-ul de asistență potrivit pentru compania dvs.?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Testarea software-ului înainte de a lua o decizie finală de achiziție este crucială pentru a vă asigura că implementați o soluție eficientă pentru fluxul de lucru de asistență pentru clienți și pentru a obține cea mai bună valoare pentru investiția dvs.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce este un birou de asistență open-source?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Instrumentul poate fi modificat și îmbunătățit dincolo de nivelul de integrare de bază și adăugarea de plugin-uri. Permite companiilor să personalizeze complet sistemul pentru a se potrivi nevoilor lor specifice de afaceri.” } }] }
Înapoi la academie Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.