Încercare gratuită
  • Academy
  • Avantajele software-ului de chat live

Avantajele software-ului de chat live

În zilele noastre, clienții sunt conștienți de la ce să se aștepte în ceea ce privește serviciul pentru clienți.

  • Clienții accesează toate canalele de asistență pentru a primi răspunsuri la întrebările lor în mod convenabil.
  • Nu presupun să aștepte la cozi de apel lungi.
  • Vor răspunsuri detaliate și le vor imediat.

Mai mult, se așteaptă ca un brand să fie consecvent în ceea ce privește asistența!

Acum, poate un brand să ofere un serviciu client atât de impecabil în mod consecvent?

Da, și de aceea vom vedea proprietarii de companii care pun în aplicare instrumente precum Software-ul de Chat Live – LiveAgent pentru a le ușura procesul de asistență.

Trebuie să fi observat o mică pictogramă de chat în colțul din dreapta jos al unui site web. Folosind acest software ca instrument de service, afacerea dvs. poate să:

  • Ofere asistență în timp real
  • Monitorizeze activitățile vizitatorilor
  • Urmărească feedback-ul clienților
  • Calculeze rata de satisfacție a clienților

Pe lângă aceste avantaje ale chat-ului live, o organizație poate realiza mult mai multe. Pe scurt, un instrument de chat live a devenit o opțiune convenabilă nu numai pentru clienți, ci și pentru proprietarii de site-uri web.

Să aruncăm o privire asupra câtorva dintre avantajele cheie ale chat-ului live pe care deținătorii de site-uri web le pot obține utilizând un software de chat live.

software-chat-live-LiveAgent

Avantaje cheie ale chatul-ui live

Fără îndoială, chat-ul live poate dota mărcile să ofere soluționări mai rapide la întrebările clienților. Cu toate acestea, utilizarea acestui software nu se limitează la asistență instantanee. Există mult mai multe avantaje pe care le poate obține o marcă în urma utilizării sale.

# 1: Reduce cheltuielile de asistență

Conform unui studiu realizat de Forrester, serviciul clienți oferit prin chat live este cu 17-30% mai ieftin decât un apel telefonic. Acest lucru se datorează faptului că un telefon nu vă permite să gestionați mai mulți clienți în același timp. Întrucât, gestionarea mai multor clienți cu chat live este mult mai ușoară. Acest lucru permite companiilor să economisească timp și resurse.

Concluzie: Puțini operatori de chat live pot gestiona mai mulți clienți în comparație cu o echipă mare de angajați de asistență telefonică. Acest lucru are ca rezultat mai puține cheltuieli de asistență.

# 2: Creșterea vânzărilor

Doriți să sporiți vânzările? Obțineți acele avantaje ale chat-ului live!

Un studiu al Asociației de Marketing American susține faptul că utilizarea chat-ului live poate spori conversiile cu 20%, iar rata tipică a rentabilității investiției (dintr-un instrument de chat live plătit pentru echipa de vânzări) depășește 300%. Mai mult, studiul relevă, de asemenea, că persoanele care folosesc instrumentul sunt de trei ori mai predispuse să cumpere în comparație cu cei care nu îl folosesc.

Concluzie: Chat-ul live ajută la generarea mai multor clienți potențiali și apoi transformarea lor în vânzări devine un proces eficient. Echipa dvs. de asistență primește mai mult spațiu pentru a transforma vizitatorii în clienți fideli.

# 3: Îmbunătățește loialitatea clienților

Știați că chat-ul live poate crește ratele de satisfacție de până la 73% în comparație cu e-mailul (61%) și asistența telefonică (44%)? Ei bine, acest lucru a fost stabilit de un studiu realizat de eDigital Customer Service Benchmark.

În general, chat-ul live oferă cea mai bună conversie de vânzări pe care o avem astăzi. De la atragerea clienților până la conversie, instrumentul ajută o marcă să interacționeze cu vizitatorii în timp real și să le rezolve întrebările mai repede.

Aparent, clienții se simt mai încrezători dacă găsesc o soluție software de chat live pe un site web. Asta pentru că știu că cererile lor vor fi soluționate în cel mai scurt timp!

Concluzie: Chat-ul live vă ajută să oferiți soluționare instantanee și reușiți, oferind aceeași asigurare clienților. Este rețeta perfectă pentru îmbunătățirea serviciului și loialității clienților.

# 4: Descoperă problemele cu care se confruntă clienții

A fost o perioadă în care clienții au trebuit să aștepte cu răbdare în timp ce apelul lor a fost suspendat. Dar pe măsură ce tehnologia a evoluat, la fel a evoluat și nivelul lor de răbdare. Problema cea mai pertinentă cu care s-au confruntat clienții a fost că nu au primit răspunsuri instantanee la întrebările lor. Cu toate acestea, chat-ul live a abordat problema cu brio.

Mai mult, adăugarea unei tușe personale conversației este mult mai simplă, motivul fiind că operatorii dvs. monitorizează activitățile vizitatorilor în timp real.

Acest lucru le oferă un avans față de;

  • posibilele probleme pe care le pot întâlni pe o pagină
  • ceea ce îi împiedică să navigheze pe o pagină mai departe
  • la ce să ne așteptăm în cazul în care un vizitator inițiază un chat

Pentru a înțelege în continuare diferitele aspecte ale clienților, operatorii pot obține acces ușor la transcrierile chat-ului și pot nota ce nu trebuie să facă atunci când oferă asistență aceluiași client data viitoare.

Concluzie: Descoperiți mai repede problemele clienților, îmbunătățiți serviciile în acest sens și mențineți clienții încântați.

# 5: Obțineți un avantaj competitiv

S-ar putea să ne întrebăm: „cum oferă utilizarea software-ului de chat live un avantaj competitiv unei companii?”

Telus International afirmă că, companiile majore încă nu folosesc un instrument de chat live pe site-ul lor. Asta înseamnă că pierd multe avantaje pe care acest instrument le poate oferi. Cu toate acestea, un alt studiu susține că doar 9% dintre site-urile web au fost găsite folosind servicii de chat live pentru a oferi asistență în timp real clienților lor.

Aceste statistici indică faptul că afacerea dvs. poate câștiga un avantaj competitiv față de nume mari de pe piață care nu au adăugat chat live pe site-urile lor web. Acesta este un mod excelent de a vă face asistența accesibilă și instantanee. Echipa de servicii pentru clienți are, de asemenea, o oportunitate de a deveni mai proactivă, lucru pe care clienții îl așteaptă astăzi de la un brand.

Concluzie: un chat live permite companiei dvs. să iasă în evidență față de concurenți și să ajungă la mai mulți oameni mai repede în comparație cu ceilalți.

Benefits of Live Chat and How to Use It

Alte avantaje

Pe lângă acestea, afacerea dvs. poate obține și avantaje precum:

  • Îmbunătățirea acoperirii pe piață
  • Proactivitatea
  • Accesarea rapoartelor pentru a înțelege unde are lipsuri afacerea dvs. ca furnizor de servicii
  • Monitorizarea feedback-ul clienților pentru a vă îmbunătăți serviciile

Cu toate acestea, pentru a obține aceste avantaje ale chat-ului live, este important să știți ce sfaturi și trucuri puteți implementa. Aceasta vă va ajuta afacerea să crească rata de satisfacție a clienților fără probleme. Să parcurgem această listă elaborată de sfaturi și trucuri care vă pot ajuta marca să mențină clienții încântați în orice moment.

Sfaturi și trucuri ale chat-ului live care trebuie urmate

Urmărirea constantă a chat-ului live și modul în care se comportă vizitatorii pe site-ul dvs. web este doar o parte a monedei. Pentru a experimenta impactul pozitiv al utilizării unui chat live pe site-ul dvs., este important să luați în considerare anumiți factori care oferă procesului de asistență o viziune holistică. Unii îi numesc factori cruciali, în timp ce unii dintre noi consideră că sunt sfaturi și trucuri eficiente.

Adăugați o notă umană

Prezentați-vă clienților după nume. În loc să oferiți o imagine a interacțiunii electronice, clienții dvs. vor simți o notă umană, deoarece ar ști că o persoană reală stă pe cealaltă parte pentru a răspunde la întrebările lor.

Utilizați indicatori de tastare

Un indicator de tastare le va oferi vizitatorilor o idee că operatorii dvs. sunt implicați activ în conversație.

Evitați utilizarea elipselor

Evitați să folosiți aceste trei puncte mici în timpul unei conversații de chat live, deoarece conferă impresia că operatorii vorbesc indirect clienților.

NU folosiți majuscule

Nu scrieți întreaga propoziție cu majuscule pentru a evita să le oferiți clienților senzația că operatorii dvs. strigă la ei.

Folosiți Emoji-uri

Puteți îmbrățișa utilizarea emoji-urilor pentru a da o notă umană conversațiilor dvs. și pentru a vă ajuta operatorii să-și arate partea prietenoasă.

Utilizați răspunsuri predefinite

Implementați utilizarea răspunsurilor predefinite pentru a reduce timpul de răspuns și pentru a menține coerența între toți operatorii.

Fii întotdeauna proactiv

Înainte ca clienții dvs. să vă abordeze cu problemele lor, învățați să îi abordați dvs. mai întâi. Puteți trimite mesaje proactive personalizate prin chat live care nu numai că indică faptul că aveți grijă de ei, ci și îmbunătățește productivitatea operatorilor.

Direcționați chat-urile către departamentele potrivite

Chat-ul live vă poate ajuta să trimiteți cererea corectă a clientului către departamentul potrivit. Tot ce trebuie să faceți este să le direcționați către operatorii care aparțin de departamentele relevante.

Chat-live-avantaje-direcționare-chaturi-către-departamentele-potrivite-LiveAgent
Departamente

Activați utilizarea transferului de fișiere

Pe lângă utilizarea emoji-urilor sau evitarea utilizării literelor majuscule, un alt mod de a le arăta clienților că aveți grijă de ei este să permiteți utilizarea transferului de fișiere. Trimițându-le fișiere relevante, vor avea senzația că operatorii dvs. se implică activ în conversație și preferă să trimită informațiile corecte la timp.

Învățați să folosiți formularele de sondaj post-chat în avantajul dvs.

În loc să trimiteți un formular NPS separat fiecăruia dintre clienții dvs. după o anumită perioadă de timp, puteți utiliza și formulare post-chat pentru a colecta feedback-ul vizitatorilor și clienților pentru serviciile dvs. Acest lucru vă va permite să știți unde se află serviciile dvs. și cum pot fi îmbunătățite în continuare.

Oferiți asistență pas cu pas cu navigarea în comun

Utilizați navigarea în comun în cazul în care nu aveți articole de auto-ajutor care să acționeze ca un ghid pentru clienții dvs. Cu o abordare practică în timpul unei sesiuni de chat, operatorii dvs. pot oferi clienților dvs. o experiență de asistență aprofundată.

Utilizați istoricul chat-ului pentru a cunoaște punctele dificile ale clienților

Trebuie să existe un motiv pentru care anumiți clienți nu abordează marca dvs. după ce au primit asistență pentru prima dată. Este timpul să aflăm de ce se întâmplă acest lucru. Utilizați istoricul chat-ului pentru a analiza ce nu a funcționat în timpul acelor sesiuni de chat și cum ar putea să nu fie repetate în conversațiile viitoare.

Capturați clienți potențiali și hrăniți-i cu o puternică integrare CRM

Adăugarea unui chat live vă ajută cu siguranță compania să genereze mai mulți clienți potențiali. Cu toate acestea, capturarea lor nu este singurul rezultat pe care doriți să vă concentrați. Integrați-vă chatul live cu platforme CRM puternice precum; Salesforce, MSDynamics sau SugarCRM pentru a selecta clienți potențiali calificați și a-i hrăni în a face cumpărături.

Activați sesiunile de chat interne pentru a îmbunătăți timpul de răspuns

Permiteți operatorilor dvs. să gestioneze mai bine sesiunile de chat dificile, permițând utilizarea mesajelor „șoaptă”.

Fiți disponibil pentru clienții dvs. oricând, oriunde

Fără îndoială, clienții se așteaptă să fiți prompt. Dar, este cu adevărat posibil la toate orele? Da, este. Cu o aplicație mobilă de chat live , operatorii dvs. au libertatea de a răspunde la întrebările clienților indiferent unde se află. Nu uitați, asistența instantanee este cheia pentru a câștiga clienții dvs.

Avantajele chat-ului live; creșterea generală a afacerii dvs.

Există atât de multe de explorat și de înțeles prin utilizarea software-ului de chat live. Cu toate acestea, avantajele chat-ului live pot fi obținute numai după ce știți ce strategii să implementați în timp ce utilizați software-ul. Cu acest articol, ne propunem să acoperim:

  • avantajele pe care le poate obține o afacere din utilizarea instrumentului
  • sfaturi și trucuri care îi îmbunătățesc utilizarea

Descoperiți pe cont propriu

Testați-vă cunoștințele chiar în cadrul LiveAgent.

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
Back to Academy Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.