Cum să maximizați impactul cadourilor pentru clienți
Statistic, aproximativ 75% din cadourile de afaceri sunt oferite de Crăciun. 25% din cadourile de apreciere pentru clienți sunt oferite la zilele de naștere, aniversări, pentru promoții, în mod spontan sau în alte momente ale anului. O tehnică simplă, dar eficientă pentru îmbunătățirea impactului cadourilor de afaceri este să le oferiți în alte momente decât sezonul de sărbători. Va crește șansele ca acesta să nu se piardă în mulțime.
Încercați să includeți elementul misterului în procesul de oferire a cadourilor. Studiul de la Universitatea din Miami School of Business Administration a constatat că atunci când un produs care declanșează mai multă emoție este oferit cu un cadou gratuit, cumpărătorii sunt mai predispuși să cumpere acel produs dacă tipul de cadou este necunoscut decât dacă este revelat tipul de cadou .
Potrivit unui articol din Journal of Marketing, oferirea gratuită a produselor sau a extraselor conexe creează zvonuri imediate. Oferirea unui produs complet, în special, este asociată cu o creștere de aproximativ 20% a WOM-ului general. Pe lângă clienții fideli, puteți viza și cumpărătorii care achiziționează pentru prima dată când oferiți cadouri gratuite pentru a genera primele impresii pozitive.
Luați în considerare oferirea de cadouri susținătorilor mărcii dvs., acelor clienți care sunt de obicei activi pe rețelele de socializare și au o largă răspândire, precum și celor care au împărtășit deja experiențele lor pozitive cu marca dvs. pe rețelele lor de socializare. Acest lucru poate aduce noi recomandări.
Cum să alegeți cele mai bune cadouri pentru clienți
Când selectați cadourile potrivite pentru clienți, există câteva lucruri cheie de reținut. Cadoul ar trebui să aibă o valoare percepută pentru client. De preferință, ar trebui să fie util și să aibă un scop practic. Ar trebui să aibă legătură cu afacerea dvs. într-un fel și să servească drept rememorare a companiei dvs. De asemenea, este posibil să fie nevoie să alegeți diferite cadouri pentru clienți corporativi din diferite segmente de clienți, ținând cont de datele demografice ale clienților. Mai jos sunt 15 idei de cadouri pentru clienți care vă pot fi de ajutor.
15 idei de cadouri pentru clienți pentru a arăta apreciere
1. Produse gratuite
Cea mai simplă, dar una dintre cele mai eficiente modalități de a arăta aprecierea clienților este de a oferi un produs gratuit (o versiune completă, nu un eșantion) din catalogul dvs. care ar putea îmbunătăți sau completa în mod natural achiziția inițială a unui client.
2. Serviciu gratuit sau actualizare
Pentru companiile SaaS, ar avea sens să ofere clienților o lună de servicii gratuite, să îi surprindă cu o actualizare gratuită care adaugă caracteristici suplimentare produsului dvs. sau să ofere personalizare produsului.
3. Cadouri de marcă
Produsele de marcă sunt foarte des alese pentru cadouri de mulțumire în afaceri. Unele dintre articolele cu sigla companiei dvs. pot include îmbrăcăminte, pungi, căni de ceai și cafea, accesorii sport, articole de papetărie și articole de birou, precum și articole distractive.
4. Cadouri tematice din industrie
Cadourile tematice din industrie (cum ar fi agenții imobiliari care oferă clienților lor articole în formă de casă) sunt o alegere inteligentă dacă doriți ca clienții să se gândească la produsul sau serviciul dvs. Aceste cadouri ar trebui să includă o siglă și să corespundă culorilor dvs. corporative.
5. Coșuri cadou
Coșurile bine gândite, pline cu produse relevante, personalizate, vor fi întotdeauna cadouri excelente pentru clienți pentru diferite sărbători, aniversări sau orice alte ocazii. În interiorul coșurilor, pot exista de la mâncăruri gourmet și articole de igienă la decor pentru birou și accesorii de specialitate.
6. Un card cadou
Dacă nu sunteți sigur ce să alegeți, cardurile cadou sunt o opțiune cadou clasică, care le oferă clienților libertatea de a obține exact ceea ce doresc de la o gamă largă de produse, fie ale magazinului dvs., fie ale comercianților parteneri.
7. Flori
Atunci când vizați segmentele de clienți feminine, florile și plantele în ghivece pot fi cadouri excelente pentru clienți pentru aproape orice ocazie, cum ar fi zilele de naștere, aniversările și sărbătorile specifice. De exemplu; Ziua Mamei, Ziua Îndrăgostiților sau Ziua Femeii.
8. Un abonament la revistă
Abonamentele la reviste au devenit o alegere populară pentru cadouri corporative. Dacă știți ce fel de reviste ar găsi clienții dvs. relevante și utile, oferirea unui abonament ar fi cu siguranță apreciată.
9. Cărți
Cărțile sunt printre cele mai valoroase idei de cadouri pentru mulțumiri în afaceri. În funcție de cât de bine cunoașteți preferințele clienților dvs. O carte bine luată în considerare, care se referă la interesele lor profesionale sau personale, face un cadou personalizat și atemporal.
10. Un dar al învățării
Fie că sunt cursuri online pe subiecte care completează achiziția clienților sau unele clase care țin de interesele lor – oferirea unui cadou de învățare poate parcurge un drum lung și poate rezona bine cu anumite grupuri de clienți.
11. Un dar al experienței
O altă opțiune de a merge dincolo de obiectele materiale este să oferiți darul experienței. Poate fi ceva care îmbunătățește sănătatea (cursuri de fitness sau yoga), relaxant (zi spa sau masaj), distractiv (bilete la evenimente sportive locale sau concerte) sau orice altceva.
12. Cadouri de ziua de naștere
Trimiterea cadourilor clienților de ziua lor de naștere vă poate arăta cu adevărat aprecierea și le poate câștiga loialitatea. Deși oferirea cadourilor de ziua de naștere poate deveni o obligație imperativă, deoarece absența cadoului în anii următori ar putea face clienții să se simtă neapreciați.
13. Delicii locale
Bunuri și servicii provenite de la nivel local, cum ar fi; cafea locală, articole agricole locale, artă locală, meșteșuguri locale pot face cadouri excelente de vacanță în afaceri. Acestea nu numai că vă vor încânta clienții, ci și vă vor ajuta să vă îmbunătățiți percepția asupra mărcii.
14. Un eveniment de apreciere a clienților
Găzduirea unui eveniment special de apreciere a clienților poate funcționa, de asemenea, ca o idee de cadou corporativ pentru unii dintre cei mai fideli clienți. Astfel de evenimente ar putea oferi clienților o valoare profesională suplimentară, permițându-le să se conecteze între ei.
15. O donație de caritate
Când vine vorba de idei de cadouri unice pentru clienți, să faceți o donație caritabilă în numele clienților dvs. și să le spuneți la ce scop vor servi acești bani este o opțiune de cadou cu adevărat semnificativă de ales. Evident, numai dacă este adecvat afacerii dvs.
16. Trimiteți un GIF
Uneori, ceva atât de simplu ca GIF-ul într-o conversație de chat poate fi o modalitate excelentă de a spune mulțumesc, te apreciem. În LiveAgent, puteți utiliza GIF-uri, după activarea unui plugin. Este un mod frumos de a face ziua clientului mai bună. Cu toate acestea, utilizați-le cu atenție și respect.
Dacă doriți să aflați mai multe, citiți LiveAgent – GIF-uri.
Descoperiți pe cont propriu
Cunoașterea este importantă, dar numai atunci când este pusă în practică. Testați totul în academia noastră chiar în cadrul LiveAgent.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Oferiți clienților servicii de asistență excelente.
LiveAgent oferă o platformă de serviciu clienți pe mai multe canale, inclusiv sistem avansat de ticketing și chat live rapid. De asemenea, furnizează resurse precum seminarii web și liste de verificare pentru gestionarea proceselor. Aflați mai multe despre companiile partenere, precum FrëschKëscht și Post Affiliate Pro, și comparați-le pentru a găsi cea mai potrivită soluție pentru dvs.
Articolul prezintă modalități prin care utilizatorii pot adăuga fișiere la baza lor de cunoștințe și cum pot crea un spațiu online de comunitate pentru clienți. Sunt disponibile demo-uri și perioade de încercare gratuite, iar platforma este potrivită pentru diferite industrii, inclusiv comerțul cu amănuntul. Există și informații despre alte resurse conexe, cum ar fi șabloane de e-mail pentru invitații și software-ul pentru gestionarea proiectelor. LiveAgent este prezentat ca o soluție completă pentru suportul clienților.
LiveAgent oferă soluții CRM și de centru de apel prin integrarea de pluginuri. În plus, compania furnizează o bază de cunoștințe și servicii de e-mail pentru prezentarea seminariilor web. Oferirea unui serviciu clienți de calitate poate îmbunătăți relațiile cu clienții și gradul de retenție al acestora. Stimulentele pentru clienți pot crește vânzările și fidelitatea la brand.