Încercare gratuită

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ce este un Call Center?

“Un call center reprezintă un birou imens în cadrul căruia angajații oferă informații clienților companiei sau prezintă sau vând prin telefon produsele sau serviciile acesteia.” dicționarul Cambridge.

De ce sunt importante centrele call center?

Nu este secret faptul că soluțiile omnichannel devin din ce în ce mai populare. Cu toate acestea, centrele call center rămân parte integrantă a acestor soluții. De fapt, aproape 90% din consumatori încă preferă să discute telefonic cu un agent. De aceea, este important să oferiți suport de calitate prin telefon.

Cum puteți să îmbunătățiți departamentul dvs. de call center?

A gestiona apeluri telefonice poate fi o provocare majoră pentru companii. Presupune alocarea unui timp îndelungat, eficiență minimă a costurilor și este cel mai greu de evaluat canal de suport. Aici, intră în scenă rolul unui program call center. Programele call center permit afacerilor să gestioneze eficient comunicarea cu clienții prin tratarea apelurilor inbound și outbound. Dacă nu dețineți un program call center adecvat, clienții vor fi puși pe hold sau pe linia de așteptare atunci când contactează serviciul clienți, în timp ce agenții fac tot posibilul să trateze rapid și eficient apelurile. Majoritatea soluțiilor actuale de helpdesk încorporează opțiunea de call center.

Avantajele utilizării programului call center

Îmbunătățirea comunicării cu clienții

Atunci când clienții apelează telefonic serviciul clienți, doresc să primească un răspuns rapid și eficient. Cu ajutorul distribuirii automate a apelurilor și a funcționalităților IVR-ului din cadrul programului de call center, apelurile sunt direcționate către agenții cei mai în măsură să-i ajute. Ca atare, timpul de așteptare al clienților este redus, ceea ce duce la îmbunătățirea calității comunicării și la creșterea gradului de satisfacție al clienților.

Direcționarea apelurilor

Gestionarea mai bună a serviciului clienți

Un program performant de call center vă permite să monitorizați și să gestionați cu succes orice aspect ce ține de fluxul apelurilor. Printre acestea se numără clienții în așteptare, viteza medie de răspuns, timpul mediu alocat tratării unui apel, numărul apelurilor pierdute/preluate etc. Cu ajutorul acestor indicatori, managerii pot observa cu ușurință performanța serviciului clienți. Astfel, veți putea lua decizii bine informate în ce privește zonele ce trebuie îmbunătățite.

Productivitate și eficiență crescută a agenților

Cu ajutorul programului call center, agenții au acces instant la datele clienților, de la informații personale până la informații despre achizițiile făcute și istoricul interacțiunilor anterioare. Acest lucru îi ajută să interacționeze mai rapid cu clienții, în mod profesional și personalizat. Mai mult decât atât, eficiența și productivitatea sporesc.

Oportunități noi de vânzare

În afară de a răspunde apelurilor provenite de la clienți, puteți utiliza programul de call center pentru a genera noi oportunități de vânzare. Având o imagine clară despre client, precum obiceiurile, istoricul plăților și preferințele, agenții pot sugera și vinde clienților produse și servicii adiționale sau complementare (prin up-sell și cross-sell) atunci când se ivește ocazia.

Securitatea sporită a datelor

Orice organizație este preocupată în mod special de câteva aspecte importante precum securitatea datelor, riscul scurgerii de informații despre client/companie. Soluțiile moderne de call center au funcții avansate în ce privește securitatea, precum criptarea datelor, politici stricte în ce privește parolele de acces și backup-ul datelor. Drept urmare, datele despre clienți și despre compania dvs. sunt în perfectă siguranță.

Costuri operaționale scăzute

Cu un program call center de tip cloud, puteți seta și utiliza call center-ul cu un minim de investiție. Nu aveți nevoie de echipament hardware special sau specialiști IT pentru a-l gestiona. Din moment ce furnizorul folosește propriile servere, programe software și echipe IT, soluțiile software de call center de tip cloud vă ajută să diminuați costurile operaționale.

Tipuri de programe call center

1. Program call center local

În cadrul sistemelor locale, programele software de call center, echipamentele hardware și infrastructura asociată cu acestea sunt instalate local, la biroul dvs. De asemenea, o echipa IT trebuie să facă mentenanța și să le actualizeze. În felul acesta, aveți controlul asupra sistemelor integrate și al datelor. Acestea sunt cele mai profesionale tipuri de soluții call center. Însă sunt și cele mai scumpe datorită investițiilor directe care trebuie efectuate cu programele și echipamentele hardware, licențe și infrastructura. Pe de altă parte, sistemele call center locale au opțiuni limitate de personalizare și pot integra câteva soluții. Acest tip de software nu are același nivel de securitate și funcționalitate precum cel de tip cloud și accesibil din browser.

2. Program call center găzduit

Soluțiile găzduite de call center sunt dezvoltate off-site, în locația furnizorului, pe un site terț care găzduiește, și nu în locația clientului. Furnizorul este cel care face mentenanța și accesează sistemul. Acest tip de software este de regulă mai accesibil ca preț decât cel local care necesită anumite investiții, fiind astfel mai scump decât soluțiile de tip cloud, accesibile din browser. Programele call center găzduite necesită doar efectuarea unui upgrade atunci când o nouă versiune a programului este lansată.

3. Program call center de tip cloud

Programele call center de tip cloud sunt găzduite online. De obicei sunt accesate printr-o aplicație instalată pe calculator sau pe un dispozitiv mobil conectat la internet. Datele sunt stocate în cloud, pe servere care aparțin furnizorului sau terței companii. Acestea permit utilizatorilor să le acceseze offline. Soluțiile de tip cloud sunt gestionate de furnizor, sunt ușor de instalat, presupun investiție minimă și nu trebuie să aveți o echipa IT care să facă mentenanța. Acest tip de software oferă o mai bună securitate și confidențialitate a datelor, dar și o mai bună funcționalitate în comparație cu soluțiile locale sau găzduite. În plus, pot integra cu ușurință alte aplicații pe care le utilizați în afacerea dvs.

4. Program call center accesbil din browser

Programele call center accesibile direct din browser se aseamănă cu cele de tip cloud. Principala diferență între ele constă în faptul că primele sunt accesibile direct din browser față de cele de tip cloud care necesită instalarea unei aplicații. Furnizorii de soluții call center de tip cloud oferă de regulă în cadrul aplicației și o versiune de tip browser pentru confortul utilizatorilor. Acestea sunt cele mai eficiente soluții în ce privește costul și sunt și cel mai ușor de instalat.

Ce reprezintă un program de call center virtual?

Programele de call center virtual devin din ce în ce mai utilizate de afaceri din diverse domenii de activitate. Sunt găzduite în cloud și funcționează prin intermediul VOIP – Voice Over Internet Protocol. Un program de call center virtual utilizează o rețea de date pentru a permite efectuarea și primirea apelurilor telefonice în schimbul liniei telefonice tradiționale. Programul permite agenților să gestioneze virtual apelurile clienților din diferite zone geografice, agenții putând lucra adesea de acasă, în loc de să fie localizați într-un singur loc. Mai mult decât atât, programele de call center virtual oferă aceleași funcționalități precum un program obișnuit de call center.

Descoperiți pe cont propriu

LiveAgent este o soluție completă de help desk, care înregistrează toate interacțiunile cu clienții într-un singur loc. Sistemul include call center, portal pentru clienți, live chat, integrări cu rețele de socializare, sistem ticketing și multe altele. Dacă doriți să aflați mai multe, vizionați clipul video de mai jos.

https://www.youtube.com/watch?v=hESlAVnF8G4

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cum pot fi reduse costurile operaționale?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Cu un program call center de tip cloud, puteți seta și utiliza call center-ul cu un minim de investiție. Nu aveți nevoie de echipament hardware special sau specialiști IT pentru a-l gestiona. Din moment de furnizorul folosește propriile servere, programe software și echipe IT, soluțiile software de call center de tip cloud vă ajută să diminuați costurile operaționale.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “În ce constă un program call center local?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “În cadrul sistemelor sistemele locale, programele software, echipamentele hardware și infrastructura asociată cu acestea sunt instalate local, la biroul dvs. De asemenea, o echipa IT trebuie să facă mentenanța și să le actualizeze. În felul acesta, aveți controlul asupra sistemelor integrate și al datelor.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ce este un program de call center virtual?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Programul de call center virtual este găzduit în cloud și funcționează prin intermediul VOIP – Voice Over Internet Protocol. Mai mult decât atât, utilizează o rețea de date pentru a permite efectuarea și primirea apelurilor telefonice în schimbul liniei telefonice tradiționale.” } }] }
Înapoi la academie Creați un cont GRATUIT

Pagina noastră de internet utilizează module cookie. Continuând utilizarea acesteia, ne oferi permisiunea să instalăm module cookie așa cum este detaliat în politica privind confidențialitatea și modulele cookie.